H Kate, η Meghan και τα social media: Η ανάλυση που ανέδειξε την top royal influencer | κοσμικα , royal | womenonly.gr
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΚΟΣΜΙΚΑ / ROYAL
14:54
19/11/2019

H Kate, η Meghan και τα social media: Η ανάλυση που ανέδειξε την top royal influencer

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
(Photo by Karwai Tang/Getty Images/Ideal Image)
<p>(Photo by Karwai Tang/Getty Images/Ideal Image)</p>

Μέχρι τώρα, γνωρίζουμε πολύ καλά την επιρροή που ασκούν η δούκισσα του Cambridge και η δούκισσα του Sussex, από τους σχεδιαστές που κάνουν διάσημους μέχρι το λανσάρισμα των νέων τάσεων της μόδας. Δεν είναι δύσκολο καθόλου. Ένα ρούχο απλά να φορέσουν σε μια δημόσια εμφάνισή τους και θα ξεπουλήσει λίγα λεπτά αργότερα.

Για παράδειγμα, ένα εμπορικό brand γυαλιών ηλίου που φόρεσε η Meghan Markle, ανέφερε αύξηση 1.000% επί των πωλήσεων, μετά την ανεπίσημη βασιλική διαφήμιση. Ενώ ένα τζιν που φόρεσε πέρυσι σε μια βασιλική υποχρέωση, προκάλεσε τόσο μεγάλη αύξηση της ζήτησης, που η μικρή εταιρεία denim αναγκάστηκε να μετακομίσει σε ένα μεγαλύτερο εργοστάσιο για να μπορέσει να τα βγάλει πέρα με την τρίμηνη αναμονή για την παράδοση των τζιν της.

Διάβασε και αυτό: Kate και Meghan: Οι "κοινές θνητές" νύφες του Buckingham και οι προίκες τους

Τώρα, σύμφωνα με νέα έρευνα, η επιρροή των δουκισσών μπορεί να μετρηθεί οικονομικά. Το Ινστιτούτο Φωτογραφίας του Λονδίνου ανέλυσε κάθε εικόνα των βασιλικών γυναικών κατά το προηγούμενο έτος και διαπίστωσε ότι η αξία που παρήγαγαν συλλογικά οι Kate και Meghan ως «influencers» έφτανε τα 2,2 εκατομμύρια ευρώ, τοποθετώντας τις ανάμεσα στις πιο ισχυρές διαδικτυακές προσωπικότητες του κόσμου.

«Οι royal νύφες είναι θέματα συζήτησης όλο το χρόνο και θέλαμε να δούμε πώς σχετίζονται με τα social media και τη μόδα», δήλωσε ο επικεφαλής ερευνητής Damon Culbert, σύμφωνα με το Vanity Fair. Κι ενώ και οι δύο δούκισσες αποτέλεσαν ισχυρή επιρροή στα social media, η Meghan «ήταν στην κορυφή».

Ο Culbert εξήγησε: «Είναι η πρώτη της χρονιά ως μέλος της βασιλικής οικογένειας και ήταν πολύ απασχολημένη με το γάμο και τη γέννηση του Archie. Αυτό που φαίνεται είναι ότι η διαδικτυακή παρουσία της δούκισσας του Sussex είναι πολύτιμη για το κοινό σε όλο τον κόσμο».

Οι ερευνητές ανέλυσαν τα δεδομένα από έξι fashion λογαριασμούς του Instagram που είχαν επίκεντρο τις δούκισσες. Τι βρήκαν; 281 φωτογραφίες της Meghan, οι οποίες συγκέντρωσαν 3,8 εκατομμύρια likes, και 161 εικόνες της Catherine, οι οποίες συγκέντρωσαν 1,79 εκατομμύρια likes. Κάθε like υπολογίστηκε ότι αξίζει 0,33 αγγλικές πένες.

Για να το δούμε στις σωστές διαστάσεις, η Kylie Jenner, η υψηλότερα αμειβόμενη influencer, φέρεται να κερδίζει μέχρι 1,2 εκατομμύρια ευρώ για το κάθε post. Ενώ καμία βασίλισσα δεν λαμβάνει χρήματα για τις φωτογραφίες της στα social media, ο Culbert επεσήμανε ότι αυτά τα post «εξακολουθούν να έχουν μεγάλη επιρροή» επειδή είναι σε θέση να κρίνουν την δημόσια εικόνα τους με τον τρόπο που φαίνονται και φωτογραφίζονται.

Είναι ασφαλές λοιπόν να πούμε ότι το φαινόμενο «Kate effect» και «Meghan effect» δεν θα καταλαγιάσει σύντομα.

Ν. Μ.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ