Καμπουριασμα | σχεσεις & sex , θεια λουκια , της ζωής | womenonly.gr
6:43
18/9/2014

Καμπουριασμα

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
@
Κουασιμοδος

Συνεχως ταλαιπωρουμαι απο πονους στον αυχενα και τους ωμους. Πως να διορθωσω τη σταση μου για να μου γινει συνηθεια; 

Κομψά, σέξυ και θηλυκά εσώρουχα σε ποικιλία σχεδίων και χρωμάτων, στην καλύτερη ποιότητα, μόνο στο loveJoy.gr. Απόκτησέ τα εδώ!

Θεια Λουκια ειμαι 18, με υψος 1.68 και 61 κιλα. Το προβλημα μου ειναι οτι καμπουριαζω συνεχεια χωρις να το ελεγχω. Ως τα 12 πηγαινα μπαλετο και γενικα γυμναζομουν και δεν ηταν τοσο χαλια.

Τα τελευταια 3 χρονια ομως εξαιτιας του διαβασματος δεν γυμναζομουν και συνεχως ταλαιπωρουμαι απο πονους στον αυχενα και τους ωμους. Πως να διορθωσω τη σταση μου για να μου γινει συνηθεια; Πλεον οταν καθομαι καμαρωτη ποναει πολυ η πλατη και η μεση μου... Βοηθησε με.

Γίνε φίλος της θείας Λουκίας και στο FaceBook

Κοριτσάκι μου, η κακή στάση σώματος σου έχει ήδη γίνει συνήθεια και θα πρέπει άμεσα να τη διορθώσεις. Σίγουρα η γυμναστική και ιδιαίτερα οι ασκήσεις ραχιαίων θα σε βοηθήσουν πολύ σ' αυτό, αν τους συνδυάσεις και με αρκετούς κοιλιακούς. Περιγραφές τέτοιων ασκήσεων μπορείς να βρεις πλήθος στο ίντερνετ και αν αρχίσεις σταδιακά με 10Χ3 επαναλήψεις τη φορά και τις αυξήσεις σταδιακά σε 30Χ3, θα αρχίσεις να βλέπεις άμεσα βελτίωση.

Το καλό μ' αυτές τις ασκήσεις είναι ότι δεν χρειάζονται πολύ χρόνο (το πολύ 5-10 λεπτά) και μπορείς να τις κάνεις οπουδήποτε, χωρίς προθέρμανση, ακόμη και στα διαλείμματα της μελέτης σου. Δεν έχεις λοιπόν καμιά δικαιολογία για να τις αποφύγεις.

Επίσης αν εξακολουθείς να αφιερώνεις πολλές ώρες στη μελέτη, ή δουλεύοντας σε καθιστή στάση, θα σε βοηθήσει πολύ να διαμορφώσεις τον κατάλληλο χώρο, με ένα γραφείο, οθόνη και κομπιούτερ στο σωστό ύψος και ένα κάθισμα που να στηρίζει την πλάτη σου μέχρι και το ύψος των ώμων, ενώ τα χέρια σου θα βρίσκονται σε άνετη απόσταση από το πληκτρολόγιο, με τους αγκώνες σε γωνία 90 μοιρών.

Σε κάθε περίπτωση, όταν κάθεσαι φρόντισε να ακουμπάς και τα δύο πέλματα στο πάτωμα, τα γόνατα σου να βρίσκονται σε γωνία 90 μοιρών, η πλάτη σου να ακουμπά σε όλο της το μήκος στη ράχη του καθίσματος, ενώ αν αυτό δε είναι εφικτό, να συγκρατείται από ένα μαξιλάρι. 

Αν πάλι στέκεσαι, φρόντισε να κρατάς το σαγόνι σου παράλληλα με το έδαφος, ενώ θα σφίγγεις τους κοιλιακούς, θ' αφήνεις τους ώμους να "πέφτουν" προς τα πίσω, με τα χέρια να κρέμονται χαλαρά στο πλάει και θα κρατάς τον θώρακα σου προτεταμένο, σαν να θέλεις να επιδείξεις ένα όμορφο κόσμημα.

Επιπλέον, αν πρέπει να περπατήσεις ή να σταθείς όρθια πολύ ώρα θα πρέπει ν' αποφεύγεις τα ψηλά τακούνια, καθώς ένα υπερβολικό ύψος τακουνιού σε οδηγεί στο να καμπουριάζεις –το ίδιο ισχύει και για τα εντελώς φλατ, όπως οι μπαλαρίνες. Τρεις-τέσσερις πόντοι στο τακούνι είναι ένα ιδανικό ύψος που σου χαρίζει τον απαραίτητο αέρα και ταυτόχρονα σε βοηθάει να κρατάς ίσια την σπονδυλική σου στήλη. Τέλος, μπορείς να υιοθετήσεις ακόμα και σε καθημερινή βάση ένα μελετημένο αθλητικό παπούτσι που είναι τόσο μόδα και συνδυάζεται πια σχεδόν με τα πάντα.

Τώρα, αν εφαρμόσεις όλες αυτές τις οδηγίες συστηματικά για διάστημα ενός μήνα και δεν δεις αισθητή βελτίωση, καλό θα ήταν να απευθυνθείς σε έναν ορθοπεδικό, καθώς μπορεί να χρειάζεσαι πιο εξειδικευμένη βοήθεια, από αυτές τις καθημερινές συμβουλές.
 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ