Vampyros Lesbos (1971)

14.02.2013
Αν και το κολοσσιαίο καλτ στάτους της ξεπερνά κατά πολύ την αντικειμενική της αξία, αυτή η ασυνάρτητη, θηλυκή εκδοχή του Κόμη Δράκουλα με φόντο τον Βόσπορο διαθέτει προτερήματα που δικαιολογούν απόλυτα τη φήμη της ως κορωνίδα του Euro-trash σινεμά των 70s.

Αν και το κολοσσιαίο καλτ στάτους της ξεπερνά κατά πολύ την αντικειμενική της αξία, αυτή η ασυνάρτητη, θηλυκή εκδοχή του Κόμη Δράκουλα με φόντο τον Βόσπορο διαθέτει προτερήματα που δικαιολογούν απόλυτα τη φήμη της ως κορωνίδα του Euro-trash σινεμά των 70s.

Ένα θρυλικό, ψυχεδελικό σάουντρακ που γοήτευσε ακόμα και τον Κουέντιν Ταραντίνο (απόσπασμά του οποίου χρησιμοποίησε στο «Jackie Brown»), «βαθυστόχαστους» συμβολισμούς υπό μορφή εντόμων και άλλων ασπόνδυλων, αμέτρητα, πυρετώδη ζουμαρίσματα, ακαταμάχητα ρετρό διάκοσμο, αγκυλωμένες ερμηνείες και, φυσικά, την ?so bad it’s good? ονειροπαρμένη σκηνοθεσία του Χεσούς Φράνκο, του «καλλιτέχνη» με την εξωφρενικά ογκώδη φιλμογραφία και τα ακόμα περισσότερα ψευδώνυμα.

Πάνω απ’ όλα, όμως, το «Vampyros Lesbos» ξετυλίγει όλες τις χάρες της αδικοχαμένης (σκοτώθηκε σε ηλικία μόλις 27 ετών σε αυτοκινητιστικό ατύχημα λίγο μετά το τέλος των γυρισμάτων), μελαχρινής σειρήνας Σολεδάδ Μιράντα (ή αλλιώς Σούζαν Κόρντα), η οποία ως φιλήδονη Κόμισσα Ναντίν Καρόντι αποπλανά ξανθιά, πληθωρική, Αμερικανίδα δικηγόρο για να μοιραστεί μαζί της μερικές άκρως γαργαλιστικές σκηνές softcore, οργασμικής αιματοποσίας, σε έναν θρίαμβο απελευθερωμένου, λεσβιακού ερωτισμού. Κι όλα αυτά κάτω από τον καυτό, τουρκικό ήλιο, που αναγκάζει τους πρωταγωνιστές να φορούν τεράστια, κοκάλινα γυαλιά. Vampirella - psychedella!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ