Maestro: Επικό φινάλε με τον Αντώνη δολοφόνο - Οι αλήθειες της Καβογιάννη, το μαγευτικό τραγούδι της Αλεξίου και η... Αγγελική Νικολούλη | κοσμικα , τηλεοπτικα νεα | womenonly.gr
8:51
16/12/2022

Maestro: Επικό φινάλε με τον Αντώνη δολοφόνο - Οι αλήθειες της Καβογιάννη, το μαγευτικό τραγούδι της Αλεξίου και η... Αγγελική Νικολούλη

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Τα "ρέστα" του έδωσε ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης στο χθεσινό, τελευταίο επεισόδιο του Maestro του, αν και κάποιες αντιδράσεις υπήρξαν -ας όψεται ο δεύτερος κύκλος που κάπως έπρεπε να "σερβιριστεί". Η σειρά που, πραγματικά, συγκλόνισε το τηλεοπτικό κοινό της Ελλάδας και ετοιμάζεται να ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο μέσω Netflix, έριξε αυλαία για φέτος, αφήνοντας μια γλυκόπικρη γεύση και μπόλικη τροφή για σκέψη, τυλιγμένες αριστοτεχνικά με μια μοναδική μουσική υπόκρουση. Χειροκροτούμε δυνατά πάραυτα!

Προβλήθηκε και το τελευταίο επεισόδιο του Maestro. Και αποκαλύφθηκε ότι ο Αντώνης ήταν τελικά εκείνος που πάτησε τη σκανδάλη -και μάλιστα δυο φορές.

Ο Χαράλαμπος τους ακολούθησε με τον Σπύρο και τους τσάκωσε τη στιγμή που είχαν αγκαλιαστεί στο γνωστό σημείο που είχαν βρει για να σμίγουν μακριά από όλο τον κόσμο. Άρπαξε τον Αντώνη από το μαλλί, τον πέταξε σε μια γωνιά και χίμηξε πάνω στον γιο του με οργή. Αυτό δεν θα του το συγχωρούσε. Τον χτύπησε με μανία και στο τέλος σήκωσε μια μεγάλη πέτρα, έτοιμος να του σπάσει το κεφάλι. "Καλύτερα νεκρός παρά π#$στης", έλεγε χωρίς να βγάζει μιλιά. Ο Αντώνης, όμως δεν θα το άφηνε να συμβεί.

Μέσα στην ταραχή του, βρήκε τη δύναμη και σήκωσε το όπλο που είχαν φέρει μαζί τους για να εξασκηθούν στη σκοποβολή, σημάδεψε και πάτησε τη σκανδάλη. Η σφαίρα βρήκε τον Χαράλαμπο στον ώμο, όμως δεν τον έριξε κάτω. Αγριεμένος, όπως ήταν, ο πατέρας του αγαπημένου του, γύρισε προς το μέρος του. Δεν υπήρχε άλλη επιλογή. Πάτησε ξανά τη σκανδάλη. Αυτό ήταν.

Μια σκηνή πολύ δυνατή, στην οποία εμείς θα ξεχωρίσουμε το εύρημα με τη μουσική υπόκρουση. Ο Αντώνης και ο Σπύρος ακούν με τα ear pods τους το εμβληματικό τραγούδι του Παύλου Σιδηρόπουλου, "Να μ' αγαπάς", το οποίο, μόλις αρχίζει η αναταραχή και εμπλέκονται κι άλλες σκηνές εμβόλιμα, ακούγεται μόνο όταν δείχνει δικά τους πλάνα, και συγκεριμένα όσο έχουν τα ακουστικά στ' αυτιά τους. Απίθανο, πραγματικά! 

 

 

Ο Χαράλαμπος έπεσε νεκρός και ο Γιάννης Τσορτέκης έδωσε ακόμη μία απίθαν η ερμηνεία που αποθεώθηκε. Και από εκεί και πέρα ενώθηκαν και όλα τα κομμάτια του παζλ του τι ακολούθησε το φονικό, κομμάτια που έχουμε δει λίγα λίγα σε κάθε επεισόδιο που προηγήθηκε. 

Ο Ορέστης ακολουθούσε τον Χαράλαμπο και μαζί με τα δύο αγόρια μετέφεραν το πτώμα στο σπίτι του, όπου τους περίμενε η Αλεξάνδρα η οποία παρά τις αρχικές αντιρρήσεις της βοήθησε στην όλη διαδικασία. Και μετά κλήθηκαν τα "μεγάλα μέσα". Ο έμπειρος Φάνης ήρθε και ανέλαβε τη βρώμικη δουλειά (ή μάλλον, την ολοκλήρωσή της). Έστειλε τον γιο του σπίτι και μαζί με τον Ορέστη μετέφεραν το πτώμα στα ανοιχτά, όπου και το πέταξαν δεμένο σε μια άγκυρα, όπως έχουμε δει πολλές φορές ως τώρα. Την ίδια στιγμή ο Αντώνης έφερε τη βάρκα του πατέρα του στο σημείο, για το "στήσιμο" της σκηνής που, προφανώς, έχει κενά, όμως επίσης, προφανώς, θα τα γεμίσουμε στον δεύτερο κύκλο! 

Και το φινάλε γράφτηκε κάπως έτσι, βλέποντας παράλληλα διαφορετικές σκηνές, κατά το συνήθειο του δημιουργού. Από τη μία τον Ορέστη, τον οποίο, παρεμπιπτόντως, είχαμε δει λίγο νωρίτερα να αγκαλιάζει τρυφερά την Κλέλια διαβεβαιώνοντάς την ότι θα τα καταφέρουν, τελικά να την έχει παρατήσει χωρίς μία εξήγηση, ακολουθώντας την Αλεξάνδρα στο παλάτι/φυλακή όπου ζούσαν ως παντρεμένοι, και το πτώμα του Χαράλαμπου, το οποίο, προφανώς λύθηκε από την άγκυρα, να ανεβαίνει στην επιφάνεια, ανοίγοντας τον δρόμο για τον δεύτερο κύκλο! 

Αποθεωτικά τα σχόλια, στο σύνολό τους και για το φινάλε, παρότι δεν έλειψαν και οι αντίθετες φωνές -αλίμονο! 

 

Πόσα νοήματα δεν υπογραμμίστηκαν ακόμη μία φορά; Τι απίθανες ερμηνείες είδαμε! Η Μαρία της Μαρίας Καβογιάννη αναλαμβάνει τον ρόλο που της αναλογεί ως μάνα στο μεγάλωμα παιδιών με την όποια ιδιαιτερότητα, ενώ απαντώντας στο ερώτημα της "συμπεθέρας" Σοφίας σχετικά με το αν ντρέπεται που ξέρει ότι ο γιος της είναι ομοφυλόφιλος είναι κατηγορηματική. "Απλώς τον αγαπάω αληθινά"! Όσο για την αντιμετώπισή της από τους άλλους ως γυναίκα που υφίσταται κακοποίηση; Η αλήθεια πονάει και η Μαρία Καβογιάννη τη δίνει σε όλο της το μεγαλείο. 

 

 

 

Αποθέωση και για τη Χαρούλα Αλεξίου, η οποία τραγούδησε για πρώτη φορά μετά τη στιγμή που ανακοίνωσε ότι σταματά τις Live ερμηνείες "γιατί η φωνή της δεν είναι όπως ήταν" και κόπηκαν ανάσες! 

 

 

 

Η Σοφία κράτησε μεγάλο μέρος του επεισοδίου σήμερα, η οποία βρήκε το θάρρος και όρθωσε το ανάστημά της στον Φάνη, λέγοντάς του "Τέρμα" ως εδώ. Έβαλε μπροστά τα παιδιά της, το τι θέλει και όχι το τι πρέπει. Το χτύπημα όμως είναι μεγαλύτερο και ήρθε στο τέλος του επεισοδίου όπου την είδαμε να λυγίζει καθώς ο Μιχάλης, που παρακολούθησε τη σκηνή του φονικού, της είπε όλη την αλήθεια. Ο γιος της τη χρειάζεται, όμως, και θα πρέπει να σταθεί βράχος στο πλευρό της. 

 

Το Maestro τελείωσε και το πρόσημο είναι, χωρίς αμφιβολία θετικό. Ανεξάρτητα από τα όσα του προσάπτουν (κι εμείς κατά καιρούς) ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης έδωσε την πιο ώριμη δουλειά του και οι συνεργάτες που επέλεξε έναν προς έναν, τον καλύτερο εαυτό τους! Ένα Oscar για το cast του το δίνουμε συνολικά και περιμένουμε με αγωνία να ξεκινήσει το ταξίδι του Maestrο και στο Netflix την ερχόμενη εβδομάδα. 

Όσο για τη δεύτερη σεζόν; Μετράμε ήδη αντίστροφα και παραθέτουμε μερικά τρολαρίσματα των τουιτεράδων που έφεραν μέχρι και την Αγγελική Νικολούλη και τον Μελέτη στους Παξούς! 

 

 

 

Ζωή Κίττα 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ