Σπάνιες οικογενειακές φωτογραφίες κατέγραψε ο φωτογραφικός φακός στην γκαλερί Τσαντίλης όπου εκτίθενται αναδρομικά τα έργα του Θεόδωρου Μανωλίδη. Και αν το επίθετο κάτι σας θυμίζει, είναι ο πρώην σύζυγος της Ευγενίας Μανωλίδου (νυν κυρίας Άδωνι Γεωργιάδη) με τον οποίο έχει αποκτήσει δύο παιδιά, τη Θεοδώρα Ολυμπία και τον Αλέξανδρο.
Η Ευγενία Μανωλίδου βρέθηκε στο Κολωνάκι και στήριξε με την παρουσία της τον πρώην σύζυγό της αλλά και τα μεγαλύτερα παιδιά της, με την επιμέλεια των οποίων έγινε έκθεση.
Μάλιστα συνοδευόταν από τον σύζυγό της, Άδωνι Γεωργιάδη και τον ένα τους γιο, Αλκαίο δείχνοντας το σουηδικό μοντέλο σχέσεων που έχει η οικογένεια.
Και ιδού οι οικογενειακή φωτογραφία τους (από όπου έλειπε μόνο ο Περσέας, ο μεγαλύτερος γιος του υπουργού) :
Η Ευγενία Μανωλίδου παντρεύτηκε τον διακεκριμένο ζωγράφο το 1995 και χώρισαν το 2002, επιλέγοντας να κρατήσει το επίθετό του στη δημόσια ζωή της ακόμα και μετά τον δεύτερο γάμο της.
Η κάμερα κατέγραψε την εγκάρδια χειραψία του πρώην και του... νυν συζύγου αλλά και ένα... τσαχπίνικο στιγμιότυπο του υπουργικού ζεύγους!
Ο Θεο΄δωρος Μανωλίδης -που στην παρακάτω φωτογραφία τον βλέπετε με τα δύο του παιδιά- σπούδασε ζωγραφική στη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας (1957-1961) κοντά στον Γιάννη Μόραλη και στη Σχολή Καλών Τεχνών του Παρισιού (1961-1962).
Έχει παρουσιάσει το έργο του σε πολλές ατομικές και ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ανάμεσα στις οποίες η Μπιενάλε της Αλεξάνδρειας το 1974.
Στη ζωγραφική του - σύμφωνα με την Εθνική Πινακοθήκη- παραμένοντας πιστός στη ρεαλιστική, φωτογραφική σχεδόν απεικόνιση, ασχολήθηκε αρχικά με εικόνες της καθημερινής ζωής, εισάγοντας στη συνέχεια τη νεκρή φύση και τα εσωτερικά, στα οποία όμως είναι πάντα παρούσα η ανθρώπινη μορφή. Οι συνθέσεις του, εμπλουτισμένες με πλήθος παραπληρωματικών στοιχείων που μαρτυρούν επιδράσεις από την αρχαία ελληνική αγγειογραφία, τη βυζαντινή τέχνη αλλά και τη φλαμανδική ζωγραφική, χαρακτηρίζονται από εξαιρετικά λεπτομερειακή περιγραφή, δισδιάστατη προοπτική, σκηνογραφική απόδοση και μια εξωπραγματική και θεατρική ατμόσφαιρα.
Photo credits: Papadakis Press/Δημήτρης Πελέκης