Ελισάβετ Μουτάφη: Πως έχασα 10 κιλά σε δύο μήνες | κοσμικα , royal | womenonly.gr
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΚΟΣΜΙΚΑ / ROYAL
15:31
5/12/2006

Ελισάβετ Μουτάφη: Πως έχασα 10 κιλά σε δύο μήνες

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
Ένα δύσκολο και απαιτητικό πρόγραμμα με πολύωρα καθημερινά γυρίσματα και βραδινές παραστάσεις στο θέατρο, έβγαλαν την Ελισάβετ Μουτάφη από το συνηθισμένο διατροφικό της πρόγραμμα.
Ένα δύσκολο και απαιτητικό πρόγραμμα με πολύωρα καθημερινά γυρίσματα και βραδινές παραστάσεις στο θέατρο, έβγαλαν την Ελισάβετ Μουτάφη από το συνηθισμένο διατροφικό της πρόγραμμα. Αποτέλεσμα; Να πάρει κάποια περιττά κιλά που όμως κατάφερε με έξυπνα ενδυματολογικά τρικ να κρύψει. Η πρόσφατη όμως εμφάνισή της στο καλοκαιρινό πάρτι του Μega, δεν της άφηνε περιθώριο για κανένα «κόλπο». Η Έλσα της «Βέρας», ήταν πιο όμορφη από ποτέ και το στενό μαύρο φόρεμά της πρόδιδε την καλλίγραμμη σιλουέτα της. Τι έκανε; Έχασε 10 κιλά σε δύο μήνες περίπου, ξαναβρήκε τη φόρμα της και η διάθεσή της χτυπάει κόκκινο!

Την συναντήσαμε λίγες μέρες μετά το πάρτι και μας εκμυστηρεύτηκε όλα τα μυστικά της ομορφιά της. Το εντυπωσιακό είναι πως η Ελισάβετ, δεν έκανε τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο απ’ ότι συστήνουν όλοι οι διαιτολόγοι. Απλά, ακολούθησε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα διατροφής, δεν έκανε καμία παρασπονδία, και γυμναζόταν σε καθημερινή βάση. Έτσι πολύ απλά, ο οργανισμός της αντέδρασε άμεσα και τα αποτελέσματα είναι θεαματικά.


Τι έκανες και ομόρφυνες τόσο πολύ το τελευταίο διάστημα;
«(Γέλια) Ευχαριστώ πάρα πολύ. Απλά αδυνάτισα. Δεν έκανα τίποτα το ιδιαίτερο, ούτε έχω αλλάξει κάτι άλλο στην εμφάνισή μου».

Πόσα κιλά έχασες;
«Σχεδόν 10 κιλά σε διάστημα περίπου δύο μηνών, ίσως και λίγο περισσότερο».

Έκανες κάποια συγκεκριμένη δίαιτα ή απλά περιόρισες το φαγητό;
«Πήγα σε διαιτολόγο και μου έδωσε μια ειδική υγιεινή διατροφή. Περιλαμβάνει φρούτα, ψητά, σαλάτες, πολλές φορές ρύζι, μακαρόνια, λαδερά. Τα πάντα σχεδόν, όλα όμως χωρίς λίπος. Αυτό που μου εξήγησε είναι πως ο οργανισμός πρέπει να παίρνει τα πάντα και οι τροφές να μην είναι κακής ποιότητας. Δεν κάνει δηλαδή να στερείσαι τίποτα και ούτε να τρως μόνο συγκεκριμένες τροφές, γιατί μετά αν φας και κάτι άλλο θα παχύνεις. Πρέπει να παίρνεις τις βιταμίνες, τις πρωτεΐνες και όλα τα θρεπτικά στοιχεία από παντού. Όσο για τα λίπη, να προσπαθείς να παίρνεις μόνο τα ακόρεστα γιατί αυτά καίγονται εύκολα».

Τα αποτελέσματα φάνηκαν αμέσως;
«Ναι, αν κάνεις σωστή διατροφή και γυμνάζεσαι είναι πολύ εύκολο να αδυνατίσει ο οργανισμός. Έκανα καθημερινά γυμναστική και αυτό με βοήθησε ακόμη περισσότερο. Εκείνοι που δεν αδυνατίζουν ή παχαίνουν εύκολα είναι όσοι τρώνε. Εξαιρούνται βέβαια όσοι έχουν πρόβλημα υγείας».

Εσύ για πιο λόγο είχες πάρει κάποια παραπανίσια κιλά;
«Από κακή διατροφή και κυρίως άστατο ωράριο. Αν δουλεύεις όλη την ημέρα, συνήθως το βράδυ δεν προσέχεις τόσο και τρως. Και δυστυχώς το βραδινό φαγητό κάνει πολύ μεγάλη ζημιά. Μ’ αυτή τη διατροφή έκανα τέσσερα γεύματα την ημέρα και το βραδινό μου το έτρωγα απαραιτήτως μέχρι τις 8. Δεν έπαιρνα το απογευματινό μου σνακ γιατί ο διαιτολόγος μου το αντικατέστησε με γυμναστική».

Γυμναζόσουν και παλαιότερα;
«Μικρή ήμουν αθλήτρια μικρή, αλλά τα τελευταία χρόνια παράτησα τη γυμναστική γιατί δεν είχα χρόνο. Αλλά σε ένα γυμνασμένο σώμα οι μύες ξυπνούν πιο εύκολα και το σώμα αντιδρά πιο άμεσα».

Το πρόγραμμά σου ήταν αυστηρό ή μπορούσες να κάνεις κάποιες αλλαγές;
«Είναι ευέλικτο ειδικά με το μεσημεριανό και βραδινό φαγητό. Αν είσαι τύπος που βγαίνεις τα βράδια μπορείς το δείπνο σου να το έχεις ως βασικό και το μεσημεριανό γεύμα να είναι πιο ελαφρύ. Σε γενικές γραμμές όμως, καλό είναι το βραδινό να είναι πιο ελαφρύ».

Σου έλειψε κάτι όλο αυτό το διάστημα;
Ευτυχώς δεν είμαι γλυκατζού οπότε δεν μου έλειψαν τα γλυκά. Αλλά και πάλι με μέτρο, μπορείς να φας ένα γλυκό την εβδομάδα περίπου. Επίσης δεν υπήρχε καφές το πρωί αλλά και πάλι δεν πίνω καφέδες».


Η δίαιτα της Ελισάβετ - Μια τυπική μέρα

Πρωινό: 1 μπολ δημητριακά με γάλα ή γιαούρτι (άπαχο) ή έναν χυμό με μια φρυγανιά και άπαχο τυρί.
Δεκατιανό: 1 φρούτο εποχής
Μεσημεριανό: Κοτόπουλο ή ψάρι (ψητό) με σαλάτα, ή ρύζι με λαχανικά ή λαδερό με λίγο τυρί και μια φέτα ψωμί ή μακαρονάδα
Απογευματινό: Όχι σνακ αλλά γυμναστήριο!
Βραδινό (μέχρι τις 8 το αργότερο): Είτε το ίδιο φαγητό με το μεσημεριανό αλλά σχεδόν τη μισή μερίδα, ή κάποια σαλάτα ή γιαούρτι με φρούτα...
ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ