Ο οίκος Hermès λανσάρει την πρώτη του συλλογή μακιγιάζ

28.01.2020
Ο οίκος Hermès λανσάρει την πρώτη του συλλογή μακιγιάζ
H πρώτη συλλογή κραγιόν του brand με 24 διαφορετικές αποχρώσεις αναμένεται να είναι διαθέσιμη τον ερχόμενο Μάρτιο.

O οίκος Hermès αποφάσισε να επεκτείνει τις luxury δραστηριότητές του και στο χώρο της ομορφιάς, λανσάροντας την πρώτη του συλλογή κραγιόν, Rouge Hermès τον ερχόμενο Μάρτιο. Σύμφωνα με τη The Wall Street Journal, η πολυαναμενόμενη κολεξιόν μακιγιάζ της Hermès αποτελεί ο προορισμός ενός ταξιδιού που κράτησε για δεκαετίες: Οι πιστοί fans του οίκου αναγνωρίζουν το όνομα της σειράς από ένα από τα χαρακτηριστικά αρώματα του, το οποίο λάνσαρε το 2000.

Δες και αυτό: Το ασυνήθιστο εργαλείο που χρησιμοποιεί η Margot Robbie στην ρουτίνα ομορφιάς της

Πιστός στην υπόσχεσή του να προσφέρει luxury εμπειρίες στους πελάτες του, ο οίκος δημιούργησε μία σειρά από πολυτελή bullet lipsticks, καθένα από τα οποία κοστίζει περίπου 60€. H συσκευασία ακολουθεί την τάση του color-blocking, ενώ παράλληλα δεν αποκλείει από τη μίνιμαλ γραμμή που ακολουθεί το brand στα σχέδιά του. Ακολουθώντας την τάση του sustainability, ο οίκος φρόντισε τα κραγιόν να ξαναγεμίζουν με 38€, ώστε να συμβάλλει στη μείωση του όγκου των απορριμάτων που προκύπτουν κατά την παραγωγή ενός νέου προϊόντος, αλλά και το επακόλουθο τέλος της χρήσης του.

Αυτό το είδες; Κόκκινο κραγιόν: Ποια απόχρωση σου ταιριάζει ανάλογα με την ηλικία και τα χείλη σου

Το αρχικό λανσάρισμα θα περιλαμβάνει 24 αποχρώσεις, συμπεριλαμβανομένου ενός διαχρονικού κόκκινου και ενός πορτοκαλί, σε δύο φινιρίσματα, matte και satin. Η συλλογή θα περιλαμβάνει επίσης ένα μολύβι χειλιών, ένα πινέλο για τη σωστή εφαρμογή των κραγιόν, αλλά και ένα μικρό καθρέφτη.

Αυτή είναι μόνο η αρχή για τη συλλογή μακιγιάζ της Hermès καθώς, όπως ανακοίνωσε, κάθε έξι μήνες θα προστίθενται νέα προϊόντα.

Διάβασε επίσης: Το τέλειο tip για τη μάσκαρα, από τον makeup artist της Jennifer Lopez

#BeautyNews 🚨First L👀K 🧡📰☕️ From Fashion and Fragrances to a Full #Beauty Line @hermes announced they are launching their own beauty products! Starting with LIPSTICKS 💄 a refillable packaging by designer Pierre Hardy, made of lacquered metal and Hermès’s “permabrass” hardware (the same that is used on its handbags). The refillable metal case snaps shut with a resounding magnetic clack. . 2 different finishes in matte and satin $67 with refills for $42 in 24 colors and a lipstick leather case There is also lip brush with a handle of striped, lacquered wood, and a matching translucent lip pencil intended to stop lipstick from spreading. Also a metal mirror encased in a leather disk that doubles as a necklace pendant. . Every six months for the near future, Hermès plans to launch a new cosmetics category includes complexion products, eye, cheeks, skincare and more... . Will be available ➡️ MARCH @hermes online and in 35 countries at select Hermès boutiques @saks @bergdorfs @bloomingdales . . What are your thoughts? 🧡💄XO #TRENDMOOD info: @wsj . . . . . . . #instabeauty #beauty #blogger #beautyaddict #beautyblog #beautycare #makeupart #makeupartist #makeupblogger #makeupobsessed #wakeupandmakeup #maquillaje #fashion

A post shared by TRENDMOOD (@trendmood1) on Jan 18, 2020 at 7:55am PST