Αντισυλληπτικα | σχεσεις & sex , θεια λουκια , του γιατρού | womenonly.gr
12:01
9/6/2011

Αντισυλληπτικα

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
@
ναντια

Μολις χθες ανακαλυψα οτι οταν μου ειχε πει η γιατρος να τα διακοπτω για 7 ημερες, εννοουσε οτι θα πρεπει να τα ξαναρχιζω την 8η. Εγω ομως τα αρχιζα την 7η.

Κομψά, σέξυ και θηλυκά εσώρουχα σε ποικιλία σχεδίων και χρωμάτων, στην καλύτερη ποιότητα, μόνο στο loveJoy.gr. Απόκτησέ τα εδώ!

Γεια σας! Το θεμα μου ειναι οτι παιρνω αντισυλληπτικα χαπια εδω και 4 μηνες και μολις χθες ανακαλυψα οτι οταν μου ειχε πει η γιατρος να τα διακοπτω για 7 ημερες, εννοουσε οτι θα πρεπει να τα ξαναρχιζω την 8η. Εγω ομως τα αρχιζα την 7η. Αυτο σε τι μπορει να επηρεασει; Ισως στη λειτουργια του ή απλα κανω κακο που κοβω την περιοδο μου μια μερα πριν; Εφοσον το εκανα ετσι τοσο καιρο, θα μπορεσω να το διορθωσω για το επομενο κουτι; Εχω πανικοβληθει!

Γίνε φίλος της θείας Λουκίας και στο FaceBook

Δεν υπάρχει κανένας λόγος πανικού. Από εδώ και πέρα απλά κάνε αυτό που σου είπε η γιατρός σου και μην ασχολείσαι με το τι έκανες πριν. Αν ήταν να είχες πάθει κάτι, θα είχε φανεί. Απλά σ' αυτό τον κύκλο όταν τελειώσεις το κουτί που παίρνεις, περίμενε 7 μέρες χωρίς και την 8η άρχισε το καινούργιο κουτί. Το ίδιο κι αν διανύεις αυτή τη στιγμή στη φάση των 7 ημερών.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ