Οι δίαιτες των σταρ | κοσμικα , royal | womenonly.gr
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΚΟΣΜΙΚΑ / ROYAL
18:17
1/10/2008

Οι δίαιτες των σταρ

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
Είναι πετυχημένες, διάσημες, όμορφες, γοητευτικές και πάνω από όλα διαθέτουν τέλειο κορμί. Εκατομμύρια γυναίκες σε όλο τον κόσμο θα ήθελαν να τους μοιάσουν. Κι όχι απαραίτητα να γίνουν όλες διάσημες και πετυχημένες, αλλά σίγουρα όλες θα ήθελαν να αποκτήσουν το όμορφο

Είναι πετυχημένες, διάσημες, όμορφες, γοητευτικές και πάνω από όλα διαθέτουν τέλειο κορμί. Εκατομμύρια γυναίκες σε όλο τον κόσμο θα ήθελαν να τους μοιάσουν. Κι όχι απαραίτητα να γίνουν όλες διάσημες και πετυχημένες, αλλά σίγουρα όλες θα ήθελαν να αποκτήσουν το όμορφο, γυμνασμένο και χωρίς ίχνος κυτταρίτιδας σώμα. Ή τουλάχιστον να μάθουν το μυστικό της ομορφιάς τους. Ας δούμε, λοιπόν, πώς καταφέρνουν οι διάσημες σταρ του Χόλιγουντ να διατηρούνται νέες, όμορφες και λυγερόκορμες.

Ναόμι Κάμπελ: Αποφεύγει τροφές με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη
Μπορεί με τα καπρίτσια και την άσχημη συμπεριφορά της να έχει απασχολήσει πολλές φορές τα ΜΜΕ και κάποιοι να την έχουν κατηγορήσει για τον κακό χαρακτήρα της. Αυτό όμως που δεν έχει αμφισβητηθεί από κανέναν είναι η εξωτική ομορφιά της. Παρά τον δύστροπο χαρακτήρα της, η μαύρη γαζέλα, όπως χαρακτηρίζεται το διάσημο μοντέλο, για να διατηρήσει την άψογη εμφάνισή της, κάνει κι αυτή... θυσίες. Εκτός από τη γυμναστική, η Ναόμι Κάμπελ ακολουθεί τη δίαιτα του γλυκαιμικού δείκτη. Η δίαιτα αυτή δημιουργήθηκε αρχικά για την αντιμετώπιση του διαβήτη. Σύντομα όμως υιοθετήθηκε από πολλούς που ήθελαν να χάσουν βάρος και σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα αυτή η δίαιτα έγινε μία από τις πιο διάσημες στον κόσμο. Στη συγκεκριμένη αποφεύγονται οι τροφές με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη, όπως πατάτες, ζυμαρικά, γιατί αυτές αυξάνουν τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα, άρα και την όρεξη. Το μενού της περιλαμβάνει λαχανικά, φρούτα, όσπρια, ψωμί ολικής άλεσης. Συνιστάται ακόμη η τήρηση κανόνων στο φαγητό καθ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Μαντόνα: Τρώει μόνο βιολογικά προϊόντα

Μπορεί να διανύει την πέμπτη δεκαετία της ζωής της, αλλά αυτό όχι μόνο δεν φαίνεται, αλλά δεν τη νοιάζει και καθόλου, αφού το σώμα της θα το ζήλευαν ακόμη και οι έφηβες. Η Μαντόνα είναι λάτρης της γυμναστικής και ιδιαίτερα του πιλάτες και της γιόγκα. Οσο για τη διατροφή της; Ακολουθεί τη μακροβιοτική δίαιτα. Η φιλοσοφία της δίαιτας αυτής δεν είναι καθόλου απλή. Βασίζεται στην άποψη ότι το φαγητό δεν επηρεάζει μόνο την υγεία ενός ατόμου, αλλά και την ευτυχία του. Ολες οι τροφές θα πρέπει να προέρχονται από βιολογική καλλιέργεια, χωρίς φυτοφάρμακα. Τα δημητριακά ολικής αλέσεως αποτελούν το 50% της διατροφής της. Τα λαχανικά το 20-30%, εκτός από πατάτες, ντομάτες κα γλυκές πιπεριές. Τα φύκια και τα όσπρια το 5-10%. Από τα όσπρια ευεργετικά θεωρούνται τα κόκκινα φασόλια, οι φακές, τα ρεβίθια. Το ψάρι θα πρέπει να καταναλώνεται 1-3 φορές την εβδομάδα, φρούτα ή γλυκά με φρούτα 2-3 φορές την εβδομάδα.

Μπιγιονσέ: Το μαγικό σιρόπι
Η διάσημη για τις καμπύλες της ποπ τραγουδίστρια έχασε μέσα σε χρόνο ρεκόρ περισσότερα από 10 κιλά, χωρίς να «χαλάσει» τις γραμμές του σώματός της, για να παίξει στην ταινία «Dreamgirls». Πώς τα κατάφερε; Εκτός από τις ατέλειωτες ώρες γυμναστικής και χορού ακολούθησε και τη χολιγουντιανή δίαιτα Maple Syrup Diet. Πρόκειται για μια δίαιτα που στηρίζεται σε ένα μείγμα σιροπιού από σφένδαμο, χυμό λεμονιού, νερό και πιπέρι καγιέν και το οποίο αντικαθιστά τα γεύματα. Η δίαιτα αυτή στηρίζεται στις χαμηλές θερμίδες, αφού μία κουταλιά αυτού του μείγματος έχει μόλις 26 και η ημερήσια δόση δεν ξεπερνά τις 300 θερμίδες. Οι οπαδοί αυτής της δίαιτας υποστηρίζουν ότι με αυτόν τον τρόπο, ο οργανισμός εκτός από την απώλεια κιλών κάνει και μια πολύ καλή αποτοξίνωση. Υπάρχει όμως και η αντίθετη άποψη που τη χαρακτηρίζει επικίνδυνη, λόγω της χαμηλής λήψης θερμίδων.

Τζένιφερ Λόπεζ: Πολύ μικρές μερίδες και καθόλου υδατάνθρακες
Μπορεί πρόσφατα να έγινε μητέρα, φέρνοντας στον κόσμο ένα κοριτσάκι κι ένα αγοράκι, αλλά διόλου δεν ανησυχεί για τα περιττά κιλά που έχει πάρει. Κι αυτό γιατί έχει τον τρόπο να τα χάσει εύκολα και γρήγορα, χωρίς να «χαλάσουν» οι υπέροχοι γοφοί της. Το μυστικό της κάθε άλλο παρά κρυφό είναι, αφού σε κάθε συνέντευξή της αναφέρει ότι η γυμναστική και ο χορός είναι αυτά που την κρατούν σε φόρμα. Και φυσικά υπακούοντας τυφλά το διατροφολόγο της. Τα γεύματά της περιλαμβάνουν συνήθως ψητό ψάρι, κρέας ή πουλερικά και πολλές σαλάτες. Αν πεινάσει πριν ή ύστερα από κάθε γεύμα, τρώει μερικές μπάρες δημητριακών με χαμηλά λιπαρά, που της κόβουν και την όρεξη. Κι όταν θέλει να χάσει κιλά κόβει τελείως τους υδατάνθρακες και οι μερίδες της είναι πολύ μικρές. Η δίαιτά της θυμίζει σε αρκετά σημεία τη δίαιτα «Ατκινς».

Τζένιφερ Άνιστον: Φανατική οπαδός της «ζώνης»
Η γνωστή σε όλους Ρέιτσελ Γκριν από τα «Φιλαράκια», δεν ήταν πάντα σέξι και ελκυστική. Ως έφηβη ήταν ένα στρουμπουλό κορίτσι. Η ελληνικής καταγωγής Τζένιφερ Ανιστον κατόρθωσε κι έχασε πάνω από 15 κιλά, προκειμένου να πάρει τον ρόλο της Ρέιτσελ. Οταν πέρασε από οντισιόν για τον συγκεκριμένο ρόλο και της ανέφεραν ότι έχει κάποια κιλά παραπάνω, τότε έβγαλε από μέσα της το ελληνικότατο πείσμα και τα έχασε σε χρόνο-ρεκόρ. Κι από τότε όχι μόνο δεν τα ξαναπήρε, αλλά μεταμορφώθηκε σε μία από τις πιο σέξι σταρ του Χόλιγουντ. Η Ανιστον ακολουθεί τη δίαιτα ζώνης και είναι μία από τις πιο φανατικές της οπαδούς. Βασικός κανόνας της δίαιτας αυτής είναι το μοίρασμα των υδατανθράκων, των πρωτεϊνών και τους λίπους σε κάθε γεύμα. Στόχος της δίαιτας είναι η καλή λειτουργία του μεταβολισμού. Το κάθε γεύμα θα πρέπει να περιλαμβάνει 40% υδατάνθρακες, 30% πρωτεϊνη και 30% λίπος. Εκτός από την Τζένιφερ Ανιστον λάτρης της δίαιτας ζώνης είναι και ο Ράσελ Κρόου.

Νίκολ Κίντμαν: «Ψηφίζει» Σάουθ Μπιτς
Θεωρείται μία από τις ωραιότερες γυναίκες του Χόλιγουντ. Και όχι άδικα. Εκτός από ένα εκφραστικότατο πρόσωπο διαθέτει και ένα τέλειο σώμα, που πολλές θα ζήλευαν. Για να διατηρείται όμως σε φόρμα ακολουθεί κι αυτή κάποια δίαιτα και συγκεκριμένα τη «South Beach Diet». Η φιλοσοφία της δίαιτας αυτής βρίσκεται σε αντίθεση με αυτή του «Ατκινς». Δηλαδή δεν απαγορεύει τη λήψη υδατανθράκων, παρά μόνο των επεξεργασμένων. Επιτρέπει δηλαδή τη λήψη των λεγόμενων καλών υδατανθράκων, όπως τα ζυμαρικά ολικής άλεσης, το ρύζι κ.τλ. Την πρώτη εβδομάδα αποκλείονται όλοι οι υδατάνθρακες, ενώ στη δεύτερη φάση της επανεισάγονται σταδιακά στη διατροφή. Επιτρέπει επίσης την κατανάλωση λαχανικών και αποκλείει το λίπος. Βέβαια δεν μένει μόνο στη διατροφή, για να διατηρήσει τη σιλουέτα της γυμνάζεται καθημερινά.

Όπρα Γουίνφρεϊ: Έκοψε το βραδινό
Η βασίλισσα της τηλεόρασης και μία από τις ισχυρότερες γυναίκες παγκοσμίως, όπως έχει χαρακτηρισθεί από τα αμερικάνικα περιοδικά, μπορεί να έχει «δαμάσει» εκατομμύρια τηλεθεατές παγκοσμίως, όχι όμως και τη ζυγαριά της. Για πολλά χρόνια η Οπρα Γουίνφρεϊ έπαιρνε και έχανε κιλά, αλλάζοντας συνεχώς νούμερο στα ρούχα της. Τα τελευταία χρόνια όμως και μετά πολλές προσπάθειες, κατόρθωσε, απ ό,τι φαίνεται, κι έχασε οριστικά τα περιττά κιλά. Πώς τα κατάφερε; Η θεαματική της μεταμόρφωση οφείλεται σε αλλαγή του τρόπου διατροφής και ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες του προσωπικού της γυμναστή. Εχει εντάξει την άσκηση στο καθημερινό της πρόγραμμα και έκοψε τα βραδινό. Επίσης καταναλώνει γεύματα πλούσια σε πρωτεϊνες και χωρίς λίπος, πολλά φρούτα και λαχανικά, ενώ έχει περιορίσει κατά πολύ το αλκοόλ, τους κατεργασμένους υδατάνθρακες και τη ζάχαρη. Το πρόγραμμα αυτό το ακολουθεί καθημερινά και έτσι δεν κινδυνεύει να πάρει ούτε γραμμάριο.

 

Ελσα Συμεωνίδου

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ