Ελλειψη εμπιστοσύνης | σχεσεις & sex , θεια λουκια , του κρεβατιού | womenonly.gr
6:51
6/9/2012

Ελλειψη εμπιστοσύνης

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
@
Μαριάννα

Ενώ παίρνω αντισυλληπτικά χάπια και του το έχω πει πολλές φορές εκείνος όταν το κάνουμε σταματάει λίγο πριν εκσπερματώσει και αυνανίζεται να τελειώσει. 

Κομψά, σέξυ και θηλυκά εσώρουχα σε ποικιλία σχεδίων και χρωμάτων, στην καλύτερη ποιότητα, μόνο στο loveJoy.gr. Απόκτησέ τα εδώ!

Γειά σου θεία Λουκία. Έχω ένα θέμα με το αγόρι μου... Είμαστε μαζί 2 χρόνια και ενώ παίρνω αντισυλληπτικά χάπια και του το έχω πει πολλές φορές εκείνος όταν το κάνουμε σταματάει λίγο πριν εκσπερματώσει και αυνανίζεται να τελειώσει. Εγώ νιώθω χάλια γιατί σκέφτομαι ότι δεν είμαι κάτι ουσιαστικό... Σε παρακαλώ πες μου την γνώμη σου...

Γίνε φίλος της θείας Λουκίας και στο FaceBook

Μαριάννα μου νομίζω ότι έχεις παρεξηγήσει την κατάσταση και την παίρνεις προσωπικά. Εδώ δύο πράγματα συμβαίνουν: ή ο φίλος σου δεν έχει εμπιστοσύνη στα αντισυλληπτικά και φοβάται μήπως μείνεις έγκυος, ή έχει συνηθίσει να εκσπερματώνει μόνο με αυνανισμό και δεν μπορεί να κάνει διαφορετικά.

Φυσικά, μπορεί να ισχύουν και τα δύο μαζί, αλλά σε κάθε περίπτωση η συμπεριφορά του έχει να κάνει με τον ίδιο κι όχι μαζί σου. Εφόσον λοιπόν θέλεις να αλλάξεις αυτή την κατάσταση πρέπει να του πεις ξεκάθαρα ότι θέλεις να τελειώνει μέσα σου κι ότι καθώς παίρνεις αντισυλληπτικά δεν υπάρχει κάνενας φόβος για ατυχήματα. Επίσης, πρέπει να επικοινωνήσεις τα συναισθήματα σου μαζί του και να του πεις ότι η συγκεκριμένη στάση του σε στεναχωρεί και δεν σου επιτρέπει ν' απολαύσεις ελεύθερα το σεξ όπως θα ήθελες και είναι κρίμα και για τους δυο σας.

Αν εκείνος επιμείνει στο τράβηγμα, απλά κόψε του το σεξ και εξήγησε του ότι θα επανέλθεις όταν είναι διατεθειμένος να προσαρμοστεί.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ