Η Oysho ενώνει τις δυνάμεις της με την Adidas

07.07.2011
Η Oysho ενώνει τις δυνάμεις της με την Adidas για τη δημιουργία μιας αποκλειστικής συλλογής αθλητικών παπουτσιών

Η Oysho ενώνει τις δυνάμεις της με την Adidas για τη δημιουργία μιας αποκλειστικής συλλογής αθλητικών παπουτσιών

Η αλυσίδα εσωρούχων και homewear του ομίλου Inditex διευρύνει περαιτέρω τη συλλογή της σε ειδη γυμναστικής, με σειρές ρούχων που καλύπτουν τις συγκεκριμένες ανάγκες κάθε είδους προπόνησης: τρέξιμο, γυμναστική, χορός και γιόγκα.

Στο πλαίσιο αυτό, η Oysho ενώνει τις δυνάμεις της με την adidas Neo Label και δημιουργούν μια συλλογή αθλητικών παπουτσιών που συνδυάζει τη φιλοσοφία και των 2 brands: την εμπειρία μιας από τις ηγέτιδες αθλητικές εταιρίες στον κόσμο και τα πλεονεκτήματα της Oysho, τη δημιουργικότητα, το ποιοτικό design, την ευελιξία και την καινοτομία.

Το αποτέλεσμα είναι η συλλογή adidas for Oysho, η οποία δημιουργείται σε 2 διαφορετικά στυλ: ένα μαύρο αθλητικό παπούτσι και ένα ουδέτερο σε χρώμα, και τα δύο φτιαγμένα από nylon και σουέντ και με τις χαρακτηριστικές χρυσές μεταλλικές ρίγες.

Η γκάμα των χρωμάτων κινείται από τα γκρι και τα μαύρα μέχρι τα καφετιά. Ως υλικά χρησιμοποιούνται το nylon, acetate, polyamide και βαμβάκι, ώστε το πόδι να έχει άνεση και να αναπνέει, ενώ επιτρέπουν την απόλυτη ελευθερία της κίνησης και παράλληλα αντικατοπτρίζουν τη φιλική προς το περιβάλλον προσέγγιση του brand.

Παράλληλα με τα παπούτσια, η συλλογή γυμναστικής της Oysho εμπλουτίζεται και με διαφορετικές σειρές ρούχων και περιλαμβάνει είδη που συνδυάζουν τη μόδα με την τεχνολογία, όπως το χρυσαφί σαμπανί raincoat με κουκούλα, το μολυβί κορμάκι με την ανοιχτή πλάτη, τα top που προσφέρουν στήριξη χωρίς να περιορίζουν τις κινήσεις, τα μικρά ασημί σορτσάκια, τις χαλαρές και ελαφριές φόρμες από viscose ιδανικές για τη γιόγκα κ.α.

Η συλλογή των ρούχων θα βγει στα καταστήματα τον Αύγουστο, ενώ μέχρι τις αρχές Σεπτεμβρίου θα παρουσιαστούν και τα παπούτσια adidas for Oysho.

Η Oysho δημιουργήθηκε το 2001 για να φέρει στην αγορά των γυναικείων εσωρούχων, το καινοτόμο concept του ομίλου Inditex: μόδα και σχεδιασμός σε προσιτές τιμές. Οι συλλογές ανανεώνονται τόσο γρήγορα όσο εξελίσσεται η μόδα, προσφέροντας νέα προϊόντα κάθε εβδομάδα.

Η αλυσίδα αριθμεί σήμερα 444 καταστήματα σε 28 χώρες και συνεχίζει τη διεθνή της επέκταση με 3 νέες αγορές φέτος, τη Γουατεμάλα, το Μαρόκο και την Κίνα. Επιπλέον, τον Σεπτέμβριο η Oysho θα λανσάρει το online κατάστημά της στην Ισπανία, Πορτογαλία, Γαλλία, Ιταλία, Βρετανία και Γερμανία.

Το προφίλ της Oysho στο facebook έχει περισσότερους από 97.000 followers.