6 τιπ για να είσαι κούκλα κάθε πρωί | ομορφια , περιποιηση , προσωπο | womenonly.gr
0:00
16/11/2009

6 τιπ για να είσαι κούκλα κάθε πρωί

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
Μάθε πώς θα είσαι μια κούκλα κάθε πρωί!
Μάθε πώς θα είσαι μια κούκλα κάθε πρωί!
Εκμεταλλεύσου την ώρα του ύπνου προς όφελος της ομορφιάς σου! Όταν κοιμάσαι το σώμα σου βρίσκεται σε διαδικασία επανόρθωσης και ανάπλασης και για το λόγο αυτό καλό είναι να εκμεταλλευτείς κατάλληλα τις ώρες του ύπνου. Διάβασε παρακάτω πώς θα βοηθήσεις το δέρμα σου να ξαναγεννηθεί κατά τη διάρκεια της νύχτας ώστε να είσαι ακόμη πιο κούκλα το πρωί!

 

Εκμεταλλεύσου την ώρα του ύπνου προς όφελος της ομορφιάς σου! Όταν κοιμάσαι το σώμα σου βρίσκεται σε διαδικασία επανόρθωσης και ανάπλασης και για το λόγο αυτό καλό είναι να εκμεταλλευτείς κατάλληλα τις ώρες του ύπνου. Διάβασε παρακάτω πώς θα βοηθήσεις το δέρμα σου να ξαναγεννηθεί κατά τη διάρκεια της νύχτας ώστε να είσαι ακόμη πιο κούκλα το πρωί!

Ενώ εσύ κοιμάσαι: υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους ο ύπνος ευνοεί το δέρμα:

*Το αίμα κυκλοφορεί καλύτερα, αφού οι μύες και το πεπτικό σύστημα υπολειτουργούν εκτός αν έχεις φάει πολύ αργά το βράδυ.

*Τη νύχτα ενεργοποιείται και η φυσική διαδικασία παραγωγής κολλαγόνου, αυτής της τόσο σημαντικής πρωτεΐνης που διατηρεί ελαστικό τον κυτταρικό ιστό του δέρματος.

*Επίσης, οι ορμόνες που παράγονται ενώ εσύ κοιμάσαι σου προσφέρουν πολλαπλά οφέλη, π.χ. βοηθούν στη διαδικασία ανάπλασης του ιστού του δέρματος.

Πες ναι στο νυχτερινό καθαρισμό: σίγουρα έχει σκεφτεί πολλές φορές να πέσεις για ύπνο χωρίς να ξεβαφτείς αλλά πραγματικά είναι ότι χειρότερο μπορείς να κάνεις στο προσωπάκι σου! Ο καθαρισμός είναι σημαντικός, αφού δεν αφήνει τους πόρους του δέρματος "κλεισμένους" και αναζωογονεί την επιδερμίδα. Τα νεκρά κύτταρα στην επιφάνεια της επιδερμίδας κάνουν το δέρμα να φαίνεται άτονο και θαμπό, ενώ δεν επιτρέπουν στα συστατικά των νυχτερινών προϊόντων φροντίδας να "κάνουν τη δουλειά τους". 

Φρόντισε τα μάτια σου: η επιδερμίδα γύρω από τα μάτια είναι πολύ πιο λεπτή από αυτήν του υπόλοιπου προσώπου και άρα χρειάζεται την προσοχή σου! Επίσης, είναι το πρώτο σημείο στο οποίο φαίνονται τα σημάδια τους το στρες και  της κούρασης. Βάλε την κρέμα ματιών στην ημερήσια διάταξη της περιποίησης του προσώπου σου ενώ αν θέλεςι να αποκτήσεις μακριές βλεφαρίδες ενώ κοιμάσαι προτίμησε τις νέες μάσκαρα που κυκλοφορούν στο εμπόριο  σε μορφή διάφανου τζελ  που τις θρέφουν, τις δυναμώνουν και τις πυκνώνουν και το επόμενο πρωί δες τον κόσμο κυριολεκτικά με άλλα μάτια!

Τη νύχτα γίνονται τα θαύματα: τα προϊόντα νυχτερινής περιποίησης μόνο περιττά δεν είναι. Οι επιστήμονες υποστηρίζουν πως όταν το δέρμα "ξεκουράζεται", τα κύτταρα βρίσκονται σε πυρετό δημιουργίας κολλαγόνου και επανόρθωσης των φυσικών φθορών. Τότε η επιδερμίδα μας δέχεται ευκολότερα τα συστατικά με τα οποία θα την τροφοδοτήσουμε. Άρα επένδυσε σε μια καλή κρέμα νύχτας  που θα σου εξασφαλίσει φρεσκάδα και το μόνο σίγουρο είναι ότι το πρωί θα αντικρύσεις ένα νέο πρόσωπο στον καθρέφτη!

Καταπολεμήστε τα σπυράκια: η ώρα του ύπνου είναι η καλύτερη στιγμή της ημέρας για να εξαφανίσεις τα ενοχλητικά σπυράκια. Μια μικρή ποσότητα καθαριστικής μάσκας θα ξεράνει την ερεθισμένη περιοχή, ενώ λίγη ειδική κρέμα θα ρυθμίσει τη λιπαρότητα σε αυτό το σημείο χαρίζοντας σου καθαρό δέρμα χωρίς σπυράκια!

Δώσε ζωή στα ταλαιπωρημένα σου μαλλάκια: πριν πέσεις για ύπνο ψέκασε τα μαλλιά σου με ένα προϊόν που δε χρειάζεται ξέβγαλμα που θα ενυδατώσει σε βάθος το τριχωτό της κεφαλής σου και θα σου χαρίσει υπέροχα μαλλιά όταν ξυπνήσεις!  

Μην ξεχνάς τα άκρα: περιποιήσου τα άκρα σου με ενυδατική κρέμα και όταν ξυπνήσεις η επιδερμίδα σου θα είναι πιο βελούδινη από ποτέ!

Και μην ξεχνάς ότι η ηρεμία και η  θετική σκέψη βοηθάει στην όλη διαδικασία! Είναι στο χέρι σου να δείχνεις πιο φρέσκια το πρωί που ξυπνάς αφού το δέρμα σου ξαναγεννιέται κατά τη διάρκεια της νύχτας!

 

Πώς θα βελτιώσεις τον ύπνο σου:

*Ξέχασε καθετί διεγερτικό, όπως τσάι ή καφέ, μετά το βραδινό φαγητό. Το σύστημά σου θα χρειαστεί αρκετές ώρες για να τα αποβάλει.

*άφησε να περάσουν τουλάχιστον δύο ώρες από το φαγητό πριν πέσεις στο κρεβάτι, ενώ φρόντισε το βραδινό σου να αποτελείται από ελαφριές τροφές. Τα πλούσια σε λιπαρά φαγητά δυσκολεύουν την πέψη και θα κάνουν τον ύπνο σου ανήσυχο.

*Χαλάρωσε το σώμα σου με λίγη ήπια άσκηση, όπως γιόγκα ή χορό.

*Βυθίσου στην απόλαυση,  με ένα χαλαρωτικό μασάζ από το αγόρι σου και στη συνέχεια με ένα αναζωογονητικό μπάνιο που θα απομακρύνει την ένταση της ημέρας.

*Ξέχασε το άγχος και στρες! Πριν κλείσεις τα μάτια, τσέκαρε αν οι μύες του σώματος και του προσώπου σου είναι σφιγμένοι. Πάρε βαθιές αναπνοές, κάνε θετικές σκέψεις και θα δεις πώς θα κοιμηθείς σαν πουλάκι

*Αν πάσχεις από αϋπνίες, φτιάξε ένα ρόφημα με ζεστό γάλα και... όνειρα γλυκά!

Επιμέλεια: Ελένη Αναστασάκη 

 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ