Η Ριάνα είναι η νέα Νταϊάνα | κοσμικα , royal | womenonly.gr
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΚΟΣΜΙΚΑ / ROYAL
10:41
18/2/2013

"Η Ριάνα είναι η νέα Νταϊάνα"

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Διάσημη συγγραφέας γνωστής για τις ακραίες φεμινιστικές απόψεις της, υποστηρίζει ότι οι δύο γυναίκες έχουν απίστευτα πολλά κοινά σε όλους τους τομείς.

Η Καμίλ Πάλια (Camille Paglia) έγραψε ένα άρθρο στο περιοδικό των κυριακάτικων Times (The Sunday Times Magazine) και ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων καθώς υποστηρίζει ότι η Ριάνα (Rihanna) είναι η νέα Ντιάνα (Diana).

Μάλιστα η εντυπωσιακή φωτογραφία που βλέπετε στον τίτλο του θέματος υπήρξε και το εξώφυλλο της συγκεκριμένης έκδοσης δίνοντας περισσότερη έμφαση στο δημοσίευμα.

Σύμφωνα με το ιδιαίτερα προκλητικό άρθρο της Πάλια, και οι δύο γυναίκες χρησιμοποιούν –ή χρησιμοποιούσαν στην περίπτωση της αδικοχαμένης πριγκίπισσας- κάθε ευκαιρία που τους δινόταν μπροστά στον φακό για να μεταφέρουν "γοητεία, περιφρόνηση ή εκδίκηση".

Εκτός από την το "σαγηνευτικό φλερτ με τον Τύπο" που αποδίδει τόσο στην 24χρονη τραγουδίστρια όσο και στην Νταϊάνα που έφυγε από τη ζωή το 1997 σε ηλικία 36 ετών, η ανατρεπτική συγγραφέας συγκρίνει την ταραχώδη ερωτική ζωή και των δύο, εστιάζοντας στα "κοινά" των συντρόφων τους, πρίγκιπα Καρόλου (prince Charles) και Κρις Μπράουν (Chris Brown). Ή μάλλον στην άσχημη κατάσταση που έβαλαν και οι δύο τις γυναίκες τους με τις παράλληλες σχέσεις τους.

Γνωστή για τα άκρα φεμινιστικά πιστεύω της, η Καμίλ Πάλια υποστηρίζει ότι "η Ριάνα είναι η νέα Νταϊάνα".
Γνωστή για τα άκρα φεμινιστικά πιστεύω της, η Καμίλ Πάλια υποστηρίζει ότι  η Ριάνα είναι η νέα Νταϊάνα .

Στο άρθρο της, η Πάλια προσθέτει ότι και οι δύο γυναίκες υπήρξαν "θύματα ενός κακοφορμισμένου ρομαντικού τριγώνου που τις μετέτρεψε άγαρμπα από ευαίσθητες, πληγωμένες αλλά ελκυστικά φωτεινές και εγκάρδιες επαρχιωτοπούλες σε ζωντανά γλυπτά για τον φακό".

"Από τη στιγμή που η Νταϊάνα μεταμορφώθηκε από μια ντροπαλή, πλαδαρή νηπιαγωγό σε μια ισχνή, σκληρή μηχανή της μόδας, δεν είχαμε ξαναδεί ένα τόσο σαγηνευτικό φλερτ με τον παγκόσμιο Τύπο", υποστηρίζει η συγγραφέας αναφερόμενη φυσικά στη Ριάνα και τη "μανία" της να τροφοδοτεί η ίδια το κοινό της με φωτογραφίες πάσης φύσεως προσωπικών στιγμών.

Συγκρίνοντας πολλές φωτογραφικές στιγμές των δύο γυναικών, η Πάλια φτάνει στα κοινά που είχαν καθώς μεγάλωσαν αμφότερες σε διαλυμένα σπίτια επαναλαμβάνοντας ότι σημείο κλειδί στη διαμόρφωση των χαρακτήρων και των δύο είναι "η ξαφνική φήμη που απόκτησαν" η μεν μία μέσα από τη δουλειά της, και η άλλη μέσα από τον γάμο της.

Ζ. Κ.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ