FYI

Sunrise: σποτ της Heineken με κοινωνικό μήνυμα

17.02.2014
Sunrise: Ένα ξεχωριστό τηλεοπτικό σποτ της Heineken για την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ
H Heineken ενισχύοντας την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ, παρουσιάζει την καμπάνια «Sunrise» με τηλεοπτικό σποτ και digital επικοινωνία. Για μια ακόμη φορά, η Heineken ξεπερνά τα καθιερωμένα και προβάλλει την υπεύθυνη κατανάλωση με τρόπο που εμπνέει, καλώντας τους νέους να καταναλώνουν με μέτρο.
Το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας τονίζει ότι όταν γνωρίζεις τα όρια σου, μπορείς να διασκεδάσεις για περισσότερη ώρα και να απολαύσεις στο έπακρο τη βραδιά. Πρωταγωνιστής κι αυτή τη φορά ο «Man of the world» της Heineken, ο οποίος ξεκινάει τη νυχτερινή του διασκέδαση απολαμβάνοντας την αγαπημένη του μπίρα. Καθώς η βραδιά προχωράει, ο πρωταγωνιστής επιλέγει συνειδητά να συνεχίσει τη διασκέδασή του πίνοντας νερό, προκειμένου να διατηρήσει στο ακέραιο την ενέργειά του! Στο τέλος της βραδιάς, ο «Man of the world» έχοντας καταναλώσει με μέτρο την αγαπημένη του μπίρα, απολαμβάνει τη μαγεία της ανατολής.
Η επικοινωνία του “Sunrise”, δεν σταματάει εδώ, καθώς η Heineken έχει ήδη ξεκινήσει συνεργασία με τον παγκοσμίου φήμης DJ, Armin Van Buuren,, ο οποίος και υποστηρίζει μέσα από το music video clip του “The Experiment” την Υπεύθυνη Κατανάλωση.