Διατροφή | σχεσεις & sex , θεια λουκια , της ζωής | womenonly.gr
6:31
18/10/2012

Διατροφή

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
@
Σ.

Μέσα στο καλοκαίρι έχασα 9 και κάπως συνήλθα! Αυτό που θέλω είναι να μην ξαναβάλω αυτά τα κιλά και αν γίνεται να χάσω και άλλα, αλλά δεν ξέρω πως θα το καταφέρω με όλη αυτή την πίεση και τα νεύρα.

Κομψά, σέξυ και θηλυκά εσώρουχα σε ποικιλία σχεδίων και χρωμάτων, στην καλύτερη ποιότητα, μόνο στο loveJoy.gr. Απόκτησέ τα εδώ!

Θεία μου καλησπέρα! Συγχαρητήρια για τη στήλη σου, με έχει βοηθήσει πολύ σε πολλές περιπτώσεις. Λοιπόν , το «πρόβλημα» μου είναι διατροφικό. Φέτος ξανά μπαίνω στον αγώνα των πανελληνίων μιας και δεν άγγιξα τους στόχους μου και έχω ένα τεράστιο άγχος. Την περσινή χρονιά κατάφερα και ντρέπομαι πολύ που το λέω- να πάρω 8 κιλά! Μέσα στο καλοκαίρι έχασα 9 και κάπως συνήλθα! Αυτό που θέλω είναι να μην ξαναβάλω αυτά τα κιλά και αν γίνεται να χάσω και άλλα, αλλά δεν ξέρω πως θα το καταφέρω με όλη αυτή την πίεση και τα νεύρα. Έχω ξεκινήσει γυμναστήριο και συνεχίζω χορό που τόσο λατρεύω, οπότε γυμνάζομαι 7 ώρες τη βδομάδα! Τρώω 3 βασικά γεύματα και ενδιάμεσα φρούτα! Όμως δεν ξέρω πως θα καταφέρω να αντισταθώ στα γλυκά! Βοήθησε με θεία μου! Τι μου προτείνεις σαν γλύκισμα που να ισορροπεί το ζάχαρό μου; Χρειάζομαι και άλλες ώρες γυμναστικής; Τι άλλο πρέπει να κάνω για να χάσω ή να διατηρήσω τα κιλά μου! SOS!

Γίνε φίλος της θείας Λουκίας και στο FaceBook

Κορίτσι μου, στη ζωή πρέπει να διαλέγεις τις μάχες που δίνεις κι όταν δίνεις μια σημαντική μάχη δεν γίνεται να κρατάς πολλά μέτωπα ανοιχτά. Καλύτερα λοιπόν, αντί να θέτεις ανέφικτους στόχους προσπαθώντας να χάσεις κιλά ενώ προετοιμάζεσαι για τις πανελλήνιες, να επικεντρωθείς στο να τρως σωστά και ισορροπημένα χωρίς να εξαντλείσαι με υπερβολικά πολλές ώρες εξάσκησης.

Ήδη οι επτά ώρες που λες την εβδομάδα είναι πάρα πολλές και πιστεύω ότι μετά από λίγους μήνες, σε συνδυασμό με τις απαιτήσεις της μελέτης σου, απλά θα σε κουράσουν με αποτέλεσμα σιγά-σιγά να τα παρατήσεις και φυσικά να βάλεις κιλά, αφού θα μειώσεις τις καύσεις σου.

Φρόντισε λοιπόν απλά να διατηρηθείς στο βάρος σου, αποφεύγοντας όλα αυτά που ξέρεις ήδη ότι σε φορτώνουν με περιττές θερμίδες, χωρίς να προσφέρουν τίποτα θρεπτικό στον οργανισμό σου και περιόρισε τη γυμναστική σου σε δύο, το πολύ τρεις ώρες την εβδομάδα, ώστε να μην έχεις επιπλέον ανάγκη από υδατάνθρακες (δηλαδή ζάχαρη), όπως συμβαίνει όταν υπερφορτώνουμε το μυικό σύστημα.

Γενικότερα, για να διατηρήσεις το βάρος σου το ιδανικό είναι να ζυγίζεσαι καθημερινά κι όταν δεις ότι έχεις ανέβει περισσότερο από ένα κιλό για δυο-τρεις μέρες στη συνέχεια, τότε να κόβεις άμεσα για καμιά εβδομάδα, οτιδήποτε παχυντικό (βούτυρα, τυριά, τηγανητά, μακαρονάδες κ.λπ.) και να περιορίζεσαι σε πρωτεΐνη (άπαχο κρέας, γιαούρτι, αυγά), λαχανικά και (λίγα) φρούτα, μέχρι να χάσεις αυτό το επιπλέον κιλό.

Από αυτό το πρόγραμμα εξαιρούνται οι ημέρες πριν την περίοδο, όπου είναι φυσιολογικό να παίρνεις 1-2 κιλά από κατακράτηση υγρών. Οπότε εκείνες τις μέρες δεν χρειάζεται να ζυγίζεσαι καθόλου, γιατί θα απογοητεύεσαι χωρίς λόγο. Αλλά αμέσως μετά το τέλος της περιόδου, άρχισε να τσεκάρεις ξανά καθημερινά το βάρος σου και να προσαρμόζεις ανάλογα τη διατροφή σου. Έτσι θα αποκτήσεις μια σωστή σχέση με το φαγητό και θα μπορέσεις να διατηρηθείς στα κιλά σου χωρίς άγχος και ουσιαστικά χωρίς να το καταλάβεις.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ