Σώσε το ταλαιπωρημένο πρόσωπο με 4 απλά βήματα | ομορφια , περιποιηση , προσωπο | womenonly.gr
11:24
15/2/2013

Σώσε το ταλαιπωρημένο πρόσωπο με 4 απλά βήματα

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Τρέξιμο, άγχος, στρες, βεβαρημένη ατμόσφαιρα και… ηλικία. Όσο να'ναι, το δερματάκι ταλαιπωρείται καθημερινά. Τσέκαρε τέσσερις εύκολους τρόπους που θα σε βοηθήσουν να σώσεις το πρόσωπό σου από τους "εχθρούς". Επιμέλεια: Ζωή Κίττα

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
1 / 3
ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
<strong style= color: rgb(128, 0, 128); font-size: 14px; >1. Φάε (και πιες) σωστά</strong>  *Το έχεις ακούσει ένα εκατομμύριο φορές ότι <b>πρέπει να πίνεις πολύ νερό και να αποφεύγεις τον καφέ και το

1. Φάε (και πιες) σωστά *Το έχεις ακούσει ένα εκατομμύριο φορές ότι πρέπει να πίνεις πολύ νερό και να αποφεύγεις τον καφέ και το αλκοόλ. Δεν μπορείς όμως -ή δεν θέλεις, έστω- να συμμορφωθείς. "Τόση πίεση, θέλω κάπου να ξεσπάσω βρε παιδί μου. Άσε που χωρίς καφεΐνη δεν λειτουργώ". Το έχουμε ακούσει -και πει επανειλημμένα. Και επειδή η στέρηση μπορεί να λειτουργήσει και ανάποδα μερικές φορές, προτείνουμε μια λύση που θα φέρει το καλό χωρίς να στερηθείς κάτι που σου αρέσει. *Για κάθε ποτήρι αλκοόλ που θα πίνεις, πιες δύο ποτήρια νερό. Πριν τον πρωινό καφέ σου φρόντισε να πιεις -σαν φάρμακο, μονορούφι- ένα ποτήρι νερό. Αν μάλιστα ρίξεις μέσα και λίγες σταγόνες χυμό λεμόνι, το όφελος θα είναι ακόμη μεγαλύτερο, ενώ όσο είσαι στο γραφείο βάλε το σκοπό να πίνεις τουλάχιστον τρία -μεγάλα- ποτήρια νερό. *Σημαντικό ρόλο παίζουν τα φρούτα και τα λαχανικά καθώς προσφέρουν μεγάλη ενυδάτωση στον οργανισμό. Μια πράσινη σαλάτα το μεσημέρι λοιπόν θα σε τονώσει αρκετά, διατηρώντας την υγρασία του οργανισμού στα σωστά επίπεδα. * Και τέλος -αλλά με ιδιαίτερη σημασία- τονίζουμε τη σημασία των βιταμινών. Μια πολυβιταμίνη, συμπλήρωμα ασβεστίου και ωμέγα 3 είναι τα στοιχεία που μαζί με έναν καλό ύπνο θα σου δώσουν "φτερά".

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
1 / 3
ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ