Πώς να καταλάβεις αν ένα προϊόν ομορφιάς είναι αποτελεσματικό πριν το αγοράσεις

26.01.2021
Πώς να καταλάβεις αν ένα προϊόν ομορφιάς είναι αποτελεσματικό πριν το αγοράσεις
Πώς να ξεχωρίσεις το marketing από τα πραγματικά αποτελέσματα

Με το marketing να είναι πλέον πιο εξελιγμένο από ποτέ, τα brands ομορφιάς ξέρουν πολύ καλά πώς να δελεάσουν ακόμα και τις μεγαλύτερες beauty addicts. Πόσοι όμως από αυτούς τους ισχυρισμούς για "θαυματουργά" προϊόντα είναι αληθινοί;

Δες και αυτό: Η σωστή ποσότητα που πρέπει να χρησιμοποιείς από κάθε προϊόν στη ρουτίνα φροντίδας της επιδερμίδας σου

Παρακάτω, θα βρεις όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για να καταλάβεις ποια προϊόντα αξίζουν πραγματικά την αγορά και ποια όχι:

Ψάξε τη λίστα συστατικών
Πριν κάνεις μια αγορά, καλό θα είναι να αναζητήσεις τα συστατικά ενός προϊόντος και την ορολογία τους. Δώσε προσοχή στη σειρά κατάταξής τους στη λίστα των συστατικών (τα brands δια νόμου κατατάσσουν ανάλογα με το ποσοστό περιεκτικότητας, από εκείνο με την υψηλότερη περιεκτικότητα μέχρι εκείνο με τη χαμηλότερη). Έτσι, αν ένα προϊόν ισχυρίζεται ότι περιέχει ένα θαυματουργό συστατικό, αλλά βρίσκεται στην τελευταία θέση στη λίστα των συστατικών, η περιεκτικότητά του είναι τόσο χαμηλή που θα έχει ελάχιστες ευεργετικές ιδιότητες για την επιδερμίδα. Επίσης, πρόσεξε τα προϊόντα που περιέχουν αλκοόλ και αρώματα ψηλά στη λίστα των συστατικών τους.

Αναζητήστε ποσοστά
Προτίμησε προϊόντα από εταιρείες που αναφέρουν τα ποσοστά περιεκτικότητας ενεργών συστατικών, όπως η νιασιναμίδη, η βιταμίνη C, τα AHA και τα BHA.

Αυτό το είδες; Το πιο βασικό συστατικό για την αύξηση παραγωγής κολλαγόνων και ελαστίνης του δέρματος

Εμπιστεύσου εταιρείες που αναφέρουν μελέτες
Οι ισχυρισμοί των εταιρειών και οι κριτικές του κοινού δεν είναι πάντα το πιο αξιόπιστο κριτίριο για την αξιοπιστία ενός προϊόντος. Καλό θα είναι να αναζητήσεις κλινικές μελέτες, στις οποίες οι συμμετέχοντες δοκιμάζουν το προϊόν για ένα χρονικό διάστημα και τα αποτελέσματα εξετάζονται από κάποιον ειδικών. Στις μελέτες αυτές, χρησιμοποιούνται φράσεις όπως "Ύστερα από [τάδες] ημέρες, παρατηρήθηκε Χ% μείωση των ρυτίδων".

Θυμήσου πως ακριβότερο δεν σημαίνει πάντα καλύτερο
Πολλές εταιρείες αυξάνουν τις τιμές των προϊόντων τους, γιατί θέλουν να πουλήσουν την εμπειρία της πολυτέλειας που βιώνουν οι γυναίκες όταν χρησιμοποιούν το ίδιο προϊόν με κάποιους celebrities, κι όχι επειδή οι φόρμουλες των προϊόντων τους αξίζουν πραγματικά την τιμή τους.