Διαγωνισμός της Vogue Eyewear

01.06.2009
Από ένα top model σε 6 γκλάμορους κορίτσια της διπλανής πόρτας. 2010: Η VOGUE EYEWEAR ξεκινά το online casting μιας multimodel καμπάνιας.

Από ένα top model σε 6 γκλάμορους κορίτσια της διπλανής πόρτας. 2010: Η VOGUE EYEWEAR ξεκινά το online casting μιας multimodel καμπάνιας.

Νεανική, πνευματώδης και γκλάμορους: από τη δεκαετία του '70 η μάρκα Vogue Eyewear εκφράζει τις τελευταίες τάσεις των πιο φανατικών fashionistas με εντυπωσιακά γυαλιά οράσεως και ηλίου. Με κομψές λεπτομέρειες, όπως αστέρια, καρδιές και λαμπερά στρας, και μυστηριώδη σχήματα που θυμίζουν τις σταρ της δεκαετίας του ΄60, τολμηρό ροκ σταρ στυλ ή παιχνιδιάρικη όψη για χιπ χοπ εμφανίσεις.

Με κάθε νέα της συλλογή, η Vogue Eyewear προσφέρει εκπληκτικά αξεσουάρ, γεμάτα ειρωνεία και δημιουργικότητα, με στόχο οι fashion lovers να νιώθουν τοπ μόντελς. Το βασικό πρόσωπο της συλλογής Vogue είναι η Gisele. Με το φωτογραφικό φακό του Μάριο Τεστίνο για τη διαφημιστική καμπάνια 'Play every day' διηγήθηκε μία συναρπαστική ιστορία με παιχνιδιάρικο στυλ ζητώντας μας να την μιμηθούμε. Έξι διαφορετικά λουκ της Gisele, ένα για κάθε μοντέλο γυαλιών Vogue σε μια μίνι κολεξιόν με το όνομα 'Οι επιλογές της Gisele'.

Έφτασε λοιπόν η ώρα να την μιμηθείς και να συμμετάσχεις στο online casting. Για το 2010, η Vogue Eyewear ετοιμάζει μια πολυπρόσωπη multimodel διαφημιστική καμπάνια, τα μοντέλα της οποίας θα είναι κορίτσια της διπλανής πόρτας, επιλεγμένα μέσω του κάστινγκ που θα διοργανωθεί σε Ιταλία, Γαλλία, Ελλάδα, Ισπανία, Βραζιλία και Η.Π.Α.(μία κοπέλα από κάθε χώρα) Με αυτήν την ασυνήθιστη 'αλλαγή ρόλων' με τις φαν σε ρόλο σταρ, η Vogue ελπίζει να δημιουργήσει κύμα αυθορμητισμού και θα προσθέσει έναν αέρα φρεσκάδας στη μάρκα. Αν θέλεις να είσαι κι εσύ ένα από τα έξι τυχερά κορίτσια, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να εγγραφείς στην ιστοσελίδα www.vogue-eyewear.com και να στείλεις μία φωτογραφία σου. Ο διαγωνισμός λήγει στος 28 Ιουνίου 2009, ενώ πρέπει να είσαι πάνω από 18.