Κυτταρίτιδα: Πώς ένα απλό... βούρτσισμα μπορεί να οδηγήσει στη μείωσή της | ομορφια , περιποιηση , σωμα | womenonly.gr
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΟΜΟΡΦΙΑ / ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ / ΣΩΜΑ
18:00
5/6

Κυτταρίτιδα: Πώς ένα απλό... βούρτσισμα μπορεί να οδηγήσει στη μείωσή της

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Είναι κάτι πολύ απλό, ανέξοδο και αποτελεσματικό.

Το στεγνό βούρτσισμα πάνω στην επιδερμίδα σου μπορεί να ακούγεται λίγο οδυνηρό αλλά έχει κάποια σημαντικά οφέλη (εκτός ότι δεν σου στοιχίζει στην ουσία τίποτα από χρήματα καθώς το μόνο που χρειάζεσαι είναι απλά μια βούρτσα). Ποια είναι όμως αυτά τα οφέλη;

Εκτός από την τόνωση της κυκλοφορίας του αίματος καθώς και τη μείωση των τοξίνων, το δέρμα σου θα γίνει πιο λαμπερό και, προοδευτικά, η κυτταρίτιδα μειώνεται. Επιπλέον, το δέρμα σου θα γίνει πιο σφριγηλό και θα ανοίξουν οι πόροι σου. Και όλα αυτά μόνο με πέντε λεπτά από την καθημερινότητά σου. Δεν ακούγεται υπέροχο;

Είναι αλήθεια ότι η ροή του αίματός σου αυξάνεται με το βούρτσισμα και αναζωογονείται το λεμφικό σου σύστημα ενώ παράλληλα βοηθά στην αφαίρεση των εσωτερικών τριχών, αυξάνει τον μεταβολισμό και το σώμα σου αποτοξινώνεται με φυσικό τρόπο.

«Το στεγνό βούρτσισμα βοηθά στη διάσπαση των λιπαρών καταλοίπων και στη λεμφική αποστράγγιση και διεγείρει την κυκλοφορία», εξηγεί η διατροφολόγος Dr Marilyn Glenville.

«Το βούρτσισμα σώματος είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για τη μείωση της κυτταρίτιδας», λέει η Glenville. Πώς; «Η κυτταρίτιδα προκαλείται από συστάδες μη μεταβολιζόμενου λίπους, νερού και παγιδευμένων αποβλήτων κάτω από το δέρμα, που ωθούνται πάνω στον περιβάλλοντα ινώδη συνδετικό ιστό.

«Αυτά τα υλικά αποβλήτων σκληραίνουν και προκαλούν τα βαθουλώματα στο δέρμα», εξηγεί.

«Εάν η ροή του αίματος στους συνδετικούς ιστούς είναι κακή, η επακόλουθη διόγκωση εκτείνεται στους συνδετικούς ιστούς, επιτρέποντας στο λίπος να διογκωθεί». Το βούρτσισμα σώματος, καταφέρνοντας να κάνει τη ροή του αίματός σου να είναι πιο ενεργητική, μπορεί να βοηθήσει με την κυτταρίτιδα.

«Η κυτταρίτιδα μπορεί επίσης να οφείλεται σε κακή λεμφική ροή γύρω από το σώμα σου καθώς εάν δεν πίνεις αρκετό νερό, το λεμφικό σου σύστημα (το δίκτυο των ιστών και των οργάνων που βοηθούν να μεταφερθούν τα μεταβολικά απόβλητα έξω από το σώμα) μπορεί να υπολειτουργεί» προσθέτει η Glenville.

Το στεγνό βούρτσισμα σώματος διεγείρει αυτό το σύστημα, κάτι το οποίο μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της κυτταρίτιδας.

Πώς λειτουργεί;

Η Glenville συνιστά να ξεκινάς τη διαδικασία το πρωί πριν από το ντους. Προειδοποίηση: καθώς η βούρτσα είναι σκληρή από τις τρίχες που έρχονται σε επαφή με το δέρμα σου, μπορεί να αισθανθείς ενόχληση (θα πρέπει να χρησιμοποιείς βούρτσα από φυσική τρίχα, καθώς οι συνθετικές μπορεί να ερεθίσουν το δέρμα σου).

  • Χρησιμοποίησε σταθερές ρυθμικές κινήσεις για να βουρτσίσεις το πέλμα του δεξιού σου ποδιού. Στη συνέχεια βούρτσισε πάνω από το πάνω μέρος του ποδιού σου προς τον αστράγαλο σου. Στη συνέχεια κάλυψε ολόκληρη την επιφάνεια. Βούρτσισε από το γόνατό σου μέχρι την κορυφή του μηρού σου. Βούρτσισε τις περιοχές του γλουτού σου μέχρι τη μέση σου. Επανάλαβε στο αριστερό σου πόδι.
  • Βούρτσισε την κορυφή των γλουτών σου και μετακινήσου προς τα πάνω. Βούρτσισε όλη την πλάτη σου και τους ώμους σου. Βούρτσισε το δεξί σου χέρι, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στην περιοχή γύρω από τη μασχάλη σου. Επανάλαβε στο αριστερό σου χέρι. Τελείωσε με το βούρτσισμα απαλά πάνω από το λαιμό σου.
  • Να θυμάσαι να καθαρίζεις με τα δάχτυλα σου ή με μια άλλη χτένα την βούρτσα αφού τελειώσεις, καθώς συγκεντρώνει νεκρά κύτταρα.
  • Μετά το βούρτσισμα μπορείς να κάνεις κανονικά το ντους σου κατά προτίμηση με ένα φυσικό σαπούνι, αφού οι πόροι στο δέρμα σου θα είναι ανοιχτοί.
  • Η επιδερμίδα σου θα ωφεληθεί περισσότερο αν καταφέρεις να κάνεις στεγνό βούρτσισμα δύο με τρεις φορές την εβδομάδα. Αν όμως έχεις ευαίσθητο δέρμα, αρκέσου στη μία φορά την εβδομάδα.
ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ