Πρόβλημα με ΣΠΩ | σχεσεις & sex , θεια λουκια , του γιατρού | womenonly.gr
6:39
19/9/2013

Πρόβλημα με ΣΠΩ

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
@
Απελπισμενη

Μου ηρθε περιοδος Μαρτιο, Απριλιο και Μαιο και μετα τιποτα. Με εχει επηρεασει ψυχολογικα αυτο και νιωθω πως ποτε δεν θα φτιαξω αυτο τ προβλημα πως ποτέ δεν θ κάνω παιδιά...

Κομψά, σέξυ και θηλυκά εσώρουχα σε ποικιλία σχεδίων και χρωμάτων, στην καλύτερη ποιότητα, μόνο στο loveJoy.gr. Απόκτησέ τα εδώ!

Θεία μου θειουλα μου. Με εχεις βοηθησει με απαντησεις σε πολλα θεματα κ σ ευχαριστω, η στηλη σ ειναι απλα φοβερη! Θελω ξανα ομως την συμβουλη σ!Κάθομαι κ διαβάζω για τ ΣΠΩ κ τα συμπτωματα π εχω και τρελαινομαι. Ειμαι 20 χρονων κ αρχικα περιοδο για 1η φορα ειδα στα 13 και απο τοτε αρχισε τ μαρτυριο. Υυπηρξε καθυστερηση μεχρι και 9 μηνες. Ειμαι 20 χρονων και μ διαγνωστηκε συνδρομο πολυκυστικων και κανω θεραπεια με Glucophage 850gr. Τη θεραπεια την κανω σχεδον 2 χρονια αλλα στην αρχη ειχα παρενεργειες και μ ειπε ο γιατρος να τ παιρνω μισο μισο μετα 1 τ βραδυ και στη συνεχεια 2 (1 πρωι και ενα βραδυ). Τ ειχα σταματησει για ενα μηνα σχεδον, τον Νοεμβριο του 2012 και τ αρχισα ξανα τ Δεκεμβριο, 1 καθε βραδυ μεχρι τωρα. Το θεμα ειναι πως μου ηρθε περιοδος Μαρτιο, Απριλιο και Μαιο και μετα τιποτα. Ολο τ καλοκαιρι δεν ειδα περιοδο... Είπα να τ παρω και πρωι τωρα μιας και ο οργανισμος 9 μηνες τωρα θα εχει συνηθισει και μεσα σε μια ωρα απο τη στιγμη π τ πηρα  (τ πρωι) εκανα εμετους. Με εχει επηρεασει ψυχολογικα αυτο  και νιωθω πως ποτε δεν θα φτιαξω αυτο τ προβλημα πως ποτέ δεν θ κάνω παιδιά... Τα σκεφτομαι ολα αυτα κ παντα ξεσπαω σε κλαματα. Και να πεις οτι εχω προβλημα με τ κιλα. Δεν εχω. 160 υψος και 55 κιλα ειμαι. Θα περιμενω με ανυπομονησια την απαντηση σου! Θα σ είμαι ευγνώμων!

Γίνε φίλος της θείας Λουκίας και στο FaceBook

Κοριτσάκι μου, έτσι όπως μου τα λες τα πράγματα φαίνεται ότι αυτή η θεραπεία δεν είναι η κατάλληλη για σένα. Αν έκανε για σένα, τότε θα είχε καλύτερο αποτέλεσμα και οι παρενέργειες της θα είχαν σταματήσει, αφού θεωρητικά οι παρενέργειες του Glucophage υποχωρούν σταδιακά μέσα στο πρώτο τρίμηνο της χρήσης του.

Εφόσον όμως ο γιατρός σου επιμένει σ' αυτή την αγωγή, τότε σου συστήνω ν' αλλάξεις γιατρό, ή τουλάχιστον να πάρεις και μια δεύτερη γνώμη, γιατί μπορεί να σου ταιριάζει καλύτερα μια συνδυαστική θεραπεία και με κάποιο άλλο φάρμακο ή η χρήση αντισυλληπτικών χαπιών, η οποία είναι η πιο διαδεδομένη αγωγή για τις πολυκυστικές ωοθήκες όταν δεν θέλεις να κάνεις παιδί άμεσα.

Σε κάθε περίπτωση μην απελπίζεσαι. Αν ο συγκεκριμένος γιατρός δεν μπορεί να σε βοηθήσει, σίγουρα κάποιος άλλος θα μπορέσει. Δεν τον παντρεύτηκες κιόλας...

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ