Rihanna: Γιατί έκανε επίθεση στο Snapchat;

17.03.2018
Rihanna: Γιατί έκανε επίθεση στο Snapchat;
Η τραγουδίστρια "τα έβαλε" με την εφαρμογή και οι μετοχές έπεσαν κατακόρυφα

Πρόσφατα, εμφανιζόταν στο Snapchat μια διαφήμιση η οποία ρωτούσε τους χρήστες αν θα προτιμούσαν να «χαστουκίσουν τη Rihanna» ή να «ρίξουν γροθιά στον Chris Brown». Η διαφήμιση, για ένα παιχνίδι που ονομάζεται «Would You Rather», επρόκειτο για αναφορά στο περιστατικό του 2009, κατά το οποίο ο Brown είχε επιτεθεί και κακοποιήσει τη Rihanna.

Όπως ήταν αναμενόμενο, υπήρξαν έντονες αντιδράσεις με το κοινό να κατακεραυνώνει την εφαρμογή για την προβολή μιας τόσο προσβλητικής διαφήμισης. Σε ανακοίνωσή του στο BBC, το Snapchat ζήτησε συγγνώμη που η συγκεκριμένη διαφήμιση ξέφυγε από τη διαδικασία του ελέγχου. «Η διαφήμιση αξιολογήθηκε και εγκρίθηκε λανθασμένα. καθώς παραβιάζει την πολιτική μας περί διαφημίσεων. Αμέσως την αφαιρέσαμε το προηγούμενο σαββατοκύριακο, μόλις το αντιληφθήκαμε. Λυπούμαστε που συνέβη κάτι τέτοιο», ανέφερε στη να ανακοίνωση.

Παρά την απολογία, η τραγουδίστρια δε φάνηκε να πείθεται και η ίδια ζήτησε από τους θαυμαστές της να διαγράψουν την εφαρμογή. Η Rihanna δημοσίευσε ένα μήνυμα στο προσωπικό της προφίλ στο Instagram, λέγοντας: «Καλό (μου) SNAPCHAT, γνωρίζετε ήδη ότι δεν είστε η αγαπημένη μου εφαρμογή. Προσπαθώ να καταλάβω ποιος ήταν ο στόχος αυτού του χάους! Ξοδέψατε χρήματα για να δώσετε ζωή σε κάτι που εσκεμμένα χλευάζει τα θύματα ενδοοικογενειακής βίας!!!. Σκέφτομαι όλες τις γυναίκες, τα παιδιά και τους άνδρες θύματα ενδοοικογενειακής βίας στο παρελθόν και ιδίως όλους όσοι δεν έχουν ακόμα μιλήσει... Δεν θα σας εγκαταλείψουμε! Ντροπή σε εσάς. Διαγράψτε αυτήν την εφαρμογή και τις συγγνώμες της».

Το αποτέλεσμα αυτού; Mία ώρα μετά τη δημοσίευση του μηνύματος, η μετοχή της Snap Inc., της θυγατρικής εταιρείας της Snapchat κατέγραφε πτώση 4,31% στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.

Τον Φεβρουάριο, η εν λόγω εφαρμογή, έχασε 1,3 δισεκατομμύρια στη χρηματιστηριακή της αξία την ημέρα που η Kylie Jenner εξήγησε σε ένα μήνυμα ότι δεν χρησιμοποιεί πλέον Snapchat.