Οι 6 τροφές που σε βοηθούν να έχεις μεγάλες και υγιείς βλεφαρίδες | ομορφια , περιποιηση , προσωπο | womenonly.gr
7:22
22/7

Οι 6 τροφές που σε βοηθούν να έχεις μεγάλες και υγιείς βλεφαρίδες

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να βοηθήσεις στην ανάπτυξη των βλεφαρίδων σου: μπορείς να χρησιμοποιήσεις αιθέρια έλαια, να κάνεις μασάζ στα βλέφαρά σου και να προσφέρεις στις βλεφαρίδες σου ένα διάλειμμα από το μακιγιάζ. Αλλά ο ευκολότερος τρόπος για να τις βελτιώσεις είναι να διαφοροποιήσεις τα καθημερινά γεύματά σου. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να τρως μερικά υγιεινά και νόστιμα τρόφιμα που θα ωφελήσουν, όχι μόνο τις βλεφαρίδες σου, αλλά και ολόκληρο το σώμα σου.

Είσαι έτοιμη λοιπόν να μάθεις ποια νόστιμα και εύκολα προσβάσιμα προϊόντα, θα δώσουν στο σώμα σου τις βιταμίνες που χρειάζεσαι για μακριές και υγιείς βλεφαρίδες;

Αυγά

Γιατί βοηθούν: Τα αυγά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες.

Τι κάνουν: Τα μαλλιά και οι βλεφαρίδες αποτελούνται από κερατίνη. Τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε πρωτεΐνες βοηθούν το σώμα σου να πάρει τη σωστή ποσότητα αμινοξέων για την παραγωγή κερατίνης. Θα κάνουν τις βλεφαρίδες σου πιο δυνατές και μακριές.

Διάβασε και αυτό: Έτσι θα δώσεις ένταση στο βλέμμα χωρίς μάσκαρα ή ψεύτικες βλεφαρίδες!

Σολομός

Γιατί βοηθά: Ο σολομός είναι πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, βιταμινών D και βιταμινών Β.

Τι κάνει: Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα προστατεύουν τις βλεφαρίδες σου από το σπάσιμο και από το να γίνουν εύθραυστες και να πέσουν. Οι βιταμίνες D και B ενισχύουν την ανάπτυξη των βλεφαρίδων.

Ξηροί καρποί

Γιατί βοηθούν: Οι ξηροί καρποί παρέχουν στο σώμα σου Ωμέγα-3 και βιταμίνη Ε.

Τι κάνουν: Τα λιπαρά οξέα μαζί με τη βιταμίνη Ε μεταφέρουν αίμα και οξυγόνο στα θυλάκια των μαλλιών. Αυξάνουν τη ροή του αίματος και ενισχύουν τα θυλάκια των μαλλιών. Βοηθούν να κρατήσεις τις βλεφαρίδες σου στη θέση τους για περισσότερο καιρό και τις κάνουν να μεγαλώνουν πιο γρήγορα.

Φρούτα και λαχανικά

Γιατί βοηθούν: Τα φρούτα και τα λαχανικά περιέχουν βιταμίνες Α και C.

Τι κάνουν: Αυτές οι βιταμίνες ωφελούν την ανάπτυξη των βλεφαρίδων και την παραγωγή κολλαγόνου. Η φλούδα των φρούτων και των λαχανικών περιέχει πυρίτιο, ένα βασικό μέταλλο που βοηθά τις βλεφαρίδες σου να γίνουν μακριές και να είναι υγιείς.

Διάβασε και αυτό: No-Makeup Makeup: Πώς να κάνεις μακιγιάζ χωρίς να φαίνεται...

Μανιτάρια

Γιατί βοηθούν: Τα μανιτάρια είναι μια πολύτιμη πηγή βιταμίνης Β3.

Τι κάνουν: Βελτιώνουν την κυκλοφορία του αίματός σου και βοηθούν στην παραγωγή κερατίνης. Η βιταμίνη Β3 διεγείρει την ανάπτυξη των βλεφαρίδων και διώχνει τις ξηρές και εύθραυστες βλεφαρίδες. Βοηθά στην κυτταρική αναπαραγωγή και αποτρέπει την πτώση των βλεφαρίδων σου.

Φασόλια

Γιατί βοηθούν: Τα φασόλια περιέχουν βιταμίνη Η και φολικό οξύ.

Τι κάνουν: Η βιταμίνη Η (ή βιοτίνη) αυξάνει τη ροή του αίματος στα θυλάκια των τριχών σου, κάνει τις βλεφαρίδες σου να φαίνονται παχιές και τις εμποδίζει να στεγνώσουν και να πέσουν. Βοηθά το σώμα σου να απορροφήσει αμινοξέα και λίπη που είναι απαραίτητα για να έχεις υγιείς βλεφαρίδες. Το φολικό οξύ εμποδίζει τις βλεφαρίδες σου από το σπάσιμο.

 

 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ