Π. Κοντογιαννίδης: Αν γίνει ένα... μπραφ, σε ξέχασαν όλοι | κοσμικα , royal | womenonly.gr
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΚΟΣΜΙΚΑ / ROYAL
11:49
10/11/2009

Π. Κοντογιαννίδης: "Αν γίνει ένα... μπραφ, σε ξέχασαν όλοι"

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
Τολμά να πει τα πράγματα με το όνομά τους χωρίς περιστροφές. Ο Παύλος Κοντογιαννίδης εξηγεί στο ΛΟΙΠΟΝ για ποιο λόγο έφυγε απροειδοποίητα από την πολύ πετυχημένη παράσταση «Συμπέθεροι από τα Τίρανα»

Από τον ΓΙΑΝΝΗ ΒΙΤΣΑ

Τολμά να πει τα πράγματα με το όνομά τους χωρίς περιστροφές. Ο Παύλος Κοντογιαννίδης εξηγεί στο ΛΟΙΠΟΝ για ποιο λόγο έφυγε απροειδοποίητα από την πολύ πετυχημένη παράσταση «Συμπέθεροι από τα Τίρανα», ομολογεί ότι δεν κάνει τηλεόραση γιατί τον φοβούνται και κρίνει τα τηλεοπτικά πρόσωπα. Σε ποια παρουσιάστρια είχε πει «αν γίνει ένα... μπραφ, σε ξέχασαν όλοι» και πώς κρίνει την κόντρα της Μενεγάκη με το δίδυμο του ΑΝΤ1; Με το δικό του μοναδικό τρόπο τα λέει όλα και μας αποκαλύπτει πως αυτός είναι ο νονός του «Πρωινού καφέ»! Απολαύστε τον!

Σας στεναχώρησε που φύγατε από τους «Συμπέθερους από τα Τίρανα»;

«Θα ήταν ανόητο να πω ότι δεν με πείραξε. Προσπαθούσα να βρω για ποιο λόγο έγινε... Είχα παράλληλα βέβαια και ένα ατύχημα, γιατί έκοψα το δικέφαλο στη διάρκεια των παραστάσεων».

Πώς έγινε αυτό;

«Σε μια σκηνή σήκωσα με δύναμη την Ελισάβετ Κωνσταντινίδου και ξαφνικά άκουσα ένα κρακ.... Μου... έφυγε ο δικέφαλος! Για να επανέλθω όμως στο θέμα, δεν μπόρεσα να το εξηγήσω. Την επόμενη ημέρα από την αποχώρησή μου μου είπαν ότι θα είμαι στο "Αλίκη". Το δέχτηκα κι έτσι ήρθα εδώ».

Άρα, εσείς θέλατε να συμμετάσχετε στην περιοδεία και πληροφορηθήκατε ουσιαστικά από τον Τύπο ότι δεν πάτε;

«Εννοείται ότι ήθελα να πάω. Εσύ, αν ήσουν σε ένα έργο που ήταν sold out, έκανες ένα ρόλο με μεγάλη επιτυχία και είχες μια δεύτερη χρονιά εξασφαλισμένη και μια περιοδεία, όπως αποδείχθηκε από τα γεγονότα, επίσης επιτυχημένη, θα έλεγες "όχι"; Γιατί να μην ήθελα να πάω;».

Δεν σας πήραν τηλέφωνο ο Μιχάλης Ρέππας ή ο Θανάσης Παπαθανασίου; Φαντάζομαι ότι είχαν ποντάρει σ’ εσάς...

«Όχι. Ξέρεις, η ευθύνη και η αρμοδιότητα ενός ηθοποιού αρχίζουν και τελειώνουν σ’ αυτό που παίζει. Δεν ήμουν εγώ η παράσταση. Κάποιοι άλλοι καθορίζουν και την πολιτική της και το οτιδήποτε. Εμείς είμαστε υπάλληλοι».

Δεν θελήσατε να τους ρωτήσετε για ποιο λόγο τελικά φεύγετε;

«Είχα μια απάντηση από τον Μιχάλη μέσω σημειωμάτων που δεν την κατάλαβα».

Τι σας είπε;

«Τίποτα! Δεν κατάλαβα τι έγινε. Από τη μία εκθείαζε τη μεγαλοσύνη μου και από την άλλη μου είπε ότι ήθελαν να συνεχίσουν με άλλο σχήμα. Κι έχει δικαίωμα ο κάθε δημιουργός να το κάνει».

Η απάντηση δηλαδή ήταν μόνο μέσω σημειώματος;

«Δεν ήταν και εύκολο τώρα να μιλήσεις ζωντανά. Καλύτερα με το σημείωμα, που μένει».

Η άτιμη τηλεόραση!

Αλήθεια, πώς σας φαίνεται ο τρόπος που έχει διεισδύσει η κ. Μανωλίδου στα μίντια και πλασάρει τον εαυτό της;

«Η τηλεόραση μεγεθύνει πράγματα. Και η επιτυχία αλλά και η αποτυχία είναι με φακό μεγέθυνσης. Ο Φερεντίνος, για παράδειγμα, έκανε το ?Deal? την πρώτη χρονιά με τεράστια επιτυχία. Τη δεύτερη χρονιά πάει το "Deal", πάει και το... καντίλ! Έσβησαν! Έτσι είναι η πραγματικότητα. Αν αυτή τη στιγμή η οποιαδήποτε Μανωλίδου έκανε τη Στιγμή της αλήθειας και πήγαινε άπατο, δεν θα μιλούσε κανείς για εκείνη. Εάν δεν έκανε νούμερα, δεν θα την ήξερε κανένας. Θα είχε ήδη φύγει. Εδώ τη Μενεγάκη, που είναι 15 χρόνια θεά στην πρωινή ζώνη, μόλις έκανε δυο νούμερα παρακάτω, ξαφνικά έπεσαν όλοι πάνω της και αναλύουν το φαινόμενο "πώς έπεσε η Μενεγάκη". Εγώ, ξέρεις, είμαι ο νονός του "Πρωινού καφέ". Στον καφέ με τη Ρούλα Κορομηλά, στην πρώτη της εκπομπή, ήμουν καλεσμένος, γιατί ήμασταν φίλοι. Της είχα πει λοιπόν: "Πρόσεξε. Αυτό τώρα μεγαλουργεί κι εσύ προχωράς. Αν γίνει όμως ένα... μπραφ, σε ξέχασαν όλοι"».

Πώς σας φαίνεται ότι οι Καραμέρος - Χαριτάτος πέρασαν τη Μενεγάκη;

«Δύο μονάδες. Και τι έγινε; Έχει ανάγκη η Ελένη; Την Ελένη την ξέρω και της έχω και μεγάλη συμπάθεια. Ξέρει προσωπικά μου και ξέρω προσωπικά της επίσης. Μου αρέσει γιατί δεν κάνει τίποτα στημένο. Ακόμα δηλαδή και στην τηλεόραση? Είναι χάι ροκ άτομο».

Πιστεύετε ότι κινδυνεύει φέτος;

«Τι να κινδυνέψει; Να χάσει τη δουλειά της; Τι ανάγκη έχει! Ίσως και να κουράστηκε τόσα χρόνια πια "μπούρου μπούρου". Μπορεί να κάνει και κάτι άλλο».

Γιατί δεν κάνετε τηλεόραση φέτος;

«Δεν με κάλεσαν. Αν δεν με καλέσουν, γιατί να πάω; Με φοβούνται όμως».

Γιατί;

«Μπορεί να βγω καλός και να μη συμφέρει κάποιους άλλους. Τι να σου πω...».

Ναι, αλλά δεν βοηθάει στην επιτυχία που θα έχει η σειρά;

«Μην το γελάς αυτό. Μπορεί να μην τους συμφέρει. Κάποτε είχαμε συναντηθεί με τον Θανάση Λάλα ...όταν ήταν ακόμα με τη Χρύσα Ρώπα και μέναμε στην ίδια γειτονιά... και μου είπε: "Κανόνισε την πορεία σου. Σιγά σιγά δεν θα σε καλούν σε παραστάσεις". Του απάντησα: "Για ποιο λόγο" και μου ανέφερε: Γιατί και πέμπτο ρόλο να παίξεις, πάλι θα... κλέψεις την παράσταση και δεν θα σε θέλει κανένας στο θίασό του. Κάνε δική σου δουλειά. Του απάντησα βέβαια ότι ...μια δουλειά έκανα και έχασα 40 εκατομμύρια. Δεν το ξανακάνω».

Είναι τρομερό αυτό που λέτε, γιατί αποδεικνύει ότι υπάρχει ανταγωνισμός και δόλος.

«Η κοινωνία είναι ανταγωνιστική. Εδώ σε μια τράπεζα και έχουν ανταγωνιστικές σχέσεις οι υπάλληλοι. Φαντάσου σε ένα θέαμα που υπάρχει τέτοια προβολή».

Δεν σας πληγώνει όμως αυτό το γεγονός;

«Και βέβαια με πληγώνει. Είμαι συναισθηματικό άτομο. Τι να κάνω όμως;».

Αυτό σημαίνει μάλλον ότι έχετε δεχθεί έντονη προκατάληψη στην καριέρα σας.

«Δεν είναι θέμα προκατάληψης, αλλά πραγματικότητας».

Κλείνοντας, πείτε μας, γιατί να έρθουμε στην παράσταση;

«Γιατί η παράσταση είναι πολύ προχωρημένη, με φοβερή αισθητική και παράλληλα εκτός από καλλιτεχνική υποστήριξη έχει και υποστήριξη υποδομής από την παραγωγό εταιρεία».

Σας στεναχώρησε ο Ρέππας;

«Δεν μπορώ να πω ότι δεν στεναχωρήθηκα. Δεν θα στεναχωριόμουνα; Μιλάμε για ένα δεσμό χρόνων».

Είχατε, φαντάζομαι, καλή χημεία. Ήσασταν φίλοι...

«Κοίταξε, το πρώτο θεατρικό βραβείο που πήρα στη ζωή μου ήταν από κείμενα των Ρέππα - Παπαθανασίου. Γνωριζόμαστε από το Θεσσαλικό Θέατρο, όπου έκαναν τα πρώτα βήματά τους τα παιδιά γράφοντας για την Άννα Βαγενά. Εγώ σέβομαι την άποψη του άλλου. Και τώρα μπορεί, π.χ., ο Γιώργος Μαρίνος ή ο Θοδωρής να πει: Καλός ο Παύλος, αλλά δεν μπορώ. Από την άλλη, αν δεν γινόντουσαν όλα αυτά, δεν θα μπορούσα να μιλάω γι’ αυτή την τόσο σημαντική παράσταση που παρουσιάζουμε στο Θέατρο "Αλίκη". Πρόσφατα, για παράδειγμα, που ήταν η Σμαράγδα στην πρόβα, στο τέλος μου είπε: "Παύλε, είσαι θεός"! Δεν θα το ζούσα αυτό».

Κάθε εμπόδιο, λοιπόν, για καλό...

«Ποτέ δεν ξέρεις τι σου επιφυλάσσει το μέλλον».

Μιλήσατε με τον κύριο Ρέππα ή τον κύριο Παπαθανασίου;

«Μπορείς να ρωτήσεις τον Μιχάλη και τον Θανάση να σου πουν γιατί έφυγα. Εγώ δεν ξέρω. Δεν το έχω καταλάβει!».

Έτσι ξαφνικά, δηλαδή, σας είπαν ότι δεν συνεχίζετε την επόμενη σεζόν τις παραστάσεις;

«Όταν άρχισαν να συζητάνε για την περιοδεία, όλοι ενημερώθηκαν κι εγώ ξαφνικά διάβασα στον τύπο ότι πρόκειται να με αντικαταστήσουν. Ρώτησα ποιος είναι ο λόγος αλλά δεν πολυκατάλαβα, για να σου πω την αλήθεια».

Πρέπει να επιστρέψει η Κορομηλά στην τηλεόραση ή έκανε τον κύκλο της;

«Με τα τηλεοπτικά δεδομένα έκανε τον κύκλο της, αλλά συναισθηματικά βέβαια κι εγώ θα ήθελα να δω τη Ρούλα σε μια εκπομπή. Μην ξεχνάμε ότι αυτή ήταν η αρχηγός. Αυτό το λεγόμενο σόου, είτε λέγεται μεσημεριανό είτε πρωινό είτε βραδινό, η Ρούλα το έχει κάνει».

Έχει τόση δύναμη κάποιος, που μπορεί να ξεσηκώσει τον εκάστοτε παραγωγό και να μη σας πάρει, για να μην του «κλέψετε» την παράσταση;

«Τώρα έχουν αλλάξει λίγο οι συνθήκες, με την έννοια του ότι παίζει ρόλο και κατά πόσο έχουν πέσει οι αμοιβές. Από τη στιγμή που όλα τα κανάλια έχουν την άποψη ότι η πίτα από 600 εκατομμύρια που ήταν έγινε 400 πρέπει να προσαρμοστούμε σε αυτό το πράγμα. Θα έρθει ο Κοντογιαννίδης και θα πάρει 500 χιλιάρικα. Θα έρθει ο άλλος, θα πάρει 100 ευρώ και τελείωσε. Αρκεί να του βγάλει τα νουμεράκια».

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ