Τι προκαλεί η έλλειψη γάλατος; | σχεσεις & sex , θεια λουκια , της ζωής | womenonly.gr
6:54
29/12/2014

Τι προκαλεί η έλλειψη γάλατος;

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
@
Βάλια

Εχω να πιώ γάλα 3 ολοκληρα χρόνια. Οι γονείς μου μου λένε ότι θα στο μέλλον θα αποκτήσω πρόβλημα αλλά εγω το συχαίνομαι. 

Κομψά, σέξυ και θηλυκά εσώρουχα σε ποικιλία σχεδίων και χρωμάτων, στην καλύτερη ποιότητα, μόνο στο loveJoy.gr. Απόκτησέ τα εδώ!

Θεία Λουκία, καλημέρα & καλά Χριστούγεννα. Αποφάσισα να σου στείλω γιατί οι δικοί μου με έχουν τρομάξει σχετικά με το θέμα της κατανάλωσης του γάλατος. Εγώ είμαι 17 και έχω να πιώ γάλα 3 ολοκληρα χρόνια. Οι γονείς μου μου λένε ότι θα στο μέλλον θα αποκτήσω πρόβλημα αλλά εγω το συχαίνομαι. Προσπαθώ να τρώω γιαούρτια γιατί δεν τρώω ούτε το τυρί. Έχω αρχίσει να φοβάμαι και εγώ για το αν θα μου παρουσιαστεί πρόβλημα αργότερα.Υπάρχει πιθανότητα να πάθω κάτι; Αν ναι πώς μπορώ να το προλάβω(με συμπληρώματα διατροφής);

Γίνε φίλος της θείας Λουκίας και στο FaceBook

Βάλια μου, οι γονείς σου ανησυχούν που δεν πίνεις γάλα επειδή φοβούνται ότι θα πάθεις έλλειψη ασβεστίου. Βλέπεις το ασβέστιο είναι πολύ σημαντικό για τα κόκκαλα και τα δόντια, αλλά και για το υγειές κυκλοφοριακό σύστημα, την πρόληψη του ζαχαρώδους διαβήτη και βέβαια της οστεοπόρωσης (μια πάθηση που ταλαιπωρεί κυρίως τις γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας).

Το γάλα είναι η πιο γνωστή πηγή ασβεστίου και για όσους το απολαμβάνουν ο πιο εύκολος και γρήγορος τρόπος να προσλάβουν το ασβέστιο που τους είναι απαραίτητο. Ωστόσο, σίγουρα δεν είναι η μόνη πηγή ασβεστίου, αφού το ασβέστιο βρίσκεται σε εξίσου υψηλή περιεκτικότητα και σε πολλές άλλες τροφές.

Πιο συγκεκριμένα ιδιαίτερα υψηλή συγκέντρωση ασβεστίου έχουν τα λευκά φασόλια, η πορτοκαλάδα, ο σολομός σε κονσέρβα, το γάλα σόγιας, το κουάκερ, οι σαρδέλες και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά. Επίσης σημαντικές ποσότητες ασβεστίου περιέχουν τα αμύγδαλα, τα ξερά αμύγδαλα, το σουσάμι κ.ά.

Φυσικά, όπως ήδη σημειώνεις στο μήνυμα σου, το γιαούρτι είναι από τις πιο κατάλληλες τροφές για να αντικαταστήσουν το γάλα, μαζί με το κίτρινο τυρί με χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά.

Συνεπώς, αν τρως καθημερινά έναν συνδυασμό από τις παραπάνω τροφές (όχι όλες μαζί φυσικά) και τις εναλλάσσεις μεταξύ τους, δεν πρόκειται να αντιμετωπίσεις κάποιο πρόβλημα αργότερα.
Πέρα απ' αυτό, αν υπάρχει οποιαδήποτε αμφιβολία για το πόσο είσαι καλυμμένη από πλευράς ασβεστίου, αρκεί να κάνεις την σχετική αιματολογική εξέταση σε μικροβιολογικό εργαστήριο ώστε να διαπιστωθεί ακριβώς σε ποιο επίπεδο βρίσκεσαι και κατά πόσο έχεις ανάγκη από κάποια ενίσχυση με συμπληρώματα ή μέσω της διατροφής.

 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ