Δυσκοιλιοτητα | σχεσεις & sex , θεια λουκια , της ζωής | womenonly.gr
14:34
21/10/2013

Δυσκοιλιοτητα

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
@
Προβληματισμενη

Eχω ξανα δυσκοιλιοτητα και με εχει ταλαιπωρησει παααρα πολυ. Φοβαμαι να παω τουαλετα γιατι δεν ξερω ποση ωρα θα μεινω μεσα. 

Κομψά, σέξυ και θηλυκά εσώρουχα σε ποικιλία σχεδίων και χρωμάτων, στην καλύτερη ποιότητα, μόνο στο loveJoy.gr. Απόκτησέ τα εδώ!

Θεια λουκια εχω ενα προβλημα που με βασανιζει εδω και λιγο καιρο. Λοιπον, απο μικρη εχω δυσκοιλιοτητα η οποια μου εμφανιζονταν ανα διαστηματα αναλογα με την διατροφη που εκανα και την αντιμετωπιζα χωρις την βοηθεια γιατρου, απλα καταναλωνοντας τροφιμα πλουσια σε φυτικες ινες. Καποιες φορες αισθανομουν οξυ πονο ομως περνουσε. Εδω και 1 εβδομαδα εχω ξανα δυσκοιλιοτητα και με εχει ταλαιπωρησει παααρα πολυ. Φοβαμαι να παω τουαλετα γιατι δεν ξερω ποση ωρα θα μεινω μεσα. Οσο και να ζοριζομαι ενεργουμαι ελαχιστα και εχω διαρκως μια αισθηση πρηξιματος εκτος του πονου. Βοηθεια! Τι να κανω; Η πιο προσεγμενη διατροφη δεν λειτουργησε. Πρεπει να επισκεφθω γιατρο; Θελω να το αποφυγω αυτο. Α και τα κοπρανα ειναι πολυ αφυδατωμενα, ξηρα και αρκετα "λεπτα" για να προκαλουν τετοια συμπτωματα. Να σημειωσω επισης οτι αυτο το διαστημα ημουν πολυ αγχωμενη για διαφορα θεματα. Μηπως φταιει και αυτο;

Γίνε φίλος της θείας Λουκίας και στο FaceBook

Κοπέλα μου, σίγουρα το άγχος δεν βοηθάει στην τακτική λειτουργία του εντέρου και μπορεί να ενεργοποιήσει τον φαύλο κύκλο της δυσκοιλιότητας. Επίσης σίγουρα η συστηματικά ισορροπημένη διατροφή παίζει τεράστιο ρόλο, όχι μόνο στις φάσεις που σου εμφανίζεται δυσκοιλιότητα, αλλά σταθερά. Σίγουρα οι φυτικές ίνες βοηθάνε την κατάσταση, αλλά εξίσου σημαντικά είναι τα άφθονα υγρά που πρέπει να παίρνεις, κυρίως νερό, αλλά και χυμούς φρούτων ιδίως εσπεριδοειδών. Επίσης βοηθούν πολύ, τα δαμάσκηνα (σε κομπόστα ή αποξηραμένα), τα ακτινίδια, οι χουρμάδες, ο καφές και το χαμομήλι. Αντίθετα θα πρέπει να αποφεύγεις τα μήλα, τις μπανάνες, το ρύζι, τι πατάτες, τα βρασμένα αυγά, το τυρί φέτα, αλλά και κάθε είδους αναψυκτικό με ανθρακικό, όπως και το μαύρο τσάι.
Ταυτόχρονα με τη διατροφή σου, θα πρέπει να αυξήσεις την κίνηση σου, εντάσσοντας οπωσδήποτε τουλάχιστον 30 λεπτά μέτριας σωματικής κίνησης (π.χ. περπάτημα) στο καθημερινό σου πρόγραμμα. Ακόμα, θα πρέπει να πηγαίνεις στην τουαλέτα αμέσως μόλις νιώσεις την ανάγκη να ενεργηθείς και να μην αναβάλεις λεπτό αυτή την υποχρέωση προς τον εαυτό σου. Βλέπεις, όσο τα κόπρανα παραμένουν μέσα στο έντερο, αφυδατώνονται γι' αυτό και τα νιώθεις ιδιαίτερα σκληρά.
Κάτι ακόμα που θα πρέπει να ελέγξεις με εξέταση αίματος και να ρυθμίσεις αν χρειαστεί, είναι το σίδηρο στον οργανισμό σου, γιατί πρέπει να ξέρεις ότι οι αναιμίες επιβαρύνουν τη λειτουργία του εντέρου.
Τώρα, για ένα άμεσο αποτέλεσμα, πέραν όσων είπαμε παραπάνω, ζήτα από το φαρμακείο να σου δώσουν υπόθετα γλυκερίνης, τα οποία θα εισάγεις στον πρωκτό κάθε πρωί (μη φοβάσαι, δεν πονάει), τα οποία θα διευκολύνουν την αποβολή των κοπράνων χωρίς πόνο, καθώς λιπαίνουν το ορθό έντερο. Επίσης, ο φαρμακοποιός θα μπορούσε να σου συστήσει κάποια ειδικά σκευάσματα που θα σε βοηθήσουν για λίγες μέρες, αλλά δεν θα πρέπει να βασίζεσαι σ' αυτά γιατί μετά μπορεί να μην μπορείς να κάνεις χωρίς.
Ο στόχος σου είναι να αποκτήσεις ένα τακτικό ωράριο στις κενώσεις σου, σε καθημερινή βάση. Γι' αυτό και είναι εξίσου σημαντικό να επισκέπτεσαι την τουαλέτα κάθε πρωί, αμέσως μετά το πρωϊνό σου, ακόμη κι αν δεν νιώθεις πιεστική ανάγκη να ενεργηθείς.
Τέλος, ίσως σε βοηθήσουν λίγες μέρες ελαφράς νηστείας (με σούπες, χόρτα και κομπόστες), που θα ερεθίσει την κινητικότητα του εντέρου σου και θα το βοηθήσει να αποβάλλει το περιττό φορτίο πιο εύκολα κι ανώδυνα.
Σου να... ξαλαφρώσεις το συντομότερο δυνατόν.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ