Οι καλύτερες συμβουλές για έξυπνη προετοιμασία των εβδομαδιαίων σου γευμάτων | κουζινα , συμβουλες | womenonly.gr
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΚΟΥΖΙΝΑ / ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
18:19
17/7

Οι καλύτερες συμβουλές για έξυπνη προετοιμασία των εβδομαδιαίων σου γευμάτων

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Αυτές οι πρακτικές συμβουλές θα σε προετοιμάσουν για επιτυχία όλη την εβδομάδα.

Μια από τις καλύτερες και έξυπνες δουλειές που μπορείς να κάνεις την Κυριακή στο σπίτι, είναι να αφιερώσεις λίγο χρόνο στην κουζίνα και να προετοιμάσεις τα εβδομαδιαία σου γεύματα, έτσι ώστε να γλιτώσεις από ατελείωτες ώρες τεμαχισμού, κοπής και σοταρίσματος κατά τη διάρκεια της ήδη εξαντλητικής εργάσιμης εβδομάδας. Όταν τα μεσημεριανά γεύματα, τα δείπνα και τα σνακ είναι ήδη έτοιμα, έχεις περισσότερο χρόνο με την οικογένειά σου όταν τον χρειάζεσαι πραγματικά.

Συχνά, ωστόσο, οι οδηγοί προετοιμασίας γευμάτων είναι εντελώς ανέφικτοι. Παρακάτω θα βρεις μερικές χρήσιμες, εύκολες συμβουλές για την προετοιμασία των πιάτων εκ των προτέρων. 

Τι δεν πρέπει ποτέ να βάζεις στο φούρνο μικροκυμάτων

Έχε υπόψη σου τους συνδυασμούς των συστατικών
Όταν επιλέγεις τις εβδομαδιαίες συνταγές σου, αναζήτησε συστατικά που συνδυάζονται και μπορούν εύκολα να ετοιμαστούν μαζί και δώσε προτεραιότητα στην παρασκευή τους την ίδια εβδομάδα. Για παράδειγμα, αν δύο συνταγές χρησιμοποιούν κινόα, θα κερδίσεις περισσότερα χρήματα αν φτιάξεις μία μεγαλύτερη παρτίδα.

Τα γεύματα σε μπωλ είναι σύμμαχοί σου
Θέλεις ένα πρότυπο για επιτυχία στην προετοιμασία του γεύματος; Επίλεξε ένα ή δύο λαχανικά, συν έναν αμυλούχο υδατάνθρακα, συν μία πρωτεΐνη. Αυτός ο συνδυασμός όχι μόνο θα διατηρήσει το σάκχαρο και την ενέργειά σου σταθερά, αλλά δημιουργεί ατελείωτα νόστιμα γεύματα σε μπολ. Πρόσθεσε μια ακαταμάχητη σάλτσα ή dressing, και είσαι έτοιμη.

Υπολόγισε επαρκή χρόνο προετοιμασίας
Όχι μόνο πρέπει να αφήσεις χώρο στο ημερολόγιό σου για την προετοιμασία του γεύματος, αλλά πρέπει να κοιτάξεις την εβδομάδα που έρχεται για να καταλάβεις τι και πόσο φαγητό πρέπει να φτιάξεις. Θα βγεις για ένα δείπνο γενεθλίων την Τρίτη και ένα επαγγελματικό γεύμα την Πέμπτη; Λάβε υπόψη αυτά τα γεύματα όταν δημιουργείς τη λίστα αγορών σου. 

Κάνε μία λίστα
Αφού επιλέξεις τις συνταγές σου, δημιούργησε μια λεπτομερή λίστα αγορών. Και πριν κατευθυνθείς στο σούπερ μάρκετ, μην ξεχάσεις να ελέγξεις το ψυγείο και τα ντουλάπια σου για να δεις αν έχεις ήδη κάποια από τα πράγματα που θα χρειαστείς.

Επένδυσε σε ποιοτικά δοχεία αποθήκευσης
Γυαλί, ανοξείδωτο ατσάλι ή πλαστικό χωρίς BPA με καπάκια κλειδώματος είναι όλα εξαιρετικές επιλογές για την αποθήκευση τροφίμων. Τα βάζα Mason είναι εξαιρετικά για σαλάτες και σούπες. Απλώς βεβαιώσου ότι τα δοχεία που χρησιμοποιείς είναι λειτουργικά και όμορφα. Θα διασκεδάσεις περισσότερο με την προετοιμασία και το φαγητό εάν φαίνεται όμορφο.

Διατήρησε το ψυγείο σου οργανωμένο
Με όλο το έτοιμο φαγητό σου, θα χρειαστεί να δημιουργήσεις ένα σύστημα. Μετακίνησε τα φαγητά που θα φας πρώτα προς τα εμπρός, μαζί με φρέσκα και ψητά λαχανικά. Τα τρόφιμα που θα φας αργότερα μέσα στην εβδομάδα, καθώς και οι πρωτεΐνες, πηγαίνουν στο πίσω μέρος του ψυγείου. Διαχώρισε τα φρούτα και τα λαχανικά που παράγουν αιθυλένιο (μπανάνες, μήλα, αβοκάντο) από ευαίσθητα στο αιθυλένιο προϊόντα (μελιτζάνες, καρότα, γιαμ) για να μην ωριμάσουν πολύ γρήγορα. 

Σκέψου έξω από τα συνηθισμένα
Εφοδιάσου με υλικά που θα κρατούν τις γεύσεις φρέσκες και ενδιαφέρουσες σε κάθε γεύμα, όπως φρέσκα βότανα, μπαχαρικά, εσπεριδοειδή, ξηρούς καρπούς, σπόρους και σάλτσες.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ