Ο οίκος Dior απέσυρε διαφήμιση με τον Johnny Depp | κοσμικα , πλανητης hollywood | womenonly.gr
20:00
31/8

Ο οίκος Dior απέσυρε διαφήμιση με τον Johnny Depp

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Οι κατηγορίες για ρατσισμό έκανε τον οίκο μόδας να σταματήσει την κυκλοφορία της νέας καμπάνιας

Σάλο έχει προκαλέσει μια νέα διαφήμιση του οίκου Dior με τον Johnny Depp για την προώθηση του αρώματος Sauvage, στην οποία χρησιμοποιήθηκαν εικόνες Ινδιάνων.   

Δες και αυτό: Οι celebrities με τους περισσότερους ψεύτικους followers στα social media

 

Ο διάσημος οίκος μόδας έδωσε μια πρώτη γεύση από την καινούργια διαφήμιση, στην οποία πρωταγωνιστεί ο Depp, κάνοντας λόγο για «ένα αυθεντικό ταξίδι βαθιά στην ινδιάνικη ψυχή, σε ένα ιερό έδαφος».     

Αυτό το είδες; Είναι κλεμμένο το τραγούδι "Shallow" από την ταινία "A Star is Born";

 

Μετά τις έντονες αντιδράσεις, ο οίκος αναγκάστηκε να διαγράψει το συγκεκριμένο tweet αλλά και όλες τις σχετικές αναφορές για την διαφημιστική καμπάνια στα social media.Το βίντεο, που προωθεί το κόστους 150 δολαρίων άρωμα, έδειχνε τον ηθοποιό να περπατάει ανάμεσα σε κόκκινους βράχους στην νοτιοδυτική Γιούτα, έναν Ινδιάνο χορευτή να χορεύει και μια νεαρή γυναίκα, την Καναδή ηθοποιό Tanaya Beatty, να ακολουθεί τον Depp από απόσταση. Ο διάσημος ηθοποιός έβγαζε επίσης μια κιθάρα και έπαιζε ένα πολύ γνωστό κομμάτι του Link Wray των Shawnee.         

 

Ωστόσο, το concept θεωρήθηκε από πάρα πολλούς ως άκρως προσβλητικό και ρατσιστικό για τους Ινδιάνους. «Τέτοιου είδους ιστορίες που παρουσιάζουν τους Ινδιάνους ως άγριους κάνουν κακό και πυροδοτούν ρατσισμό», σχολίασε ο CEO της εποπτικής αρχής IllumiNative.       

Δες επίσης: Η Katie Holmes και ο Jamie Foxx δεν είναι πια μαζί: Το τρίτο πρόσωπο και ένα παράδοξο

 

Η σειρά αρωμάτων Sauvage δεν είναι καινούργια, καθώς πρωτοκυκλοφόρησε στην δεκαετία του '60, αλλά ο διάσημος οίκος μόδας αλλά η συνεχόμενη χρήση του ονόματος σε συνδυασμό με τις εικόνες Ινδιάνων έχει πυροδοτήσει ανά περιόδους έντονη κριτική. Το γαλλικό όνομα του αρώματος μεταφράζεται ως «άγριος» ή «βάρβαρος».   

Σε σχετική ανακοίνωση, ο οίκος Dior σημείωσε πως το βίντεο δημιουργήθηκε σε συνεργασία με Ινδιάνους συμβούλους και την ομάδα Americans for Indian Opportunity, με σκοπό «την απομάκρυνση από κλισέ προκειμένου να αποφευχθεί η υπονόμευση που συνοδεύει συχνά τις εικόνες Ινδιάνων». 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ