Η στρατηγική των καναλιών

04.09.2006
Χωρίς πολλές αλλαγές και με την ίδια πετυχημένη συνταγή συνεχίζει και αυτή τη σεζόν το Mega.

Χωρίς πολλές αλλαγές και με την ίδια πετυχημένη συνταγή συνεχίζει και αυτή τη σεζόν το Mega. Το κανάλι της Μεσογείου έκλεισε την περσινή χρονιά με πανηγυρική πρωτιά, κυρίως στον ψυχαγωγικό του τομέα. Όλες οι δημοφιλείς εκπομπές του και τα σίριαλ συνεχίζονται, ενώ προστίθενται νέες φιλόδοξες παραγωγές και επιστρέφει το «Survivor» με τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη στο τιμόνι της παρουσίασης. Το ενημερωτικό κομμάτι του σταθμού συνεχίζει το ίδιο δυναμικά και παρεμβατικά με την Όλγα Τρέμη στην παρουσίαση του κεντρικού δελτίου ειδήσεων και όλη την ομάδα των Μεγκά-λων δημοσιογράφων στο σχολιασμό και το ρεπορτάζ.

Έμφαση στο ψυχαγωγικό του πρόγραμμα δίνει φέτος ο ANT1 με πολλές νέες σειρές και κυρίως κωμικές. Τα περσινά αποτελέσματα δεν ήταν τα αναμενόμενα στο συγκεκριμένο τομέα, γι αυτό το κανάλι άρχισε φέτος πιο νωρίς από άλλες χρονιές το σχεδιασμό του. Επιπλέον εδώ και βδομάδες σχεδιάζεται με προσοχή η νέα εικόνα του δελτίου ειδήσεων, χωρίς όμως να έχει βρεθεί ακόμη λύση. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, όλο το επιτελείο των ειδήσεων δουλεύει πυρετωδώς στο να βρεθεί η χρυσή τομή και να καταφέρει το δίδυμο Στάη - Ευαγγελάτος να συνυπάρξει στο ίδιο πλατό.

«Όποιος δεν φέρνει νούμερα δεν μένει στο κανάλι». Η δήλωση του προέδρου του Alpha Νίκου Χατζηνικολάου ήταν σαφής πριν από λίγους μήνες όταν ανακοίνωνε τη νέα στρατηγική του σταθμού. Στόχος, να μειωθούν τα έξοδα και να αυξηθεί η τηλεθέαση. Νέες σειρές, πολλές ψυχαγωγικές εκπομπές, ριάλιτι, σόου και ένα πολυφωνικό δελτίο ειδήσεων συμπληρώνουν το παζλ της φετινής εικόνας του σταθμού. Βέβαια, κοινή απορία όλων είναι πώς και πόσο θα συνυπάρξουν όλα τα ονόματα που συγκέντρωσε φέτος το κανάλι, καθώς έχει κάνει τις περισσότερες μεταγραφές.

Το Star ξέρουν, αυτό εμπιστεύονται οι νεότεροι ηλικιακά τηλεθεατές και με βάση αυτό το κοινό συνεχίζει το πρόγραμμά του το κανάλι του Ταύρου. Ο σχεδιασμός έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και οι ιθύνοντες βαδίζουν στα σίγουρα με τη μορφή και το ύφος που μας έχει συνηθίσει ο σταθμός, δίνοντας επιπλέον βαρύτητα σε νεανικά θέματα.

Όταν ο πρόεδρος του Alter είδε λίγο πριν από το κλείσιμο της περσινής σεζόν ότι καμία τονωτική ένεση δεν είχε αποτέλεσμα και πως το κανάλι παρέμενε σε πολύ χαμηλά ποσοστά τηλεθέασης πριν εκραγεί, πήρε τη μεγάλη απόφαση. «Αναδιοργάνωση τώρα» ήταν το σύνθημα, έβαλε βαθιά το χέρι στην τσέπη, έκανε πολλές μεταγραφές και έβαλε στη διεύθυνση ψυχαγωγικού προγράμματος την πολύ έμπειρη και ικανή Ζήνα Κουτσελίνη. Πρώτος στόχος είναι να μειωθεί η μεγάλη διαφορά από το τρίτο σε τηλεθέαση κανάλι και σταδιακά να αυξηθεί κι άλλο η τηλεθέαση.

Αν νομίζετε ότι ο καύσωνας τελείωσε, μάλλον απατάσθε. Και δεν μιλάμε για τις υψηλές θερμοκρασίες, αλλά για το «καζάνι που βράζει» στα κανάλια. Υπ ατμόν βρίσκονται όλα τα διευθυντικά στελέχη, οι τηλεοπτικοί αστέρες αλλά και οι δημοσιογράφοι όλων των εκπομπών και των δελτίων ειδήσεων με έναν και κοινό στόχο: να κόψουν πρώτοι το νήμα. Ποιοι θα τα καταφέρουν; Η χρονιά θα δείξει. Εμείς ας δούμε τις σχεδιάζουν, τι προγραμματίζουν, ποιες μεταγραφές έχουν ήδη γίνει και τι άλλο ψιθυρίζεται στην τηλεοπτική πιάτσα.

Aπό τη Βίκυ Γκουγκουστάμου