Η Γαρμπή τα λέει έξω απ' τα δόντια!

14.04.2004
Αγαπημένε μου Σωτήρη,Τη φετινή χρονιά μόνο "χρονιά Καίτη Γαρμπή" δεν μπορείς να την χαρακτηρίσεις. Ο δίσκος της δεν πήγε καλά (κακία, αλλά τα Ζουζούνια με το κομμάτι Αχ κουνελάκι
Αγαπημένε μου Σωτήρη,


Τη φετινή χρονιά μόνο "χρονιά Καίτη Γαρμπή" δεν μπορείς να την χαρακτηρίσεις. Ο δίσκος της δεν πήγε καλά (κακία, αλλά τα Ζουζούνια με το κομμάτι Αχ κουνελάκι, πούλησαν περισσότερο) ενώ οι εμφανίσεις της με τον Τόλη Βοσκόπουλο στο REX δεν είχαν την αναμενόμενη επιτυχία. Βέβαια δεν είναι η πρώτη ούτε η τελευταία καλλιτέχνιδα που έχει άσχημη χρονιά, όμως είναι η πρώτη καλλιτέχνιδα που έχει το θάρρος και τη μαγκιά να το παραδεχτεί!

Στο Νίκο Χατζηνικολάου, όπου ήταν προσκεκλημένη, η Γαρμπή μίλησε για όλα αυτά αποδίδοντας εμμέσως πλην σαφώς τις κακές πωλήσεις του δίσκου στο άσχημο promo της εταιρείας της, αλλά και στην πειρατεία. Γιατί κατ' αυτήν η φετινή δουλειά ήταν η καλύτερη που έχει κάνει μέχρι στιγμής και τα κομμάτια είναι όλα διαλεχτά ένα προς ένα (τώρα εγώ να φέρω αντίθετη γνώμη ή γίνομαι κακιά;). Όσον αφορά τις εμφανίσεις της με τον Τόλη Βοσκόπουλο, αυτές δεν πήγαν καλά διότι δεν έδεσε η μεταξύ τους "χημεία". Αχ αυτή η "χημεία" από το σχολείο μου καθόταν άσχημα. Άλλο κοινό έχει η Καιτούλα (πιο νεαρό και κάμποση πιτσιρικαρία) κι άλλο κοινό (πιο μεγάλοι και περισσότεροι μεσήλικες) έχει ο "Πρίγκιπας". Πάντως, το REX δεν έμεινε ούτε ένα βράδυ άδειο, αφού οι χοροί (από ΚΑΠΗ μέχρι λύκεια) καλά κρατούσαν. Και σε ποιο κέντρο να μου πεις δε συνέβη τη φετινή χρονιά;

Η Καιτούλα μίλησε ακόμη και για τον "πόλεμο" ανάμεσα σε "έντεχνους" και "εμπορικούς", όπου παραδέχτηκε πως ανήκει στη δεύτερη κατηγορία αν και αοιδός με λαϊκιά φωνή. Μάλιστα, εξήγησε πως μία καλλιτέχνιδα που άδει πλαισιωμένη με μπαλέτο Φωκάς Ευαγγλεινός, σκηνικά Μανώλης Παντελιδάκης, τουαλέτες Κριστιάν Ντιόρ και το πανέρι με το γαρύφαλλο να πέφτει σύννεφο, δεν μπορεί να χαρακτηριστεί έντεχνη. Επίσης, αν αυτή η καλλιτέχνιδα μία χρονιά βγάλει τη Ντιορ τουαλέτα και βάλει την Berberry's φούστα και απαγορεύσει στο κέντρο τη ρίψη γαρύφαλλων και πάλι δεν πέρασε την απέναντι όχθη του ποταμού ( η αναφορά στη Νατάσσα Θεοδωρίδου ήταν ευθέως). Αυτό δεν θέλει μόνο τρόπο, αλλά και κόπο!