Αντισυλληπτικα | σχεσεις & sex , θεια λουκια , του γιατρού | womenonly.gr
19:20
11/9/2012

Αντισυλληπτικα

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
@
antria

Εχω μικρές σταγόνες αίμα στο εσωρουχο μου, ή καφέ υγρά. Πάλι δεν έχω χάσει κάποιο χάπι ή κάτι τέτοιο. 

Κομψά, σέξυ και θηλυκά εσώρουχα σε ποικιλία σχεδίων και χρωμάτων, στην καλύτερη ποιότητα, μόνο στο loveJoy.gr. Απόκτησέ τα εδώ!

 

Παίρνω αντισυλληπτικά χάπια με το αγόρι μου εδώ και 8 μήνες και τα παίρνω τακτικά δεν έχω χάσει καθόλου! Τις τελευταίες μέρες όμως έχω μικρές σταγόνες αίμα στο εσωρουχο μου, ή καφέ υγρά. Πάλι δεν έχω χάσει κάποιο χάπι ή κάτι τέτοιο. Είναι φυσιολογικό ή πρέπει να κάνω κάτι γι αυτό;

Γίνε φίλος της θείας Λουκίας και στο FaceBook

Ναι, καμιά φορά συμβαίνει όταν παίρνουμε για καιρό αντισυλληπτικά χάπια να έχουμε αυτό που οι γιατροί ονομάζουν spotting ή στα ελληνικά, αιμορραγία εκ διαφυγής. Αυτό δεν μειώνει την προστασία που σου παρέχουν τα χάπια, ούτε είναι πραγματικά επικίνδυνο για την υγεία, αλλά σίγουρα είναι ενοχλητικό όταν διαρκεί πολύ ή επαναλαμβάνεται σε κάθε κύκλο.

Περίμενε λοιπόν λίγο και θα δεις γιατί μπορεί να είναι κάτι τυχαίο και να μην χρειάζεται να κάνεις κάτι -συνήθως αυτού του τύπου η αιμορραγία διαρκεί το πολύ δύο εβδομάδες. Αν όμως το αιματάκι που βλέπεις εμφανιστεί και στον επόμενο κύκλο σου, τότε καλό θα ήταν να συζητήσεις το θέμα με τον γυναικολόγο σου, γιατί μπορεί μια αλλαγή στον τύπο του χαπιού που παίρνεις να σε απαλλάξει από το πρόβλημα.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ