Ο Καθηγητης μου με μισει! | σχεσεις & sex , θεια λουκια , της ζωής | womenonly.gr
6:56
23/10/2012

Ο Καθηγητης μου με μισει!

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
@
m>r

Ο καθηγητης των μαθηματικων δεν ειναι πολυ καλος. Τον διορθωσα αρκετες φορες στο μαθημα και γενικα ειμαι απο τους λιγους μαθητες που θα διεκδηκησουν και εχουν κριτικη σκεψη...

Κομψά, σέξυ και θηλυκά εσώρουχα σε ποικιλία σχεδίων και χρωμάτων, στην καλύτερη ποιότητα, μόνο στο loveJoy.gr. Απόκτησέ τα εδώ!

Θεια Λουκια χρειαζομαι τη βοηθεια σου. Ειμαι μαθητρια της 3ης γυμνασιου και ειμαι αριστη. Εχω μια ιδιαιτερη κλιση (μπορω να πω ταλέντο) στα μαθηματικα. Παντα ηταν το αγαπημενο μου μαθημα και ποτε δεν χρειαζοταν να διαβαζω. Φετος ο καθηγητης των μαθηματικων δεν ειναι πολυ καλος. Τον διορθωσα αρκετες φορες στο μαθημα και γενικα ειμαι απο τους λιγους μαθητες που θα διεκδηκησουν, εχουν κριτικη σκεψη και δεν θα συμφωνησουν με ο,τι πει ο καθηγητης απλως και μονο για να μην τους μειωσει το βαθμο. Προσφτα ο καθηγητης μας εκανε απροοπτο διαγωνισμα 3 λεπτων σε κατι που το νοημα ειναι να ξερουμε να το εφαρμοζουμε και οχι να το ξερουμε παπαγαλια! Εγω εκανα το διαγωνισμα και απο κατω του εγραψα την αποψη μου για το θεμα. Στο επομενο μαθημα ηταν εξαλλος και  μου φωναζε μπροστα σε ολη την ταξη! Ειπε οτι δεν ανεχεται απο τους μαθητες να τον διορθωνουν κτλπ. Εγω ειμαι χαλια τωρα γιατι ξεκινησα την σχολικη χρονια με εναν καθηγητη που να με μισει! Γενικα η συμπεριφορα του φανερωνει καθαρο μισος απεναντι μου (και δεν ειμαι υπερβολικη)! Απο εκεινη την μερα νιωθω ενα βαρος να με πλακωνει και ειμαι απλως παρα παρα πολυ θυμωμενη και αποφασισμενη να τον κανω ρεζιλι ή ο,τι αλλο θα μου προσφερε την ικανοποιηση της εκδικησης. Μου αρεσει παντα να μιλω με επιχειρηματα και να "τσακωνομαι" μεσα απο τον διαλογο. Ποια η αποψη σας;

Γίνε φίλος της θείας Λουκίας και στο FaceBook

Να και κάτι που δεν ξέρεις και έχεις να μάθεις από αυτόν τον ομολογουμένως, όχι και τόσο καλό  καθηγητή... Βλέπεις το σχολείο δεν σου προσφέρει μόνο ακαδημαϊκές γνώσεις, αλλά και μια κοινωνική εμπειρία που θα σου φανεί  ακόμα πιο χρήσιμη όταν θα έχεις αποφοιτήσει και θα πρέπει να επιβιώσεις σ' αυτόν τον ανταγωνιστικό και πολλές φορές άδικο κόσμο που δυστυχώς είναι γεμάτος από άσχετους, κομπλεξικούς και εγωπαθείς προϊσταμένους και συνεργάτες.
Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να σκύβεις το κεφάλι και να λουφάζεις όταν βλέπεις ότι κάτι γίνεται λάθος, αλλά ότι πρέπει να μάθεις να διακρίνεις πότε έχει νόημα να συγκρουστείς, πότε όχι και αν ναι, με ποιον τρόπο να το κάνεις αυτό, ώστε η σύγκρουση να είναι εποικοδομητική, δηλαδή να προσφέρει κάτι καλό σε όλους.
Ο πιο εύκολη μέθοδος για να καταλάβεις τη διαφορά είναι να ζυγίσεις τα κέρδη και τις απώλειες από τη ενδεχόμενη σύγκρουση και από την ενδεχόμενη μη-σύγκρουση.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση το μόνο όφελος για σένα από τη σύγκρουση με τον καθηγητή είναι η προσωρινή ικανοποίηση του εγωισμού σου, η οποία όμως θα διαιωνίσει το πολεμικό κλίμα ανάμεσα σας με αποτέλεσμα να σπαταλάς την ενέργεια σου σε μια ανούσια μάχη, αφού το τελικό ζητούμενο (να γίνει εκείνος καλύτερος καθηγητής) αν υπάρχει ως στόχος στο μυαλό σου, δεν πρόκειται να επιτευχθεί.
Επιπλέον, αυτή η κατάσταση σίγουρα θα έχει αρνητικές επιπτώσεις στη βαθμολογία σου (όχι ότι μετράει κάπου σ' αυτή τη φάση, αλλά το σημειώνουμε) και ίσως δημιουργήσει εντάσεις με τους γονείς σου, αλλά και τη διοίκηση του σχολείου. Δίχως κέρδος, κέρατα δηλαδή. Αντίθετα, όσο πιο ανώδυνα διατρέξεις αυτή τη χρονιά, τόσο το καλύτερο για όλους θα είναι.
Με άλλα λόγια, η άποψη μου είναι ότι δεν έχεις χειριστεί καλά το όλο θέμα. Εντάξει, ο καθηγητής σου μπορεί να μην είναι ο καλύτερος των μαθηματικών, μπορεί να κάνει λάθη, να μην έχει μεταδοτικότητα κι επιπλέον να φέρεται ανώριμα (όπως στην περίπτωση του διαγωνίσματος, όπου έπρεπε να σου μιλήσει κατ' ιδίαν και όχι μπροστά σ' όλη την τάξη), όμως αυτός είναι, αυτόν σου κλήρωσε η τύχη για φέτος και μ' αυτόν οφείλεις να πορευτείς, είτε σ' αρέσει, είτε όχι. Ακόμη, ο ίδιος πρέπει να κρατήσει την πειθαρχία σε ένα ολόκληρο τμήμα και καθώς φαίνεται, δεν έχει τη μαεστρία να χειριστεί την ευθεία αρνητική κριτική από μια μαθήτρια του, πόσο μάλλον αν άθελα σου αυτή εκφράζεται με τρόπο εριστικό ή αυθάδη.
Από την άλλη πλευρά, όσο αφηρημένος ή άσχετος κι αν είναι, σίγουρα έχει να σου διδάξει κάποια πράγματα που πιθανόν να είναι καινούργια για σένα και το έξυπνο θα ήταν να προσπαθήσεις να ωφεληθείς όσο περισσότερο γίνεται από το μάθημα του, έστω και με το να τσεκάρεις πόσο καλά τα λέει ή όχι. Από εκεί και πέρα, αν πιστεύεις ότι η διδασκαλία του αποπροσανατολίζει ή βλάπτει τους άλλους μαθητές, μπορείς πάντα να παρέμβεις εκφράζοντας τη διαφωνία σου με τη μορφή απορίας. Έτσι, θα δώσεις σ' εκείνον το περιθώριο να διορθώσει το λάθος του, αν πράγματι το έχει κάνει κι εσύ θα δείξεις ότι ενδιαφέρεσαι και συμμετέχεις, κάτι που πάντα ευχαριστεί τους καθηγητές.
Βέβαια, τώρα έχει σκαλώσει η δουλειά, εκείνος σε έχει πάρει με στραβό μάτι κι αν υποθέσουμε ότι έχεις καταλάβει το λάθος σου και έχεις αποφασίσει να αποκαταστήσεις τη σχέση σου μαζί του, θα πρέπει να ρίξεις αρκετό νερό στο κρασί σου και να δανειστείς λίγη από την τέχνη της διπλωματίας.
Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να τον πιάσεις κάποια στιγμή που θα είναι μόνος του, να του εξηγήσεις ότι κάποιες φορές παραφέρεσαι γιατί παρασύρεσαι από το πάθος σου για τα μαθηματικά όπου έχεις πάντα πολλές απορίες, να του υποσχεθείς ότι θα προσπαθήσεις να είσαι πιο συγκρατημένη στο εξής και να του ζητήσεις να σε συγχωρέσει.
Λογικά, μια τέτοια, ώριμη στάση θα τον κάνει αλλάξει τη στάση του απέναντι σου και να γίνει πιο επιεικής με τις όποιες παρεμβάσεις σου. Ακόμα καλύτερα αν φρόντιζες να περιορίσεις στο ελάχιστο αυτές τις παρεμβάσεις κι απλά να κάνεις τη δουλειά σου όπως ξέρεις να την κάνεις καλά μέχρι τώρα, χωρίς να ξεχνάς ότι μια σχολική χρονιά είναι μόνο και θα περάσει.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ