Αmbiente 2016: Η διεθνής της αισθητικής και της κατανάλωσης

20.01.2016
Το ετήσιο ραντεβού στη Φρανκφούρτη εκθετών (4.800 από 94 χώρες) και επισκεπτών (144.000 από 161 χώρες) φέτος ορίστηκε για τις ημέρες από τις 12 έως τις 16 Φεβρουαρίου.

Αν ανήκετε απλά στους ανθρώπους που λένε “Σπίτι μου σπιτάκι μου” και το εννοούν, αν παράλληλα είστε επαγγελματίες ή designers οι οποίοι δραστηριοποιούνται στον χώρο, μια επίσκεψη στην Αmbiente τον Φεβρουάριο θα σας δώσει τροφή για έμπνευση, δημιουργία και παράλληλα την ευκαιρία να ενημερωθείτε για τις νέες τάσεις και τις προθέσεις της διεθνούς αγοράς.

Το ετήσιο ραντεβού στη Φρανκφούρτη εκθετών (4.800 από 94 χώρες) και επισκεπτών (144.000 από 161 χώρες) φέτος ορίστηκε για τις ημέρες από τις 12 έως τις 16 Φεβρουαρίου. Η κορυφαία διεθνής εμπορική έκθεση διακόσμησης, εξοπλισμού κατοικίας και ειδών δώρου, θα αποτελέσει γεγονός και με τα εκθέματα και τις εκδηλώσεις θα γίνει ακόμη μια φορά η ιδανική πλατφόρμα για δικτύωση και διάλογο.

Η απεικόνιση της αγοράς
Η έκθεση απεικονίζει την παγκόσμια αγορά συνεπώς και τη σταθερή ανάπτυξη του κλάδου επαγγελματικού εξοπλισμού HO.RE.CA. Στο πλαίσιο του τομέα contract business της Ambiente, οι
επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να δουν τις νέες τάσεις και τα νέα προϊόντα εξοπλισμού ξενοδοχείων, γραφείων, μονάδων εστίασης, κρουαζιερόπλοιων κι ευρύτερα επαγγελματικών χώρων που θα παρουσιάσουν 270 εξειδικευμένοι εκθέτες από 30 χώρες και να έρθουν σε επαφή μαζί τους καθώς και με σχεδιαστές και αρχιτέκτονες.

Αρτια οργάνωση
Τα halls της Ambiente έχουν υποδειγματική και σύγχρονη διαμόρφωση -η οποία κατορθώνει να ξεπερνά τον σκόπελο του αχανούς μεγέθους- δίνοντας στους επισκέπτες τη δυνατότητα της στοχευμένης περιήγησης στις τρεις ενότητες Dining, Giving, Living που συνθέτουν τον κορμό της έκθεσης.

Είναι ωραίο να δωρίζεις
Ενότητα Giving: Επιλέγει και παρουσιάζει τα πάντα για το δώρο, καλύπτοντας τη χαρά της προσφοράς με μια τεράστια γκάμα από καλλυντικά, κοσμήματα μέχρι προσωπικά αντικείμενα για όλους. Gifts Unlimited (κτίρια 9.1/11.1) μοντέρνα είδη δώρου, Beauty & Bath (9.2) καλλυντικά και προϊόντα περιποίησης, Carat, Personal Accessories (9.2) κοσμήματα και προσωπικά αξεσουάρ υψηλού σχεδιασμού όπως τσάντες, δερμάτινα αξεσουάρ, κασκόλ, γυαλιά και καπέλα, Young & Trendy (11.1)πρωτότυπα και πολύ μοντέρνα προϊόντα ξεχωριστού design, Smoking Accessories, Pipe & Cigar Show (5.1B) αξεσουάρ καπνιστού.

Η κουζίνα έχει προίκα
Ενότητα Dining: Αφορά τα πάντα για το τραπέζι, την προετοιμασία του φαγητού και την art de la table. Kitchen Trends (κτίρια 1.1/1.2) μοντέρνα αξεσουάρ κουζίνας, Gourmet shop (1.1), Kitchen (3.0/3.1) εξοπλισμός κουζίνας, μαχαιροπίρουνα, μαγειρικά σκεύη, Houseware & Storage (5.0/5.1/6.0/6.1) οικιακές συσκευές & εξοπλισμός, δοχεία, πλαστικά, συσκευές καθαρισμού και ζυγαριές, Table Contemporary Design (4.0) προϊόντα μοντέρνου design για το τραπέζι, Table Prestige (4.1) πολυτελή προϊόντα γνωστών brands, Table Daily Life (4.2/6.2 ) διεθνή brands υαλικών, πορσελάνινων και κεραμικών ειδών, Table Top Trade (6.2/6.3) υαλικά, πορσελάνινα, κεραμικά για μεγάλο όγκο παραγγελιών.

Ζήσε το σπίτι σου!
Ενότητα Living: Καλύπτει ό,τι αφορά τον σχεδιασμό, τη διακόσμηση και τις τελευταίες τάσεις στην διαμόρφωση εσωτερικών/εξωτερικών χώρων με στυλ. Interiors & Decoration (κτίρια 8.0/9.0) ολοκληρωμένες προτάσεις διακόσμησης κι επίπλωσης κατοικίας, υφάσματα, φωτιστικά, τομέας gallery, Outdoor Living και Seasonal Decoration (8.0) τελευταίες τάσεις στη διακόσμηση εσωτερικών κι εξωτερικών χώρων, εξοπλισμός & διακόσμηση εκδηλώσεων, τεχνητά άνθη, έπιπλα κι αξεσουάρ κήπου, μπάρμπεκιου και γλάστρες, Loft (11.0) μελλοντικές τάσεις στο μοντέρνο design κι εξοπλισμό κατοικίας μικροέπιπλα, φωτιστικά, υφάσματα και προϊόντα γνωστών σχεδιαστών.

Τέλος στα κτίρια 10.0/10.1/10.2/10.3/10.4/12.0 θα βρείτε συγκεντρωμένες συλλογές προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, που καλύπτουν και τις τρεις θεματικές ενότητες, Dining, Giving και Living.

www.messefrankfurt.com
www.ambiente-blog.com
www.facebook.com/ambientefair