Να την πίνεις στο ποτήρι

30.11.2006
Από την αφίσα για την προβολή του νυχτερινού μαγαζιού στο οποίο εμφανίζεται φέτος η δημοφιλής τραγουδίστρια θα βρεθεί σε όλο τον κόσμο διαφημίζοντας γνωστό αλκοολούχο ποτό.

από τη ΡΕΝΕ ΣΑΡΑΝΤΙΝΟΥ

Πολλά έχουν ακουστεί για την αφίσα με την Έλλη Κοκκίνου και τον Θάνο Πετρέλη που δημιουργήθηκε για τις ανάγκες της διαφήμισης του νυχτερινού μαγαζιού στο οποίο εμφανίζονται. Από το ότι ήταν στα μαχαίρια στις πρόβες μέχρι που δεν μιλιούνταν καθόλου κατά τη διάρκεια της φωτογράφησής τους για την αφίσα.

Όπως και να έχει, το τελικό αποτέλεσμα φαίνεται ότι ήταν ιδιαίτερα ευνοϊκό για την Έλλη Κοκκίνου, αφού αυτή η αφίσα στάθηκε η αφορμή για να γίνει το νέο πρόσωπο διαφήμισης ενός πολύ γνωστού ποτού. Όλο το concept της φωτογράφησης ουσιαστικά ήταν μια «κλεμμένη» ιδέα από γνωστή διαφήμιση οινοπνευματώδους ποτού. Κι ενώ πολλοί θεωρούσαν σχεδόν βέβαιη τη διαμάχη με τη διαφημιστική εταιρεία που είχε την ευθύνη της καμπάνιας του συγκεκριμένου ποτού, οι υπεύθυνοι των εταιρειών όχι μόνο ενθουσιάστηκαν με την ιδέα, αλλά έσπευσαν να αναζητήσουν την Έλλη και να της προτείνουν άμεση συνεργασία.

Αρχικά θέλησαν να γίνουν χορηγοί στην προβολή και την προώθηση του νέου της άλμπουμ, αλλά δεν σταμάτησαν μόνο σ' αυτό. Η μόνη απαίτηση της εταιρείας όσον αφορά το CD ήταν το φόρεμα που θα φορούσε η τραγουδίστρια στο εξώφυλλο να είναι κόκκινο, όπως και το χρώμα του ποτού. Εκτός απ αυτό όμως η Έλλη κλήθηκε να αναλάβει την προβολή και την προώθηση και του ποτού μέσα από μια διαφημιστική καμπάνια, που, σύμφωνα με πληροφορίες, θα κάνει το γύρο του κόσμου, καθώς το συγκεκριμένο ποτό τυγχάνει διεθνούς αναγνώρισης. Διεθνή καριέρα λοιπόν για την Έλλη Κοκκίνου, αλλά με την ιδιότητα του μοντέλου. Αξίζει να αναφερθεί ότι είναι η πρώτη φορά που ξεκινάει ελληνική διαφήμιση για το συγκεκριμένο ποτό και πρόκειται να προβληθεί σε όλο τον κόσμο.

Σε ό,τι αφορά όμως την Έλλη, το concept της διαφήμισης δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό και μια ειδική ομάδα του εξωτερικού πολύ καλοί γνώστες του είδους εργάζονται πυρετωδώς. Η διαφήμιση θα γυριστεί στην Ελλάδα, ενώ όταν ολοκληρωθούν το τηλεοπτικό σποτ και η φωτογράφηση, θα προβληθούν ταυτόχρονα στη χώρα μας και σε πολλές χώρες του εξωτερικού.