Χαπια | σχεσεις & sex , θεια λουκια , της ζωής | womenonly.gr
6:33
11/2/2013

Χαπια

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
@
maria

Eχουν περασει 15 μερες περιπου και το πρηξιμο δεν εχει φυγει. Υπαρχει πιθανονητα να φταινε τα χαπια;

Κομψά, σέξυ και θηλυκά εσώρουχα σε ποικιλία σχεδίων και χρωμάτων, στην καλύτερη ποιότητα, μόνο στο loveJoy.gr. Απόκτησέ τα εδώ!

Γεια σου θεια Λουκια. Στις 27 ιανουαριου αδιαθετησα και ξεκινησα να παιρνω αντισυλληπτικα που μου ειχε χορηγησει ο γυναικολογος. Αυτο που μου φαινεται περιεργο ειναι το οτι καθε φορα πριν αδιαθετησω πρηζοταν το στηθος μου. Τωρα εχουν περασει 15 μερες περιπου και το πρηξιμο δεν εχει φυγει. Υπαρχει

πιθανονητα να φταινε τα χαπια; Και εκτος απο αυτο ειναι 100% σιγουρο πως δεν υπαρχει πιθανοτητα εγκυμοσινης οταν παιρνεις αντισυλληπτικα; Ευχαριστω.

Γίνε φίλος της θείας Λουκίας και στο FaceBook

Μαράκι μου, όχι απλά υπάρχει πιθανότητα, αλλά είναι βέβαιο ότι το πρήξιμο που νιώθεις, ή "τάση στους μαστούς" όπως λέγεται επίσημα, οφείλεται στα χάπια. Μπορεί να είναι ενοχλητικό, αλλά δεν είναι σοβαρό και κατά πάσα πιθανότητα θα περάσει μετά από 1-2 κύκλους. Διαφορετικά, αν σε ενοχλεί πολύ, ενημέρωσε τον γυναικολόγο σου, μήπως σου τα αλλάξει με άλλα διαφορετικής δοσολογίας που ίσως να μην σε πειράζουν τόσο.

Όσο για την αντισυλληπτική προστασία, τα χάπια σε καλύπτουν πλήρως και δεν έχεις τίποτα να φοβάσαι αν τα παίρνεις σωστά (την ίδια ώρα κάθε μέρα) χωρίς να παραλείψεις κάποιο. Λεπτομέρειες γι' αυτό θα δεις στις οδηγίες που είναι μέσα στο κουτί, όπως και για το τι θα πρέπει να κάνεις αν ξεχάσεις ένα, ή περισσότερα.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ