Οι τροφές που ίσως ευθύνονται για τη λιπαρή σου επιδερμίδα | ομορφια , περιποιηση , προσωπο | womenonly.gr
10:00
13/11

Οι τροφές που ίσως ευθύνονται για τη λιπαρή σου επιδερμίδα

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Μια δερματολόγος και μια διατροφολόγος μοιράζονται τις απόψεις τους 

Η ιδέα ότι αυτό που τρώμε έχει επιπτώσεις στο δέρμα μας δεν είναι κάτι καινούργιο. Αλλά γνωρίζοντας αυτό που θα μπορούσε να προκαλεί το δέρμα σου να γίνεται ένα λιπαρό χάος στις 3 το μεσημέρι δεν είναι τόσο διαδεδομένο.

Δες και αυτό: Ζεστό ή κρύο νερό; Τα οφέλη των δύο θερμοκρασιών στο σώμα και το δέρμα σου

 

Δύο ειδικοί, η δερματολόγος Dr. Whitney Bowe και η διατροφολόγος και συγγραφέας των New York Times Kimberly Snyder, μιλούν για το ποια τρόφιμα πρέπει να αποφύγουμε και ποια να φάμε για να έχουμε λαμπερό, και όχι λιπαρό δέρμα.

"Εάν έχεις λιπαρό δέρμα, θα πρέπει να επιδιώξεις να αποφύγεις τα τρόφιμα υψηλού γλυκαιμικού δείκτη και τους υδατάνθρακες όπως τα κουλουράκια, τα αποξηραμένα φρούτα, τα δημητριακά, το λευκό ψωμί και τα λευκά ζυμαρικά", εξηγεί η Dr. Bowe. "Τα τρόφιμα υψηλού γλυκαιμικού δείκτη ενεργοποιούν μια σειρά από ορμονικά σήματα που περιλαμβάνουν αύξηση του IGF-1 (αυξητικός παράγοντας τύπου ινσουλίνης 1). Έτσι, προκαλείται φλεγμονή και υπερβολική παραγωγή σμήγματος στο δέρμα."

Αυτό το είδες; Διπλός καθαρισμός προσώπου: Ναι ή όχι;

 

Η Snyder από την άλλη, αναφέρεται στα γαλακτοκομικά. "Τα γαλακτομικά περιέχουν ορμόνες που μπορούν να οδηγήσουν σε φλεγμονή και τοξίνες που ενισχύουν τη λιπαρότητα του δέρματος", λέει η Snyder. "Απόφυγε τα κακά λίπη, όπως τα τηγανισμένα έλαια, τα υπερβολικά ζωικά λίπη, καθώς αυτά τα τρόφιμα επιβαρύνουν το συκώτι και έχουν επιπτώσεις στο δέρμα."

Τι να προτιμήσεις
Η Dr. Bowe λέει ότι πρέπει να προτιμήσεις τα τρόφιμα που ανήκουν στην αντίθετη κατηγορία από εκείνα με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη. "Μελέτες δείχνουν ότι όταν αντικαθιστάς αυτά τα τρόφιμα με εναλλακτικές ουσίες χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη, μειώνεται το μέγεθος των σμηγματογόνων αδένων - έτσι παράγεται λιγότερη λιπαρότητα και ακμή".

"Κατανάλωσε τρόφιμα όπως σπόρους τσιά, καρύδια, σουσάμι ή σπόρους λίνου, που περιέχουν ωμέγα-3 λιπαρά οξέα", λέει η Snyder. "Αυτά θα πρέπει να τρώγονται με πράσινες φυλλώδεις σαλάτες για να διευκολύνουν την πέψη. Τα αγγούρια είναι υψηλά σε νερό, βιταμίνες Β, θρεπτικά συστατικά και ηλεκτρολύτες".

Διάβασε επίσης: Πώς να αποκτήσεις ομοιόμορφο τόνο επιδερμίδας, σύμφωνα με τους δερματολόγους

 

 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ