Τα εσώρουχα της Κάιλι δαμάζουν τους άντρες | κοσμικα , royal | womenonly.gr
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΚΟΣΜΙΚΑ / ROYAL
11:39
2/11/2009

Τα εσώρουχα της Κάιλι δαμάζουν τους άντρες

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
Σκηνή από το διαφημιστικό της Κάιλι που κατέκτησε την κορυφή.
Σκηνή από το διαφημιστικό της Κάιλι που κατέκτησε την κορυφή.
Βασίλισσα στέφτηκε η Αυστραλιανής καταγωγής τραγουδίστρια Κάιλι Μινόνγκ (Kylie Minogue) σε on line ψηφοφορία για την καλύτερη εμφάνιση επωνύμου σε διαφημιστικό μήνυμα, που διενήργησε η διάσημη ιστοσελίδα "GoViral".

Βασίλισσα στέφτηκε η Αυστραλιανής καταγωγής τραγουδίστρια Κάιλι Μινόνγκ (Kylie Minogue) σε on line ψηφοφορία για την καλύτερη εμφάνιση επωνύμου σε διαφημιστικό μήνυμα, που διενήργησε η διάσημη ιστοσελίδα GoViral και όπως θα δείτε στο βίντεο που συνοδεύει την είδηση, όχι άδικα.

Η ψηφοφορία αφορούσε την τοπ δεκάδα των καλύτερων διαφημίσεων με πρωταγωνιστές διάσημα πρόσωπα της διεθνούς σόου μπιζ για την δεκαετία 2000 - 2010. Η Μινόγκ συγκέντρωσε τις προτιμήσεις του κοινού για την περιβόητη διαφήμιση που είχε κάνει το 2001 για την φίρμα εσωρούχων "Agent Provocateur".

Η απαγορευμένη για την τηλεόραση διαφήμιση, έχει συγκεντρώσει πάνω από 350 εκατομμύρια κλικ και στο ΥοuΤube, το διαδικτυακό κανάλι που περιέχει πληθώρα βίντεο.

Στο συγκεκριμένο διαφημιστικό που έκανε την εμφάνισή του μόνο στις κινηματογραφικές αίθουσες και στο ίντερνετ, η μικροσκοπική Κάιλι εμφανίζεται φορώντας μόνο τα σέξυ εσώρουχα της διάσημης φίρμας και προσπαθεί να δαμάσει με άπλετο αισθησιασμό ένα κόκκινο βελούδινο ομοίωμα ταύρου. Στο τέλος, η 41χρονη μικροσκοπική τραγουδίστρια καλεί όλους τους άντρες που την παρακολούθησαν να σηκωθούν και να μετρηθούν.

Όλα σέξι κι όποιος αντέξει!
Όλα σέξι κι όποιος αντέξει!

Αξίζει να σημειωθεί, ότι αυτή δεν είναι η πρώτη διάκριση που λαμβάνει η εν λόγω διαφήμιση. Τον Αύγουστο του 2009, το διαφημιστικό της Κάιλι για τα εσώρουχα "Agent Provocateur", είχε ψηφιστεί ως η καλύτερη διαφήμιση που έπαιξε ποτέ στις κινηματογραφικές αίθουσες όλων των εποχών από την εταιρία διαχείρισης διαφημιστικών μηνυμάτων Digital Cinema Media (DCM).

Στη δεκάδα των καλύτερων διαφημίσεων με πρωταγωνιστές διάσημους για τη δεκαετία που διανύουμε, τη δεύτερη θέση κατέλαβε ο βραζιλιάνος σούπερ σταρ του ποδοσφαίρου, Ροναλντίνιο (Ronaldinho) για την εμφάνισή του στην καμπάνια "Nike Crossbar Challenge" της εταιρίας αθλητικών ειδών Νike, συγκεντώνοντας με 50.000 ψήφους.

Το τρίτο πιο δημοφιλές διαφημιστικό μήνυμα είχε πρωταγωνιστή των πρόεδρο των ΗΠΑ, Μπάρακ Ομπάμα (Barack Obama) με 32.000 ψήφους, ενώ η τραγουδίστρια Πινκ (Pink) φιγουράρει στην τέταρτη θέση για την παρουσία έκπληξη που είχε κάνει στην προώθηση της εταιρίας T- Mobile στο Λονδίνο.

Τέλος, η Νικόλ Κίντμαν (Nicole Kidman) και ο Όζυ Όσπορν (Ozzy Osbourne) διεκδίκησαν με την παρουσία τους σε διαφημίσεις και τελικά κατέκτησαν καταϊδρωμένοι μια θέση μέσα στην δεκάδα.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ