H Meghan Markle επέστρεψε στο Instagram τελείως αθόρυβα - Οι πληροφορίες και το... timing

15.03.2024
H Meghan Markle επέστρεψε στο Instagram τελείως αθόρυβα - Οι πληροφορίες και το... timing
Ο νέος λογαριασμός της δούκισσας του Sussex αποκαλύπτει και το νέο της project.

Ήταν 30 Μαρτίου 2020 όταν ο Harry και η Meghan αποχαιρέτησαν τους 11,3 εκατομμύρια διαδικτυακούς τους φίλους με μια τελευταία ανάρτηση μέσα από τον λογαρισμό τους @sussexroyal και να που ήρθε η στιγμή για μια νέα διαδικτυακή γνωριμία.

Χωρίς να έχει γίνει η παραμικρή (επίσημη ή μη) ανακοίνωση προέκυψε η νέα σελίδα του Instagram που συνδέθηκε αμέσως με τη Meghan. Φαίνεται ότι πρόκειται για τη σελίδα ενός νέου lifestyle brand με το όνομα American Riviera Orchard του οποίου η ιστοσελίδα προς το παρόν δέχεται ηλεκτρονικές διευθύνσεις για τις ενημερώσεις του και στο bio διαβάζουμε τον συσχετισμό: «"By Meghan, the Duchess of Sussex. Established 2024».

0_11.png

Στις 9 πρώτες αναρτήσεις βλέπουμε να σχηματίζεται το λογότυπο του brand ενώ στο βίντεο που ανέβηκε μέσω stories κάνει και την πρώτη εμφάνισή της (αν και πολύ θολά) η Meghan, την οποία βλέπουμε σε πολύ μακρινό πλάνο, να μαζεύει λουλούδια, να μαγειρεύει στην κουζίνα και να κινείται χαλαρά «σα στο σπίτι της» υπό τους ήχους του I wish you love της Nancy Wilson.

Το όνομα American Riviera Orchard φαίνεται να αποτελεί ένα νεύμα προς τη Santa Barbara της Καλιφόρνια, την περιοχή όπου ζει η Meghan με τον πρίγκιπα Harry και τα δύο παιδιά τους, τον 4χρονο πρίγκιπα Archie και την 2χρονη πριγκίπισσα Lilibet, από τότε που παραιτήθηκαν από τα πριγκιπικά τους καθήκοντα και αποχώρησαν από τη Βρετανία, το 2020.

Σύμφωνα με το Travel & Leisure, η Santa Barbara είναι γνωστή ως η «Αμερικανική Ριβιέρα» για περισσότερα από 100 χρόνια «λόγω του εύκρατου κλίματος και των καταπράσινων τοπίων της, καθώς και του ισχυρού φαγητού και του κρασιού της», ενώ στο λογότυπο του brand περιλαμβάνεται και η λέξη Montecito, το όνομα της high end γειτονιάς όπου βρίσκεται το σπίτι των royals.

American Riviera Orchard

Χωρίς να έχουν δοθεί επιπλέον πληροφορίες, δημοσιεύματα αναφέρουν ότι η φίρμα που της οποίας το εμπορικό σήμα βρίσκεται υπό εξέταση, φαίνεται να σχεδιάζει να εμπορεύεται αντικείμενα για την κουζίνα, τόσο κατάλληλα για μαγειρική αλλά και για σερβίρισμα, βρώσιμα εδέσματα αλλά και για βιβλία μαγειρικής και συμβουλές καλοζωΐας. Η αναγωγή στο The Tig, το site που διατηρούσε (και λάτρευε) η Meghan αλλά αναγκάστηκε να κλείσει μόλις επισημοποιήθηκε η σχέση της με τον πρίγκιπα Harry, το 2017... εύλογη.

Περιμένουμε μόνο το επόμενο βήμα.

Για την ιστορία πάντως, αναφέρουμε πως μέσα στο πρώτο 24ωρο η σελίδα έχει συγκεντρώσει 370.000 ακολούθους (κάπως χλιαρό ως καλωσόρισμα) και το timing του λανσαρίσματος ίσως δεν θα έπρεπε να θεωρηθεί τυχαίο καθώς έρχεται μόλις λίγες μέρες μετά την κατακραυγή που δέχτηκε η συννυφάδα της Meghan, πριγκίπισσα Kate, ύστερα από το απίθανο fail photoshop που έκανε στην πρώτη φωτογραφία που μοιράστηκε μετά την εξαφάνισή της, η οποία, παρεμπιπτόντως ακόμη συνεχίζεται ενισχύοντας τα σενάρια συνωμοσίας που τη θέλουν μέχρι και... νεκρή!

Τελευταία τροποποίηση στις 15.03.2024 - 16:03