Αποκάλυψη - Σοκ από τη Χρύσα Ρώπα για το πρόωρο τέλος του «Τι ψυχή θα παραδώσεις μωρή;»! | κοσμικα , τηλεοπτικα νεα | womenonly.gr
11:30
1/4/2019

Αποκάλυψη - Σοκ από τη Χρύσα Ρώπα για το πρόωρο τέλος του «Τι ψυχή θα παραδώσεις μωρή;»!

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Αναμφίβολα αυτή η σειρά είχε την συνταγή για να γίνει μία τεράστια τηλεοπτική επιτυχία και παρά το γεγονός ότι παρακολουθήσαμε μόλις 7 επεισόδια την είδαμε αρκετές φορές σε επανάληψη μέσα από τη συχνότητα του Mega.

 Στο επίκεντρο των συζητήσεων βρίσκεται εδώ και πολλά χρόνια ο λόγος για τον οποίο έπεσε η αυλαία τόσο σύντομα αλλά η αλήθεια είναι ότι τόσο ο δημιουργός Αλέξανδρος Ρήγας όσο και οι πρωταγωνιστές δεν είχαν δώσει ουδέποτε σαφή απάντηση. Μία από τις πρωταγωνίστριες, η Χρύσα Ρώπα αποκαλύπτει για πρώτη φορά την μεγάλη αλήθεια για το «Τι ψυχή θα παραδώσεις μωρή;» και φέρνει στο φως για πρώτη φορά μία εκδοχή που κανείς δεν περίμενε. 

Αφορμή για τη δήλωση της ηθοποιού στάθηκε η συνέντευξη που έδωσε ο Αλέξανδρος Ρήγας πριν από μερικές μέρες στο People και τη Φανή Πλατσατούρα.

«Πιστεύω ότι οι ταλαντούχοι άνθρωποι έχουν μια ιδιαίτερη ψυχοσύνθεση και ένα όχι τόσο, ισορροπημένο νευρικό σύστημα. Όταν για παράδειγμα βλέπω τη Χρύσα Ρώπα, με την οποία έχουμε δουλέψει πολλές φορές μαζί και έχουμε «σκοτωθεί» άλλες τόσες, να ανεβαίνει πάνω στη σκηνή και να παθιάζεται, να παλεύει για την ατάκα -το μερτικό της στο σανίδι- και τελικά, να την καθαγιάζει εκεί, τότε υποκλίνομαι. Και δεν με νοιάζει αν το ίδιο βράδυ μαλώσουμε και το επόμενο πρωί δεν μιλάμε πάλι. Σέβομαι πάρα πολύ το ταλέντο».

Δείτε ακόμη: Γρηγόρης Γκουντάρας: Το μήνυμά του για την αποχώρηση από τον Alpha και η απουσία της Ελένης Μενεγάκη

Η Χρύσα Ρώπα μιλώντας στη Real News είπε: 

«Ξαφνικά, μετά από χρόνια, ένας σκηνοθέτης, ηθοποιός, συγγραφέας αποφάσισε να τοποθετηθεί δημόσια για το δικό μου νευρικό σύστημα. Η πρώτη εντύπωση που σχημάτισα ήταν ότι ζω με μια σοβαρή και σπάνια αρρώστια. Τη λένε «ευαίσθητο νευρικό σύστημα». Αλλά επειδή έχω πάει πολλές φορές στο ΙΚΑ, στη ΔΕΗ, στην εφορία, στα νοσοκομεία, στα ταχυδρομεία, στα μεσιτικά γραφεία, αμέσως κατάλαβα ότι το εν λόγω σύστημά μου γενικώς ως πολίτη, ως γυναίκας (μισού αιώνα), ως ανύπαντρης, ως παντρεμένης, ως εργαζόμενης, ως μητέρας, ως ψηφοφόρου, ως νοικοκυράς, ως ασθενούς, ως αλλοδαπής στις αλλοδαπές, ως φίλης, ως ζώου και ως ανθρώπου, το εν λόγω σύστημα πράγματι έχει αποκτήσει μια ευαισθησία. Και μπορώ να πω ότι έχω συναίσθηση αυτής της κατάστασης. Δεν χρειαζόταν αυτή η… δημόσια αναγγελία. Αλλά εκεί που μπερδεύτηκα ήταν όταν μου είπαν ότι σε πάνελ εκπομπής, που αναφέρθηκαν στη συγκεκριμένη ατάκα, διχάστηκαν οι απόψεις και μου πρότειναν να επιλέξω μεταξύ αυτών των δύο. Δηλαδή: «Την είπε τρελή». «Όχι, δεν την είπε τρελή».

Όσο για το τέλος της σειράς λέει: 

«Μετά από 35 χρόνια ένσημα, αναρωτιέμαι στ’ αλήθεια. Ναι, έχω πολύ ευαίσθητο νευρικό σύστημα σε φασιστικές νοοτροπίες. Δεν θυμώνω! Τρελαίνομαι. Δεν φεύγω! Τρέχω… Και μιας και είπα φεύγω. Πράγματι έφυγα μια μέρα από το «Τι ψυχή θα παραδώσεις μωρή;». Παρασκευή ήταν, πριν από είκοσι χρόνια, βράδυ. Είχα πρεμιέρα στο «Αλίκη» με τη «Δίαιτα του αστροναύτη». Έφυγα γιατί ο συγγραφέας, σκηνοθέτης του σίριαλ σε μια σύσκεψη κορυφής με είπε βρωμό…νο μπροστά σε όλους τους ηθοποιούς, τους τεχνικούς και τον κύριο παραγωγό. Έφυγα χωρίς να μου πει ένα «συγγνώμη». Έτσι έκανα πρεμιέρα εκείνο το βράδυ. Και στη συνέχεια αρνήθηκε ο σκηνοθέτης να με αντικαταστήσει, γιατί ήταν ανάξιος να υπερασπιστεί τη δουλειά του και τους ηθοποιούς του! Από ένα καπρίτσιο του, τους άφησε όλους χωρίς δουλειά. Και επειδή δεν βγήκα να κάνω δηλώσεις τότε, παρ’ όλη την παραπληροφορημένη παροχή εκ μέρους τους στον Τύπο του κ…ου, σε όλα τα περίπτερα. Ποτέ δεν μίλησα. Ποτέ δεν με ξαναπήρε σε δουλειά ο τότε παραγωγός.

Γιώργος Μουλάς

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ