Το νέο δαχτυλίδι της Meghan Markle έχει ένα σημαντικό κρυφό μήνυμα

10.07.2022
Το νέο δαχτυλίδι της Meghan Markle έχει ένα σημαντικό κρυφό μήνυμα
«Ξέρω ότι όταν φοράει ένα κόσμημα, κρύβεται πολλή πρόθεση πίσω από αυτό», λέει η Shilpa Yarlagadda, ιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος της Shiffon Co.

Η Meghan Markle είναι γνωστή για τη δέσμευσή της στη βιώσιμη και ουσιαστική μόδα — και η τελευταία της επιλογή δεν αποτελεί εξαίρεση. Η Δούκισσα του Sussex εμφανίστηκε με δύο νέα λαμπερά διαμαντένια δαχτυλίδια στα Invictus Games τον Απρίλιο, φορώντας επίσης τα δαχτυλίδια στους πρόσφατους εορτασμούς του Platinum Jubilee της βασίλισσας Ελισάβετ.

Meghan Markle: Συγχυσμένη για την ψυχρή αντιμετώπιση της βασίλισσας στην κόρη της, Lilibet

Τα κομμάτια με διαμάντια είναι από τη Shiffon Co., μια από τις πιο δημοφιλείς μάρκες κοσμημάτων. Ονομάστηκε Tennis Pinky Ring του 1972, και γιορτάζει την 50ή επέτειο του Τίτλου IX, που έδωσε στις γυναίκες το δικαίωμα να αθλούνται σε σχολεία και κολέγια.

Η Meghan εθεάθη να φοράει το Duet Pinky Ring της μάρκας πέρυσι, όταν κόσμησε το εξώφυλλο του TIME μαζί με τον σύζυγό της, πρίγκιπα Harry. Το ρυθμιζόμενο δαχτυλίδι διαθέτει ένα μικροσκοπικό διαμάντι δίπλα σε ένα μεγαλύτερο για να αναπαριστά μια γυναίκα να υποστηρίζει μια άλλη μέσα από μια "ροζ υπόσχεση".

Η Shiffon δωρίζει τα μισά από τα κέρδη της για τη χρηματοδότηση γυναικών ιδρυτών μέσω του μη κερδοσκοπικού οργανισμού της, The Startup Girl Foundation. Το νέο δαχτυλίδι που φοράει η Meghan είναι το τελευταίο κομμάτι της μάρκας. Το 19,72% των κερδών θα πάει στο επενδυτικό ταμείο Women in Sports, που θα υποστηρίζει εγχειρήματα όχι μόνο στον τομέα της φυσικής κατάστασης, αλλά και στην ψυχική υγεία, την ευεξία και την αποκατάσταση.

Η Shilpa Yarlagadda, CEO και ιδρύτρια της εταιρείας, ξεκίνησε το εγχείρημα της το 2017 στον κοιτώνα της στο Harvard, με αποστολή να κλείσει το χάσμα μεταξύ των φύλων, ιδιαίτερα στην επιχειρηματικότητα. «Μέσα από το 50% των κερδών μας, επενδύουμε σε γυναίκες ιδρυτές και εταιρείες που ενδυναμώνουν τις γυναίκες», λέει η 25χρονη Yarlagadda. «Μέχρι στιγμής έχουμε χρηματοδοτήσει 11 απίστευτες εταιρείες που ιδρύθηκαν από γυναίκες». Λέει ότι εμπνεύστηκε το Pinky Ring του 1972 αφού «εκπαιδεύτηκε για το πόση ανισότητα υπάρχει για τις γυναίκες στον αθλητικό τομέα». «Η ισοτιμία και η ισότητα αμοιβών είναι ακόμα ένα τεράστιο ζήτημα στον αθλητισμό», λέει. «Το τένις είναι ένα από τα λίγα αθλήματα που έχουν ίσα χρηματικά έπαθλα για τις γυναίκες, γι' αυτό το ονομάζουμε Pinky Ring του 1972».

Εκτός από τη Meghan, η μάρκα έχει αρκετούς επώνυμους οπαδούς, όπως η Nicole Kidman, η Michelle Obama και η φίλη της Δούκισσας του Sussex, Serena Williams.