Ντολμαδάκια γιαλαντζί(νηστίσιμη συνταγή) | κουζινα , συνταγες , ορεκτικά | womenonly.gr
14:55
26/2/2009

Ντολμαδάκια γιαλαντζί(νηστίσιμη συνταγή)

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
νηστίσιμη συνταγή

Υλικά (Για 6 άτομα)
3300 γρ. κληματόφυλλα φρέσκα ή από κονσέρβα 31½ κιλό κρεμμύδια 31 φλιτζάνι και 3 κουταλιές ρύζι τύπου Καρολίνα 32 φλιτζάνια λάδι 31 ματσάκι άνηθο 3Λίγο δυόσμο 3Χυμό 2-3 λεμονιών 3Αλάτι, πιπέρι


ΕΚΤΕΛΕΣΗ: Πλένετε τα κληματόφυλλα και τα ρίχνετε σε αλατισμένο νερό που βράζει για να πάρουν μία με δύο βράσεις. Τα βγάζετε σε μια πιατέλα. Αν χρησιμοποιήσετε φύλλα από κονσέρβα, τα πλένετε και τα αφήνετε να στραγγίσουν. Καθαρίζετε τα κρεμμύδια, τα ψιλοκόβετε, τα πλένετε και τα αφήνετε να στραγγίσουν. Βάζετε σε μια κατσαρόλα το ένα φλιτζάνι λάδι και ρίχνετε τα κρεμμύδια. Προσθέτετε το ρύζι και το καβουρντίζετε λίγο. Ρίχνετε το μισό από το χυμό του λεμονιού, τον άνηθο και το δυόσμο ψιλοκομμένα, το αλάτι, το πιπέρι και 1/2 φλιτζάνι νερό και το αφήνετε να βράσει για να πιει το ζουμί του. Στη συνέχεια, τυλίγετε τα ντολμαδάκια ως εξής: Απλώνετε το κάθε κληματόφυλλο με τη γυαλιστερή του πλευρά προς τα κάτω και βάζετε επάνω μία μικρή κουταλιά από τη γέμιση. Τα διπλώνετε και τα τοποθετείτε στην κατσαρόλα με το διπλωμένο μέρος προς τα κάτω. Προσθέτετε το υπόλοιπο λάδι, λίγο αλάτι και πιπέρι και τα σκεπάζετε με ένα ρηχό πιάτο για να τα συγκρατεί. Προσθέτετε ζεστό νερό μέχρι να τα σκεπάζει, ρίχνετε και το χυμό του λεμονιού και τα βράζετε σε σιγανή φωτιά μέχρι να μαλακώσει το ρύζι.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ
 

ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ

Πιπεριές σκορδάτες