Το συνδρομο της κουκουβαγιας | σχεσεις & sex , θεια λουκια , της ζωής | womenonly.gr
14:36
14/4/2014

Το συνδρομο της κουκουβαγιας

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
@
Λενα

Τη νύχτα έχω πολλή ενέργεια και διαύγεια. Τώρα είμαι άνεργη και κοιμαμαι καθημερινά 6 η ώρα το πρωί και ξυπναω μετα τις 3 το μεσημερι...

Κομψά, σέξυ και θηλυκά εσώρουχα σε ποικιλία σχεδίων και χρωμάτων, στην καλύτερη ποιότητα, μόνο στο loveJoy.gr. Απόκτησέ τα εδώ!

Αγαπητή θεία Λουκία γεια σας! Οπως θα καταλάβατε και απο τον τίτλο έχω πρόβλημα με το βιολογικό μου ρολόϊ. Καταρχην είμαι 38 ετών, από τα σχολικά μου κιόλας χρόνια είχα αυτό το πρόβλημα, δυσκολια στον νυχτερινό ύπνο, πάντα διάβαζα το βράδυ και ξυπνούσα με δυσκολία το πρωί να πάω σχολείο.

Μεγαλώνοντας, τα πράγματα χειροτέρεψαν δηλαδή νωριτερα απο τις 4-5 το πρωι ήταν αδύνατο να κοιμηθώ και οταν δουλευα πρωί τα πράγματα ήταν πολύ δύσκολα και πολλές φορές πήγαινα στη δουλειά με 2-3 ώρες ύπνο με αποτέλεσμα να είμαι κομμάτια, να νυστάζω, να ζαλιζομαι κλπ. Ετσι αργότερα βρήκα νυχτερινή εργασία και όλα καλα! Αφου την νύχτα έχω πολλή ενέργεια και διαύγεια. Τώρα είμαι άνεργη και κοιμαμαι καθημερινά 6 η ώρα το πρωί και ξυπναω μετα τις 3 το μεσημερι.
Εχω πάρα πολλές φορές προσπαθήσει να αντιμετωπίσω το πρόβλημα μου αυτο, δηλ. προσπάθησα να μην κοιμάμαι την ημερα ώστε το βράδυ να είμαι κουρασμένη και αναγκαστικά να κοιμηθω, αλλα δεν είχε αποτελεσμα καθώς μπορεί να κοιμόμουν 11 το βράδυ αλλα στις 1 ξυπνούσα και μετα πάλι έμενα ξαγρυπνη. Προσπάθησα με υπνωτικά αλλά την επόμενη μέρα ήμουν χάλια, απευθύνθηκα σε ψυχολογο μου εβαλε αντικαταθλιπτικο αλλά πάλι κανένα αποτέλεσμα... Έχω κουραστεί πολύ, έχω προσπαθήσει πολύ και δεν τα εχω καταφέρει, δεν ξέρω τι αλλο να κάνω και το χειρότερο είναι οταν πρέπει να οδηγήσω πρωί και νυστάζω στο τιμόνι (προσπαθω αν δεν είναι μεγάλη ανάγκη να μην οδηγώ το πρωι), γενικα πρωινες ωρες οτι και να κανω υπολειτουργω.
Πως να αντιμετωπίσω το προβλημα μου θεία Λουκια, μακάρι να μου προτείνετε κάτι... Ευχαριστώ πολύ.

Γίνε φίλος της θείας Λουκίας και στο FaceBook

Λένα μου, απ' ότι καταλαβαίνω είσαι ή του ύψους ή του βάθους και κάπως τραγικοποιείς τα πράγματα. Πρώτα απ' όλα το "πρόβλημα" σου δεν είναι και κανένα τρομερό πρόβλημα: αρκεί να δεχτείς ότι το δικό σου βιολογικό ρολόι είναι προγραμματισμένο λίγο διαφορετικά από την πλειονότητα των ανθρώπων και να προσαρμόσεις τη ζωή σου αναλόγως, ώστε να αξιοποιείς τις πιο αποδοτικές σου ώρες (π.χ. 10 το βράδυ με 2 το πρωί), να ξεκουράζεσαι επαρκώς (π.χ. 2-3 με 10-11 το πρωί) και ταυτόχρονα να είσαι ενεργή και στις ενδιάμεσες ώρες (π.χ. 11 το πρωί ως 10 το βράδυ), ώστε να μπορείς να διατηρήσεις μια κοινωνική ζωή και να κάνεις τις δουλειές σου όπως όλος ο κόσμος.

Όσο πολεμάς τη φύση σου και προσπαθείς να πας στο άλλο άκρο για να γίνεις "πρωινός τύπος", είναι λογικό να μην μπορείς να προσαρμοστείς και μετά το σώμα σου να αντιδράει μπαίνοντας σε ένα φαύλο κύκλο. Άλλωστε, όπως θα έχεις διαπιστώσει ήδη, όταν μια μέρα ξενυχτήσεις πάρα πολύ (π.χ. πας για ύπνο στις 6 το πρωί), την επόμενη δεν θα μπορείς να κοιμηθείς νωρίτερα από τις 5.

Συνεπώς, άρχισε σταδιακά να πηγαίνεις μια ώρα νωρίτερα για ύπνο, ή να βάζεις το ξυπνητήρι μια ώρα νωρίτερα από αυτή που θα ξυπνούσες από μόνη σου, προκειμένου να φέρεις το πρόγραμμα σου σε ένα ρυθμό, όπως αυτό που σου προτείνω πιο πάνω. Επίσης, θα μπορούσες να βρεις μια μεσημεριανή ή απογευματινή δουλειά που να μην σε σπρώχνει σε ακραίες καταστάσεις.

Έτσι, αφού θα έχεις υιοθετήσει ένα λογικό πρόγραμμα στη καθημερινότητα σου, δεν θα σου είναι και τόσο δύσκολο να ξυπνήσεις μια μέρα λίγο νωρίτερα αν χρειαστεί και να μπορείς να λειτουργήσεις φυσιολογικά. Ή αν κάποια φορά ξενυχτήσεις και λίγο παραπάνω δεν έγινε και τίποτα, αφού θα ξέρεις πια τον τρόπο για να επανέλθεις σε έναν υγιή ρυθμό.
 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ