4 κακές συνήθειες που μπορεί να σου στερούν μία προαγωγή

11.09.2019
4 κακές συνήθειες που μπορεί να σου στερούν μία προαγωγή
Τα λάθη που πρέπει να αποφύγεις εάν θέλεις να εξελίξεις την καριέρα σου

Παρά την απογοήτευση που αισθάνονται πολλές γυναίκες τα τελευταία χρόνια, είναι εντυπωσιακό το πόσο ολοένα αυξανόμενη γίνεται η φωνή μας.

Δες και αυτό: Τα σημάδια που δείχνουν ότι αδικείσαι στη δουλειά

Στο βιβλίο της Lean In, η Lois P. Frankel μοιράζεται τα λάθη που κάνουν οι εργαζόμενες γυναίκες και που τις σαμποτάρουν από το να εξελιχθούν και να πάρουν προαγωγή:

1. Προσπαθούν να τα κάνουν όλα
Υπάρχει λόγος που η ισορροπία εξακολουθεί να είναι λέξη-κλειδί το 2019. Η Lois Frankel λέει ότι οι γυναίκες τείνουν να αναλαμβάνουν περισσότερες ευθύνες, καθήκοντα και σχέδια, ακόμη και αν γνωρίζουν ότι ο φόρτος εργασίας είναι πολύ μεγάλος. Το κλειδί είναι να εστιάσεις περισσότερο στην ποιότητα της εργασίας σου και λιγότερο στην ποσότητα. Θυμήσου ότι μια καριέρα είναι πολύπλευρη και ότι το κλειδί είναι στο δουλεύεις πιο έξυπνα, όχι πιο σκληρά.

2. Υπονομεύουν τα κατορθώματα τους
Πολλές γυναίκες είναι ένοχες στο ότι υπονομεύουν τα επιτεύγματά τους, λέγοντας πράγματα όπως «Σιγά, δεν ήταν τίποτα!» όταν κάνουν καλή δουλειά. Ένα ευγενικό "ευχαριστώ" μπορεί να κάνει τη διαφορά. Μεγιστοποίησε τα ταλέντα σου και δείξε σε όλους τους λόγους για τους οποίους θα πρέπει να θεωρείσαι power player.

Αυτό το είδες; Τι να κάνεις αν η δουλειά σου απορροφά όλη την ενέργεια σου

3. Έχουν απολογητική συμπεριφορά
Η υπερβολική απολογία υπονομεύει την αξιοπιστία μιας γυναίκας στο χώρο εργασίας και την κάνει να φαίνεται υποτακτική. Τις περισσότερες φορές, οι γυναίκες υποσυνείδητα χρησιμοποιούν απολογητική γλώσσα για να διευκολύνουν τις καταστάσεις ή να απευθύνονται στους συναδέλφους τους. Χρησιμοποίησε μια διαφορετική γλώσσα και βεβαιώσου ότι δεν υποτάσσεσαι όταν δεν πρέπει.

4. Αποφεύγουν τη διαπραγμάτευση
Δεν έχει σημασία αν θέλεις αύξηση, νέα θέση ή ευκαιρία να εργαστείς σε κάτι έξω από τον κανόνα σου στη δουλειά - αν δεν το ζητήσεις, δεν θα το πάρεις ποτέ. Επικοινώνησε με τον εργοδότη σου, με τον τρόπο που θα δείξεις πως προσφέρεις αξία στο χώρο εργασίας σου και ευγενικά διαπραγματεύσου αυτό που θέλεις.

Διάβασε επίσης: Στρες στη δουλειά; 4 τρόποι για να το διώξεις χωρίς να φύγεις από το γραφείο σου