Πρόβλημα - αντισυλληπτικά & αίμα | σχεσεις & sex , θεια λουκια , του γιατρού | womenonly.gr
14:41
12/12/2012

Πρόβλημα - αντισυλληπτικά & αίμα

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
@
κ.

 Τις τελευταίες μέρες εχω κάτι καφέ υγρα. Ανοιχτό καφέ! Τι μπορεί να είναι;

Γειά σας! Με λένε Κωνσταντίνα και είμαι 18,5. Εχω μια σχέση εδώ και 9 μήνες και είναι ολοκληρωμένη. Εκτός από προφυλακτικό εγώ παίρνω και αντισυλληπτικα. Όμως τις τελευταίες μέρες εχω κάτι καφέ υγρα. Ανοιχτό καφέ! Τι μπορεί να είναι; Το μόνο λάθος π κάνω είναι που ξεχνάω να πάρω το χάπι στην ώρα του.

Γίνε φίλος της θείας Λουκίας και στο FaceBook

Κωνσταντίνα μου, το λάθος που κάνεις να παίρνεις το χάπι σε ακατάστατες ώρες είναι μάλλον που προκαλεί αυτά τα καφέ υγρά, τα οποία δεν είναι υγρά, αλλά αιματάκι (που γιατροί ονομάζουν αιμορραγία εκ διαφυγής). Φρόντισε λοιπόν να παίρνεις το χάπι σου στην ίδια ώρα κάθε μέρα και το πιθανότερο είναι ότι το πρόβλημα θα ξεπεραστεί, αν όχι σ' αυτόν τον κύκλο τότε στον επόμενο.

Αν πάλι δεν ξεπεραστεί και σου επανεμφανιστεί το αίμα τον επόμενο μήνα, ενώ θα έχεις πάρει το χάπι σωστά, τότε θα πρέπει να συζητήσεις το θέμα με τον γυναικολόγο σου για να σου αλλάξει τον τύπο των χαπιών.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ