προβλημα με τα κιλα μου | σχεσεις & sex , θεια λουκια , της ζωής | womenonly.gr
6:58
29/4/2011

προβλημα με τα κιλα μου

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
@
19χρονη

Εχω προβλημα με την κοιλια μου, το μικρο μου στηθος, με τις ραγαδες και την κυτταριτιδα στα ποδια μου. Ντρεπομαι παρα πολυ οταν ειναι να ξεντυθω μπροστα στο αγορι μου και ιδιαιτερα τωρα που πλησιαζει καλοκαιρι.

Κομψά, σέξυ και θηλυκά εσώρουχα σε ποικιλία σχεδίων και χρωμάτων, στην καλύτερη ποιότητα, μόνο στο loveJoy.gr. Απόκτησέ τα εδώ!

Ειμαι 19 χρονων με υψος περιπου 1,65 και 74 με 75 κιλα, και εχω προβλημα με την κοιλια μου, το μικρο μου στηθος, με τις ραγαδες και την κυτταριτιδα στα ποδια μου. Θελω παρα πολυ να χασω κιλα και η κοιλια να γινει επιπεδη και τα ποδια μου να μην εχουν κυτταριτιδα. Εχω προσπαθησει να παρω χαπια για αδυνατισμα,τα οποια εδειξαν αποτελεσμα αλλα μετα ειχα προβλημα με το σιδηρο και τα εκοψα, ειχα παρει κρεμες αλλα και παλι δεν ειδα καποια σημαντικη διαφορα και τωρα τελευταια πηρα και κατι αδυνατιστικα φακελακια με γευση σοκολατας (που διαφημιζει κιολας και η τηλεοραση ), αλλα ηταν τοσο αηδιαστικα που τα πεταξα κατευθειαν. Κριμα κιολας και στα λεφτα που εδωσα.

Ντρεπομαι παρα πολυ οταν ειναι να ξεντυθω μπροστα στο αγορι μου και ιδιαιτερα τωρα που πλησιαζει καλοκαιρι. Πολλες φορες ειπα οτι θα κανω διαιτα και εχω προσπαθησει αλλα συνεχεια τα παραταω στην μεση λογω πεινας ή δε με βολευει το ωραριο της σχολης. Ουτε και μπορω να δινω 50ευρω το μηνα μονο για το γυμναστηριο, δεν εχω χρονο να πηγαινω συνεχεια, αλλα ουτε και την οικονομικη δυνατοτητα αφου ειμαι φοιτητρια.

Προσφατα πηγα και στον γυναικολογο και μου βρηκε οτι εχω πολυκυστικες ωοθηκες και θα πρεπει να παρω καποια χαπια τα οποια θα κανουν και κατακρατηση υγρων :( και οτι ισως παρω 1 με 2 κιλα. Θα θελα να ξεφορτωθω αυτα τα κιλα, αλλα το θεμα ειναι οτι με επηρεαζει και η γνωμη των αλλων ατομων,προσφατα ειχα χασει μερικα αλλα οταν μου ειπε το αγορι μου οτι πρεπει να χασω κι αλλα, αρχισα να τρωω περισσοτερο και απο 70, σε λιγοτερο απο 15 μερες πηγα σχεδον 75... Τι να κανω; Βοηθεια!

Γίνε φίλος της θείας Λουκίας και στο FaceBook

 

Αν πραγματικά θέλεις να χάσεις κιλά, πρέπει να το πάρεις απόφαση και να απλά να κάνεις αυτό που ήδη ξέρεις ότι πρέπει για τον εαυτό σου και μόνο και για κανέναν άλλον. Αν όμως θέλεις να χάσεις κιλά απλώς για να ευχαριστήσεις το αγόρι σου, ή για εντυπωσιάσεις τους άλλους, δεν πρόκειται ποτέ να το καταφέρεις, αφού η θέληση σου δεν θα είναι αρκετά δυνατή και η προσπάθεια σου θα κολλάει πάντα σε κάθε λογής εμπόδια.

Για την ώρα πάντως, μου φαίνεται ότι ισχύει μάλλον το δεύτερο, εκτός κι αν το πρόβλημα σου έχει τις ρίζες του σε κάποια ανωμαλία του θυρεοειδούς που πολλές φορές πάει χέρι-χέρι με το σύνδρομο των πολυκυστικών ωοθηκών. Γι' αυτό το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να ελέγξεις εξονυχιστικά τη λειτουργία του θυρεοειδούς σου (δηλαδή τις ορμόνες TSH, T3 και Τ4) με τη βοήθεια του παθολόγου σου, ώστε να αποκλείσεις το ενδεχόμενο η παχυσαρκία σου να οφείλεται σε ορμονικά αίτια.

Από εκεί και πέρα, αφού εξασφαλίσεις ότι η λειτουργία του θυρεοειδούς σου είναι φυσιολογική -ή έχει τεθεί υπό έλεγχο σε περίπτωση προβλήματος- για να χάσεις κιλά πρέπει οπωσδήποτε να υιοθετήσεις μια ισορροπημένη διατροφή και να αυξήσεις τις καύσεις σου, βάζοντας στην καθημερινότητα σου περισσότερη σωματική κίνηση, οποιουδήποτε είδους.

Το σίγουρο είναι ότι οι μεγάλες θυσίες, οι απότομες και αυστηρές δίαιτες, τα χάπια, οι κρέμες και τα κάθε λογής μαντζούνια, πέραν του ότι είναι επικίνδυνα για την υγεία μας, ελάχιστα βοηθούν σ' αυτές τις περιπτώσεις. Αντίθετα η σταθερά ελεγχόμενη διατροφή, πλούσια σε σαλάτες, λαχανικά, κρέας, όσπρια και φρούτα και φτωχή σε ζυμαρικά, πατάτες, ψωμιά και γλυκά θα σε οδηγήσει με βεβαιότητα σε απώλεια βάρους.

Ως προς την αύξηση των καύσεων, δεν έχει σημασία αν πηγαίνεις γυμναστήριο, ή απλά πηγαίνεις με τα πόδια στις δουλειές σου, αφού το σημαντικό είναι να κινείσαι περισσότερο και με κάθε ευκαιρία. Οπωσδήποτε, η συστηματική γυμναστική θα σε βοηθήσει να σμιλέψεις καλύτερα το σώμα σου, αλλά αν δεν έχεις τον απαιτούμενο χρόνο κάνε ό,τι μπορείς για να βάλεις τους μύες σου σε κίνηση, ακόμη κι αν αυτό σημαίνει ότι θ' ανέβεις με τα πόδια τις σκάλες, αντί να πάρεις το ασανσέρ ή να ασχολείσαι περισσότερο με τις δουλειές του σπιτιού.

Πάνω απ' όλα όμως μην απελπίζεσαι και μην σηκώνεις τα χέρια ψηλά! Αρκεί να βάλεις στόχο ν' αδυνατίσεις για σένα την ίδια, όπως είπαμε στην αρχή, να κοιτάξεις τον θυρεοειδή σου κι από εκεί και πέρα, με υπομονή και προσπάθεια η άκρη θα βρεθεί.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ