Άθληση | σχεσεις & sex , θεια λουκια , της ζωής | womenonly.gr
8:47
16/11/2013

Άθληση

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
@
Renia

 Tα κιλά μου είναι φυσιολογικά, απλά το πρόβλημα είναι ότι έχω σωματότυπο αχλάδι.

Μοναδικά αφροδισιακά έλαια για μασάζ και κεριά για την πιο αισθησιακή ατμόσφαιρα! Lovejoy Μόνο για εσένα!

Θεια Λουκία γεια σου! Θέλω να σε ρωτήσω κάτι... Είμαι 20 χρονών, ανέκαθεν πήγαινα γυμναστήριο, έκανα χορό αλλά όχι εντατικά. Tα κιλά μου είναι φυσιολογικά, απλά το πρόβλημα είναι ότι έχω σωματότυπο αχλάδι. Και εδώ και 2 μήνες έχω ξεκινήσει εντατικά γυμναστήριο: 3 φορές την εβδομάδα κάνω kick boxing, 3 φορές zumba, 2 φορες TRX και 1 φορα τη βδομάδα ένα πρόγραμμα για ανόρθωση πωπού. Προσπαθώ να τρώω υγιεινά και έχω κόψει το "βαρύ" πρωινό. Και πηγαινω καθημερινά στη σχολή. Μέχρι τον Ιούνιο αν συνεχίσω, δε θα έχω ωραίο σώμα, δηλαδή σφιχτό και γυμνασμένο; Θέλω πολύ να μειωθεί η περιφέρεια μου!

Γίνε φίλος της θείας Λουκίας και στο FaceBook

Ρένια μου, οποιαδήποτε συστηματική άσκηση ενεργοποιεί τα κάτω άκρα και περιλαμβάνει πολλές επαναλήψεις, η οποία συνδυάζεi εξίσου συστηματική άσκηση τονώνει τον κορμό και τα άνω άκρα (π.χ. βάρη και δυναμικές ασκήσεις) θα σε βοηθήσει να αποκτήσεις ένα πιο αρμονικό σώμα στο πλαίσιο του εφικτού.

Αυτό σημαίνει ότι αν τα κόκκαλα της λεκάνη σου είναι σημαντικά φαρδύτερα από το άνοιγμα των ώμων σου, μπορείς να εξισορροπήσεις κάπως τη διαφορά στο μάτι, αλλά δεν μπορείς να την αντιστρέψεις τελείως και να αποκτήσεις τις αναλογίες της Αντζελίνα Τζολί, τη στιγμή που ο σκελετός σου πλησιάζει περισσότερο στης Κιμ Καρντάσιαν.

Από εκεί και πέρα, το σημαντικό είναι να βρεις ποιο είδος άσκησης ευχαριστιέσαι και σου ταιριάζει ως ψυχοσύνθεση, ώστε να μπορείς να την ακολουθείς συστηματικά σε βάθος χρόνου, δηλαδή για τα επόμενα χρόνια τουλάχιστον, για να μην πούμε για το υπόλοιπο της ζωής σου.

Γι' αυτό πιστεύω ότι το πρόγραμμα που έχεις επιβάλει στον εαυτό σου είναι υπερβολικά φορτωμένο και θεωρώ απίθανο να μπορέσεις να το συνεχίσεις για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα κι ακόμη πιο απίθανο να το ακολουθήσεις ως τρόπο ζωή -κάτι που είναι και το ζητούμενο, αν θέλεις τα όποια αποτελέσματα να διαρκέσουν.

Καλύτερα θα ήταν λοιπόν, να περιορίσεις τις προπονήσεις σου σε 3-4 ώρες την εβδομάδα -αντί για 9 που λες ότι κάνεις τώρα- και παράλληλα να αποκτήσεις πιο ρεαλιστικούς και συγκεκριμένους στόχους για το τι θέλεις να πετύχεις. Π.χ., αντί να λες γενικά ότι θέλεις "σφιχτό και γυμνασμένο σώμα", να πεις θέλω να φαίνομαι σέξι με το εφαρμοστό μου τζιν, ή να χάσω 'Χ' πόντους από την περιφέρεια ή τον μηρό.

Μ' αυτόν τον τρόπο θα μπορείς να ελέγξεις πολύ πιο αποτελεσματικά την πρόοδο σου και να μην βασανίζεις άδικα τον εαυτό σου θέτοντας αόριστους ή ανέφικτους στόχους. Κατά τα άλλα, δεν υπάρχει καμιά περίπτωση να μείνεις ίδια, όπως αν δεν έκανες καμιά γυμναστική. Επιμονή, υπομονή και ρεαλιστικοί στόχοι είναι το μυστικό που θα σου χαρίσουν την επιτυχία.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ