Περίοδος μετά την περίοδο | σχεσεις & sex , θεια λουκια , του γιατρού | womenonly.gr
16:45
7/3/2015

Περίοδος μετά την περίοδο

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
@
Ελευθερία

Η περιοδος μ μεχρι και τωρα δεν ειναι καθολου σταθερη, ερχεται νωριτερα παντα και ειχα παρατηρησει οτι μετα απο αρκετη ωρα σεξουαλικης επαφης ερχοταν.

Κομψά, σέξυ και θηλυκά εσώρουχα σε ποικιλία σχεδίων και χρωμάτων, στην καλύτερη ποιότητα, μόνο στο loveJoy.gr. Απόκτησέ τα εδώ!

Γεια σας θα ηθελα πολυ να μου απαντησετε στο μηνυμα αυτο... Το καλοκαιρι που μας περασε αναγκαστηκα να παρω το χαπι της επομενης ημερας 2 φορες κιολας διαβασα τισ οδηγιες και ημουν τυχερη που απο την τελευταια φορα που πηρα το χαπι ειχε ολοκληρωθει ο κυκλος μ! Απο τοτε ομως ξεκινησαν τα προβληματα μου η περιοδος μ μεχρι και τωρα δεν ειναι καθολου σταθερη ερχεται νωριτερα παντα και ειχα παρατηρησει οτι μετα απο αρκετη ωρα σεξουαλικης επαφης ερχοταν. Ηθελα-θελω να παω σε γυναικολογο και το εχω αναφερει στην μανα μου, οχι τον λογο, αλλα τα οικονομικα σας δεν μας το επιτρεπτουν και σημερα επαθα κατι που με εχει φρικαρει πολυ. Ενω το αγορι μου λειπει και εχουμε να συναντηθουμε πανω απο 3 μηνες μου ηρθε η περιοδος μολις 4 μερες αφου μου τελειωσε. Το ειπα στην μανα μου και μ ειπε οτι μπορει να ειναι παρενεργεια απο την αντιβιωση μπηκα και στο ιντερνετ αλλα δεν βρηκα κατι. Θα το εκτιμουσα πολυ να παρω μια απαντηση.

Γίνε φίλος της θείας Λουκίας και στο FaceBook

Ελευθερία μου, μπορεί το αίμα που βλέπεις να μην είναι περίοδος αλλά από κάποια μόλυνση που σου έχει προκαλέσει τραχηλίτιδα. Αυτό εξηγεί και το να βλέπεις "περίοδο" μετά τη σεξουαλική επαφή. Άλλη εξήγηση για να δεις αίμα λίγες μέρες αφού σου έχει τελειώσει η περίοδος, είναι να έχεις το λεγόμενο "σπότινγκ", δηλαδή αίμα με πολύ μικρή ροή που οφείλεται συνήθως σε ορμονικούς παράγοντες.

Σε κάθε περίπτωση, το να πάρεις το χάπι της επόμενης μέρας δύο φορές, δεν μπορεί να επηρεάσει την περίοδο σου με τον τρόπο που λες. Το μόνο που πρέπει να προσέχεις ως προς αυτό είναι να μην το παίρνεις συχνά και ποτέ δύο φορές στον ίδιο κύκλο γιατί τότε είναι που απορρυθμίζεται το σύστημα σου.

Αυτό που πιστεύω ότι πρέπει να κάνεις τώρα, εφόσον δεν έχεις χρήματα για ιδιωτικό γιατρό είναι να πας σε ένα δημόσιο νοσοκομείο, ή σε κάποιο κοινωνικό ιατρείο που διαθέτει γυναικολογικό τμήμα, να τους πεις ότι έχεις αιμορραγίες και να ζητήσεις να κάνεις τις απαραίτητες εξετάσεις (παπ-τεστ, καλλιέργεια κολπικού υγρού και υπέρηχο αν χρειαστεί).

Στα κοινωνικά ιατρεία οι εξετάσεις γίνονται δωρεάν, ενώ στα δημόσια νοσοκομεία πληρώνεις κάποια συμμετοχή της τάξης των 5 ευρώ, αν και έχουν πει ότι η συμμετοχή θα καταργηθεί και μπορεί να μην χρειάζεται πια. Σε κάθε περίπτωση δεν πρόκειται για απαγορευτικό ποσό. Επίσης, αν έχεις δημόσια ασφάλιση από τη δουλειά σου, ή σε καλύπτει ασφαλιστικά κάποιος από τους γονείς σου, ή το πανεπιστήμιο που μπορεί να σπουδάζεις θα μπορούσες να πας και σε ιατρείο του ΕΟΠΥΥ.

Οπωσδήποτε πάντως θα πρέπει να αποκλείσεις το ενδεχόμενο να έχεις κάποια μόλυνση και να βάλεις σε τάξη την περίοδο σου, ενώ εξίσου σημαντικό είναι να αρχίσεις να ακολουθείς μια αξιόπιστη αντισυλληπτική μέθοδο, όπως το αντισυλληπτικό χάπι για να μην βασίζεσαι στο χάπι της επόμενης μέρας που είναι απλά μια έκτακτη μορφή αντισύλληψης. Αυτά όμως μόνο ένας γιατρός μπορεί να στα εγκρίνει και να διαλέξει για σένα πιο είναι το κατάλληλο.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ