Αντισυλληπτικά χαπια | σχεσεις & sex , θεια λουκια , του γιατρού | womenonly.gr
7:05
5/6/2015

Αντισυλληπτικά χαπια

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
@
Ιωάννα

Έχω ξεκινήσει αντισυλληπτικά χάπια και παρατήρησα πως όταν έρχομαι σε σεξουαλική επαφή με τον σύντροφο μου δεν έχω σχεδόν καθόλου υγρά. 

Καλησπέρα. Εδώ και ενα μήνα έχω ξεκινήσει αντισυλληπτικά χάπια διότι έχω κύστες, και παρατήρησα πως όταν έρχομαι σε σεξουαλική επαφή με τον σύντροφο μου δεν έχω σχεδόν καθόλου υγρά. Δεν μπορω να το εξηγησω. Μήπως φταίνε τα χάπια; Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Γίνε φίλος της θείας Λουκίας και στο FaceBook

Ιωάννα μου, η κολπική ξηρότητα που έχεις παρατηρήσει είναι μια από τις πιθανές παρενέργειες του αντισυλληπτικού χαπιού και καλό θα ήταν να συζητήσεις το θέμα με τον γυναικολόγο σου.

Μπορεί βέβαια, να πρόκειται για κάτι προσωρινό μέχρι ο οργανισμός σου να προσαρμοστεί στο συγκεκριμένο χάπι, όμως δεν χάνεις κάτι αν χρησιμοποιείς κάποιο λιπαντικό την ώρα της σεξουαλικής πράξης από αυτά που κυκλοφορούν στο ευρέως στο εμπόριο. Αντίθετα, η χρήση του λιπαντικού θα σε προστατεύσει από ερεθισμούς ή και πόνο που μπορεί να νιώσεις εξαιτίας της ξηρότητας.

Επίσης, για πιο μόνιμα αποτελέσματα εφόσον το πρόβλημα επιμένει, μπορείς να προμηθευτείς από το φαρμακείο ειδικό λιπαντικό υπόθετο ή τζελ που τοποθετείς στον κόλπο κάθε τρεις ημέρες και βοηθάει πολύ για την διατήρηση της φυσιολογικής υγρασίας.

Όμως, μην παραλείψεις να συζητήσεις το θέμα με τον γυναικολόγο σου, γιατί μπορεί το πρόβλημα να ξεπεραστεί συνολικά και πολύ εύκολα, απλά με μια αλλαγή στον τύπο του αντισυλληπτικού χαπιού που παίρνεις.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ