Η Prada "ντύνει" ευρωπαϊκά κτίρια για να προωθήσει την τελευταία της συλλογή

09.11.2021
Η Prada "ντύνει" ευρωπαϊκά κτίρια για να προωθήσει την τελευταία της συλλογή
Η ενέργεια είναι μέρος της καμπάνιας «Feels Like Prada»

Με αφορμή την καμπάνια για τη συλλογή Fall/Winter 2021, ο ιταλικός οίκος πολυτελείας Prada αποφάσισε να "ντύσει" μερικά από τα πιο εμβληματικά κτίρια σε όλη την Ευρώπη με τα prints που συναντάμε στη συγκεκριμένη κολεξιόν. Κτίρια στο Μιλάνο, το Παρίσι, το Άμστερνταμ και το Λονδίνο έχουν βαφτεί και ντυθεί με prints της Prada, σε συνεργασία με την εταιρεία δημιουργικών συμβούλων NEWU.

Η Giambattista Valli μόλις αποκάλυψε το νέο αγαπημένο αξεσουάρ μαλλιών

Το πρώτο κτίριο στο Μιλάνο αποκαλύφθηκε στις 20 Σεπτεμβρίου και ακολούθησαν οι άλλες τρεις ευρωπαϊκές πόλεις μια εβδομάδα αργότερα.

Στην πρόσοψη κάθε κτιρίου συναντάται επίσης η φράση «Feels like Prada». Η γενική καμπάνια «Feels Like Prada» ξεκίνησε τον Ιούλιο και στοχεύει να μεταφέρει τα συναισθήματα και το όραμα της μάρκας, χρησιμοποιώντας τόσο φυσικό όσο και ψηφιακό περιβάλλον.

"Ζούμε σε έναν μετα-ψηφιακό κόσμο", σχολίασε η Raffaele Bifulco, διευθύνουσα σύμβουλος της NEWU. "Μάρκες μόδας πολυτελείας όπως η Prada ήταν οι πρώτες που αξιοποίησαν στο έπακρο τις ευκαιρίες που προσφέρει η υβριδική επικοινωνία, διατηρώντας έναν συνεχή διάλογο μεταξύ του φυσικού και του ψηφιακού κόσμου σε έναν χώρο όπου το ψηφιακό περιεχόμενο παίρνει τη θέση του ανάμεσα στα εμβληματικά μνημεία των πόλεων μας".