Στηθος και γυμναστικη | σχεσεις & sex , θεια λουκια , της ζωής | womenonly.gr
19:09
13/3/2015

Στηθος και γυμναστικη

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
@
Ελευθερια

Το στηθος χανεται με την γυμναστικη η μονο με το χασιμο βαρους; 

Κομψά, σέξυ και θηλυκά εσώρουχα σε ποικιλία σχεδίων και χρωμάτων, στην καλύτερη ποιότητα, μόνο στο loveJoy.gr. Απόκτησέ τα εδώ!

Θεια Λουκια καλησπερα. Σου ξαναεστειλα μηνυμα αλλα δεν απαντησες. Ωστοσο η απορια μου με καιει ακομη και θα ηθελα την συμβουλη σου. Το στηθος χανεται με την γυμναστικη η μονο με το χασιμο βαρους; Ακολουθω προγραμμα γυμναστικης για συσφιξη και οχι για χασιμο βαρους. Ευχαριστω εκ των προτερων.

Γίνε φίλος της θείας Λουκίας και στο FaceBook

Ελευθερία μου, το στήθος αποτελείται από τον μαστικό αδένα και λιπώδη ιστό και μόνο στο πάνω μέρος καλύπτεται εν μέρει από τον θωρακικό μυ. Αυτό σημαίνει ότι η γυμναστική δεν μπορεί να επηρεάσει το σχήμα του ή το μέγεθος του, ακόμη και αν κάνεις μανιακά ασκήσεις στήθους πρωί-βράδυ.

Το μόνο που μπορεί να κάνει η γυμναστική ως προς το στήθος είναι να το κάνει να φαίνεται λίγο πιο στητό, καθώς θα στηρίζεται καλύτερα από τον θωρακικό μυ. Όμως και ως προς αυτό μην περιμένεις να δεις τίποτα θαύματα.

Τώρα αν ο σωματότυπος σου ανήκει στο λεγόμενο σχήμα «μήλο», δηλαδή έχεις την τάση να συγκεντρώνεις περισσότερο λίπος στο πάνω μέρος του σώματος και χάσεις βάρος, τότε μπορεί να μικρύνει λίγο και το στήθος σου, αλλά δεν θα φταίει η γυμναστική σ’ αυτό.

Σε κάθε περίπτωση, η γυμναστική είναι καλό πράγμα όχι μόνο για τη γραμμή σου, αλλά και για την υγεία γενικότερα και δεν έχεις κανένα λόγο να τη σταματήσεις.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ