Βοήθεια! | σχεσεις & sex , θεια λουκια , της ζωής | womenonly.gr
7:43
20/8/2012

Βοήθεια!

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
@
Έλενα

Κάνω θερινή προετοιμασία για τις πανελλήνιες που δινω το 2013. Όμως το πρόβλημα μου ειναι ότι δεν συγκεντρώνομαι εύκολα.

Κομψά, σέξυ και θηλυκά εσώρουχα σε ποικιλία σχεδίων και χρωμάτων, στην καλύτερη ποιότητα, μόνο στο loveJoy.gr. Απόκτησέ τα εδώ!

Αγαπητή θεία Λουκία, πρώτα απ όλα να σε ευχαριστήσω που απαντάς σε οποίο μήνυμα σου έχω στείλει μέχρι τώρα. Θα ήθελα όμως ξανά τη βοήθεια σου. Ειμαι 17 χρόνων και κάνω θερινή προετοιμασία για τις πανελλήνιες που δινω το 2013. Όμως το πρόβλημα μου ειναι ότι δεν συγκεντρώνομαι εύκολα. Αποσπάται η προσοχή μου (κινητο Ίντερνετ κουβεντούλα κτλ) και χανω πολύτιμες ώρες τις οποίες αναγκαζομαι να αναπλήρωσω αργά το βράδυ καθώς φτάνω να διαβάζω μέχρι τις 3... :-( στερούμαι ώρες ύπνου και ελεύθερου χρόνου έτσι.... Το γεγονός αυτο με αγχώνει παρα πολυ και μου το λεει και ο φυσικός μου ότι πρέπει να αλλάξω τακτική και να προσπαθήσω να κάνω ποιοτικο διάβασμα... Θα ήθελα να μου πεις τι να κάνω για να αλλάξω, τι τροφές να τρώω ώστε να συγκεντρώνομαι (η διατροφή μου ειναι πλήρως ανθυγιεινή)... Σ ευχαριστώ και περιμένω την απάντηση σου. Αλλιώς τη χάνουμε την Ιατρική και το Βιολογικό... :-/ 

Γίνε φίλος της θείας Λουκίας και στο FaceBook

Έλενα μου, αφού την έχεις την απάντηση από μόνη σου, τι με χρειάζεσαι εμένα; Αν αποσπάται η προσοχή σου από το κινητό και το ίντερνετ, απλά φρόντισε να περιορίσεις τη χρήση τους σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας, ως διάλειμμα από το διάβασμα σου και όχι σαν παράλληλη ενασχόληση.

Αν για παράδειγμα χρειάζεσαι 3-4 ανάσες μέσα σε 8 ώρες διαβάσματος, κάτι απόλυτα λογικό δηλαδή, πες ότι θα ασχοληθείς με το ίντερνετ ή το κινητό σου για 15-20 λεπτά τη φορά και μετά κλείσε και τα δύο εντελώς, ώστε να μην αποτελούν πειρασμό. Έτσι και θα κρατάς επαφή με τους φίλους σου, αλλά και θα μπορέσεις να συγκεντρωθείς πολύ καλύτερα και να αποδόσεις στο διάβασμα σου.

Όσο για τη διατροφή σου, απλά πρέπει να προτιμάς το μαγειρευτό φαγητό, να αποφεύγεις τα συσκευασμένα σνακ του περιπτέρου και να περιλαμβάνεις σε εβδομαδιαία βάση όλες τις κατηγορίες τροφών (κρέας, όσπρια, δημητριακά, κ.λπ.), τα οποία θα σου προσφέρουν όλα τα απαραίτητα συστατικά που έχεις ανάγκη. Εννοείται βέβαια, ότι θα πρέπει να τρως σε τακτικές ώρες, ότι οι σαλάτες, τα φρούτα και τα γαλακτοκομικά θα πρέπει να υπάρχουν καθημερινά στο πιάτο σου, κι ότι ο καλύτερος τρόπος για να ξεδιψάσεις είναι φυσικά το νερό κι όχι τα αναψυκτικά που είναι γεμάτα συνθετικά συστατικά που κουράζουν τον οργανισμό σου.

Επίσης, θα σε βοηθήσει πολύ το να σχεδιάζεις κάθε μέρα τη μελέτη σου, ορίζοντας συγκεκριμένα ποια και πόση ύλη θέλεις να καλύψεις μέχρι το βράδυ, ώστε το διάβασμα σου να γίνει πιο συστηματικό. Έτσι δεν θα διαβάζεις στα χαμένα, βλέποντας ένα ολόκληρο βουνό σκόρπιων γνώσεων μπροστά σου, αλλά μικρές ενότητες που συνδέονται σιγά-σιγά μεταξύ τους σχηματίζοντας ένα ενιαίο σύνολο, κάτι που θα ενισχύσει σημαντικά τη συγκέντρωση, την προσήλωση, αλλά και τη μνήμη σου.

Πάνω απ' όλα όμως, φρόντισε να τονώσεις την αυτοπεποίθηση σου με το να οραματίζεσαι τον εαυτό σου να πετυχαίνει τον στόχο του και να διαβάζει το όνομα του στις λίστες των εισαχθέντων. Βλέπεις, η πίστη στους στόχους που έχουμε θέσει είναι το ισχυρότερο κίνητρο για να πάρουμε τις σωστές αποφάσεις και να αναλάβουμε την κατάλληλη δράση που θα μας οδηγήσει εκεί που θέλουμε. 

 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ